تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797784582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانبازان زير 25 درصد تحت پوشش مسكن مهر قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جانبازان زير 25 درصد تحت پوشش مسكن مهر قرار گرفتند
معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران در جمع خبرنگاران از افتتاح بيمارستان اعصاب در هفته آينده و تعلق جانبازان زير 25 درصد از مسكن مهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، حسين دهقان رييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي و معاون رييس جمهور، در نشست خبري و با خبرنگاران رسانه هاي مختلف برنامه هاي يك ساله بنياد شهيد انقلاب اسلامي را تشريح كرد و به سوالات خبرنگاران در زمينه هاي گوناگون عملكرد اين نهاد پاسخ گفت.

به گفته وي بنياد شهيد انقلاب اسلامي از ابتداي امسال درحوزه مسائل فرهنگي نسبت به سال هاي قبل فعال تر عمل كرده است. وي دراين باره گفت: امسال به دنبال اين مساله بوديم كه حوزه هاي فرهنگي را در بحث هاي فرامرزي و بين المللي مورد توجه قرار دهيم. بحث مسائل فرهنگي معطوف به جامعه هدف در حوزه آموزش و تحصيلات، همچنين بحث توانمند سازي جامعه هدف با محوريت هويت مداري و عزت مندي را مورد توجه قرار داده ايم.

دهقان با ذكر اين مطلب كه امسال ورودي دانشگاه ها و پذيرفته شدگان تحصيلات تكميلي نسبت به سال گذشته رشد چشمگيري داشته است اظهار داشت: دانشجويان نمونه كشوري نسبت به سال گذشته رشد زيادي داشته است به گونه اي كه حدود 30 درصد از دانشجويان نمونه كشور فرزندان شاهد و ايثارگرند.

به اعتقاد رييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي، اعطاي نشان ايثار از برنامه هايي بود كه در حوزه فعاليت هاي فرهنگي اين سازمان انجام گرفته است و تا كنون 187 نفر از والدين شهدا اين نشان را دريافت كرده اند.

بحث تجليل از فجرآفرينان، تجليل از 30 تن از زندانيان سياسي قبل از انقلاب، كنگره تجليل از زنان شهيده، برپايي نمايشگاه هاي مختلف هنري از آثار هنرمندان، فعاليت هاي سينمايي و تلوزيوني از ديگر برنامه هايي بود كه معاون رييس جمهور در اين نشست به آنها اشاره كرد.

وي درخصوص حوزه خاص مربوط به امور درماني جانبازان گفت: مراكز درماني علوم و اعصاب با همكاري مراكز پژوهشي آلمان راه اندازي شده و طي هفته آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

مراكز تخصصي و فوق تخصصي تشنج، ريه، عفونت استخواني ،افتتاح بيمارستان اعصاب و روان سعادت آباد و تكميل و افتتاح مركزي در شهريار در سالروز تاسيس بنياد شهيد از ديگر برنامه هاي درماني بود كه دهقان به آنها اشاره كرد.

اولين مجلس مشورتي جانبازان فردا تشكيل مي‌‏شود

رييس بنياد جانبازان و ايثارگران همچنين از تشكيل مجلس مشورتي جانبازان براي اولين بار خبر داد و تصريح كرد: در گذشته طرح معتدمين معين كه از ميان ايثارگران توانمند افرادي انتخاب مي‌‏شده‌‏اند، امسال مجلس مشورتي با حضور ايثارگران فعال تشكيل خواهد شد كه اين طرح فردا با حضور رئيس‌‏جمهور افتتاح خواهد شد. از ميان مشاوران فرمانداران و استانداران كشور انتخاب خواهد شد.

جانبازان زير 25 درصد تحت پوشش مسكن مهر قرار گرفتند

دهقان با اشاره به طرح مسكن مهر ويژه ايثارگران، تصريح كرد: تمام جانبازان زير 25 درصد همسران و فرزندان شهدا همچنين كساني كه قبلاً از امتياز مسكن استفاده نكرده‌‏اند و همچنين آزادگاني كه مشمول ضوابط قوي نبوده‌‏اند، مي‌‏توانند تحت پوشش مسكن مهر قرار گيرند.

سهام عدالت تا پايان سال به همه جانبازان تعلق مي گيرد

رييس بنياد امور جانبازان و ايثارگران اظهار كرد: سهام عدالت افراد تحت پوشش بنياد تا 70 درصد ميان آنها توزيع شده و 30 درصد مابقي در سال جاري داده خواهد شد.

ساماندهي گلزار شهدا منوط به رضايت خانواده هاست

دهقان در مورد ساماندهي گلزار شهداي تهران و اعتراض‌‏هاي برخي از خانواده‌‏هاي آنان گفت: تاكنون 60 درصد مزارهاي شهدا در استان‌‏هاي كشور ساماندهي شده‌‏اند، اما گلزارشهداي تهران هنوز ساماندهي نشده است.
وي افزود: بنياد در نظر دارد متناسب با شرايط بومي هر منطقه مزار را با در نظر گرفتن فرهنگ شهدا ساماندهي كند.
دهقان ادامه داد: طرح ساماندهي مزار شهدا با هدف ايجاد تسهيلات براي خانواده‌‏هاي شهدا ساماندهي خواهد شد و در اين طرح قرار نيست سنگ قبر شهدا برداشته شده و يا بي‌‏حرمتي به آنان شود. بلكه به دنبال ارائه خدمات فرهنگي متناسب به شهدا هستيم.

رييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي افزود: قطعه شهداي گمنام در حال حاضر ساماندهي شده و قرار بوده به عنوان يك الگوي ساماندهي در مزار شهدا مورد استفاده قرار گيرد. كه در اين زمينه ماكت كامل آن در معرض ديد عموم قرار گرفته و علاقه‌‏مندان و فرهنگ‌‏دوستان چنانچه نظري و ايده‌‏اي براي ساماندهي بهتر مزار شهدا دارند مي‌‏توانند ارائه دهند.وي از ارائه آمار درباره جامعه هدف جانبازان و افراد تحت پوشش امتناع كرد و گفت: يك نفر جانباز هم زياد است به همين دليل آماري نمي‌‏دهم و اگر مردم سوالي دارند بيايند از من بپرسند.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 720]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن