تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796904784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پچ آدامز به تلويزيون مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: پچ آدامز به تلويزيون مي آيد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ هشت فيلم سينمايي و تلويزيوني در پايان هفته از شبكه هاي مختلف سيما پخش مي شود.


به گزارش خبرگزاري موج،

شبكه يك سيما
فيلم سينمايي «پچ آدامز» به كارگرداني تام شادياك پنجشنبه 17بهمن ساعت 22:15 از برنامه «سينما يك»، شبكه يك سيما پخش مي‌شود. پچ آدامز فيلمي كمدي، درباره شخصيتي واقعي به نام هانتر آدامز معروف به پچ است كه در دانشكده پزشكي درس مي‌خواند. او رفتارهاي خشك پزشكان با بيماران را نمي‌پسندد و معتقد است آنها با اين گونه رفتارها، خوب نخواهند شد. پچ با كمك تعدادي از دانشجويان، درمانگاهي تاسيس مي‌كند تا بيماران را با شيوه خود كه ايجاد رابطه عاطفي و خنده درماني است؛ معالجه كند. در همين اوضاع و احوال، مردي رواني نامزد پچ را مي‌كشـد. رابين ويليامز و مارك شيمان در فيلم سينمايي «پچ آدامز» محصول سال 1998 آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«زمستان 50»
عصر روز جمعه ساعت16:20فيلم تلويزيوني «زمستان 50 » به كارگرداني احمد ميرمحمدي و تهيه كنندگي حسين صابري از شبكه يك سيما پخش خواهد شد. عزت الله جامعي، ليلا بلوكات و محمد ضيغمي به عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني «زمستان 50 » از توليدات گروه حماسه و دفاع شبكه يك سيما ايفاي نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان فيلم آمده: صابر نوجواني پرورشگاهي است كه با گروهش در پرورشگاه نمايش اجرا مي‌كند. مقرر مي‌شود گروه نمايش براي اجرا راهي مناطق جنگي شود، همزمان يك خبرنگار زن درصدد يافتن والدين صابراست، او طي خبري كه در روزنامه چاپ مي‌كند نشانه‌اي پيدا مي‌كند و معلوم مي‌شود صابر توسط زني مجروح، سال‌ها پيش در كنار سينمايي رها شده و زن نيز مرده است.صابر، سرخورده و به همراه دوستانش براي اجراي نمايش راهي جبهه شده و در آنجا با فضا و آدم‌هاي جديد آشنا مي‌شود.

شبكه دو سيما
شبكه دو سيما پنجشنبه شب ساعت23:30 فيلم سينمايي «پاراگراف 78» به كارگرداني ميخائيل خلبرودف را پخش مي‌كند. در خلاصه داستان قسمت اول آن آمده:تعدادي از نيروهاي ارتش روسيه بعد از يك عمليات در پايگاه خودشان به‌علت گزارش گودوين، فرمانده گروه مبني برعدم اطاعت از دستوراتش توسط اسكيف، با گودوين مشاجره كرده و ازهم جدا مي‌شوند. اسكيف براي نجات جان چند نفر كه در يك مقر گير افتاده‌اند، علي‌رغم دستور گوديون مبني بر ترك آنجا، همه آنها را نجات مي‌دهد و اين موضوع باعث مي‌شود تا با گزارش اين كار به مقامات بالا، اسكيف محاكمه و موقتاً از كار معلق شود.
يوري كاستن‌كو، ولاديمير ودوو بچن كف و آناستاسيا اسكان اسكايا در فيلم سينمايي «پاراگراف 78» به تهيه كنندگي يوسوف باكشبيف محصول سال 2007 روسيه ايفاي نقش كرده‌اند.

«پاراگراف 78 -قسمت دوم»
عصر جمعه 18 بهمن ساعت 17:30قسمت دوم فيلم سينمايي «پاراگراف 78» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. درخلاصه داستان قسمت دوم آمده: گوديون تيم سابق خود را براي انجام عمليات سري در يك پايگاه جمع كرده ولي با اتمام عمليات و قبل از خروج با آزمايشي كه دكتر از روي خون لوبا مي‌گيرد، متوجه مي‌شود كه همگي مبتلا به ويروس ناشناخته شده‌اند كه بعد از مدتي خوي وحشيانه پيدا كرده و يكديگر را نابود مي‌كنند و براي درست كردن پادزهر اين ويروس نياز به ماده‌اي به نام متي‌ئونين است.

شبكه سه سيما
پنجشنبه شب ساعت 20:15 فيلم سينمايي «روز برمي‌آيد» به كارگرداني و نويسندگي بيژن ميرباقري و سعيد شاهـسـواري از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي داريوش فرهنگ، اميرآقـايي و يكتا ناصر مي‌بينيم: اوايل پيروزي انقلاب زن و مردي جوان براي استراحت به ييلاقي سفر مي‌كنند. فروغ از زندانيان پيش از انقلاب است و اينك به همراه همسر خود كه يكي از انقلابيون است، زندگي مي‌كند، اما هنوز دچار بحران‌هاي حاصل از زندان هستند، مردي كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كند به‌طور اتفاقي شب به خانه فروغ و همسرش جلال مي‌آيد. فروغ ناگهان احساس مي‌كند كه مرد بازجوي اوست و اين شروع اتفاقاتي است كه تا صبـح فردا ادامه دارد...

*«سقوط 57»
فيلم مستند «سقوط 57 » به كارگرداني باربد طاهري، محصول سال 1358، جمعه 18بهمن ساعت 10صبح از شبكه سه سيما پخش خواهد شد. اين فيلم حركت انقلاب اسلامي ايران از سيزدهم شهريور(عيدفطر) 1357 تا پيروزي انقلاب اسلامي در بيست و دوم بهمن و سرانجام لاله كاري قبور مشهد در بهشت زهرا(س) پس از پيروزي انقلاب اسلامي را به تصوير مي‌كشد...

*«داستان شتري كه گريه مي‌كرد»
فيلم سينمايي «داستان شتري كه گريه مي‌كرد» به كارگرداني و نويسندگي بيا مباسورن و داوا لوجي‌فالورني 17 بهمن ساعت15:40 در قـالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي87 دقيقه‌اي آمده: بهار در صحراي گوبي در جنوب مغولستان، يك خانواده چوپان چادرنشين شاهد تولد كره‌هاي شترهاي خود هستند. اما يكي از شترها براي زايمان با دردسر مواجه شده و آنها مجبور مي‌شوند به شتر مادر براي تولد كره‌اش كمك كنند.
جان چيو آيرزانا، چي‌ميد اوهين، ام گابازارگون‌سون و ايخ بايارام گابا گازار به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «ماجراي شتري كه گريه مي‌كرد» كه در ژانر خانوادگي و نمايشي بازي كرده‌اند.

شبكه چهارسيما
فيلم سينمايي «سيكو» به كارگرداني، نويسندگي و تهيه كنندگي «مايكل مور» جمعه 18 بهمن ساعت20:30 از برنامه «سينما 4» شبكه چهارسيما پخش مي‌شود. اين فيلم در ادامه فيلم‌هاي مايكل مور درباره هشت سال رياست جمهوري جورج بوش است كه يك بار ديگر بدون هيچ اغماضي پرونده دولت بوش را اين بار در زمينه سلامتي و بيمه‌هاي اجتماعي و سوءاستفاده‌ها و كارشكني‌هاي شركت‌هاي بيمه براي پرداخت حق بيمه كمتر به مصدومين و مشكلات فزاينده و نابهنجار 60 ميليون آمريكايي كه فاقد بيمه اجتماعي هستند مي‌پردازد.
شخصيت‌هاي فيلم يكي پس از ديگري از مشكلاتي كه براي آنها در خلال بيماري و در برخورد و نامه‌نگاري با شركت‌هاي بيمه خصوصي و دولتي به‌وجود آمده حرف مي‌زنند تا نمايي كلي از وضعيت درماني و بهداشتي و امنيت اجتماعي آمريكا خلاف آنچه گفته مي‌شود به درستي در ذهن تماشاگر نقش ببندد...
فيلم سينمايي «سيكو» محصول سال 2007 آمريكاست. از ديگر عوامل مي‌توان به:تهيه كننده: مكان اوهارا، موسيقي متن: ارين اوهارا، محققان: استفاني پالومبو، ناتالي رز، جين سلن ادواردز و جورج زوريك اشاره كرد.

شبكه تهران
فيلم تلويزيوني «من، تو، او» به كارگرداني «محمد صادق پروين آشتياني» و تهيه كنندگي «زهرا بنيانيان» روز جمعه 18 بهمن ساعت 13:30از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. ماجراي فيلم بين يك زن و شوهر به نام ندا و بهزاد با زن تنهايي به نام محبوبه كه در واحد كناري‌شان زندگي مي‌كند، اتفاق مي‌افتد و حوادثي كه پيش مي‌آيد، باعث مي‌شود هر كدام قضاوت نادرستي نسبت به ماجرا داشته باشند.
رزيتا غفاري، فرهاد جم، زهره فكور صبور، فرهاد بشارتي، مريم پيربند، مرتضي اكبري و مهرزاد خليفي در فيلم تلويزيوني «من، تو، او» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه تهران بازي كرده‌اند.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6799]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن