تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796409309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت‌وگو با تعدادي از سازندگان سريال«مرد دو هزار چهره» سحر ذكريا، مهرداد شكرآبي و فروزان جليلي‌فر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گفت‌وگو با تعدادي از سازندگان سريال«مرد دو هزار چهره» سحر ذكريا، مهرداد شكرآبي و فروزان جليلي‌فر


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

سريال «مرد دو هزار چهره» مهران مديري پس از گذشت حدود دو ماه از تصويربرداري هم اينك به نيمه رسيده و تا به حال حدود 35 بازيگر مقابل دوربين رفته‌اند؛ مهران مديري در ساخت اين سريال به همكاري با عواملي كه در كارهاي قبلي‌اش حضور داشته‌اند، تاكيد داشته كه از جمله مي‌توان به مهرداد شكرآبي(طراح گريم)، فروزان جليلي‌فر(طراح صحنه و لباس) و سحر ذكريا(بازيگر) اشاره كرد.

***

سحر زكريا بازيگر سريال «مرد دو هزار چهره» هم در گفت‌وگو با ايسنا شركت كرد و گفت: تجربه همكاري با آقاي مديري در سريال، بسيار خاطره انگيز و البته براي شخص من بسيار مهم بود. بعد از حدود چهارسال كه فرصت نشد تا همكاري ديگري با اين كارگردان نام آشناي تلويزيون داشته باشم، در اين سريال و در چند قسمت مجددا با اين گروه همكاري دارم.

زكريا كه پيش از اين در «پاورچين» و«نقطه چين» هم ايفاي نقش داشته، معتقد است: نكته مهمي كه باعث شده سريال‌هاي مديري در زمان پخش با استقبال مردم مواجه شود، اين بوده كه مهران مديري علاوه بر اين كه كارگرداني خوبيست، مدير خوبي هم هست.

وي ادامه داد: همين موضوع باعث شده تا گروه توليد سالها با هم بدون مشكل كار كنند و بازيگرها از جمله من هم بدون هيچگونه دغدغه‌اي تنها براي بازي تمركز كنند. آرامش مديري بدون شك به عوامل منتقل مي‌شود و آرامش عوامل هم در تصوير نمود پيدا خواهد كرد و در مجموع مردم هم آن آرامش و سلامت و صداقت را از طريق تصوير احساس مي كنند.

***

وي ادامه داد: سخت‌ترين بخش كار براي گروه اين بوده كه تست‌هاي گريم را بدون داشتن فرصت كافي انجام دهيم؛ اما در كنار تمام سختي‌ها، لحظات بسيار شاد و متنوعي هم داريم كه خستگي تلاش شبانه روزي ما را از تن به در مي‌كند.

اين طراح چهره پردازي افزود: به نظر من گريم بازيگر بايد بر اساس يك منطق خاصي انجام گيرد. به همين دليل تلاش مي‌كنيم براي طراحي گريم راحتي بازيگر را حتما در نظر بگيريم تا هنرمند ذهنش متمركز گريم نباشد و تنها به ايفاي نقش فكر كند.

شكرابي با اشاره به هماهنگي بوجود آمده در گروه توليد اين سريال، گفت: همه عوامل پشت صحنه اين فيلم طي كارهاي قبلي از فيلترها گذشته‌اند و به همين دليل با هماهنگ شدند و اين يكي از امتيازهاي بزرگ كار است.

***

فروزان جليلي فر، طراح صحنه و لباس سريال «مرد دو هزار چهره» نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با اشاره به پرتعداد بودن بازيگران اين سريال، گفت: هر چه تعداد بازيگران سريال بيشتر باشد طبيعتا كار من گروهم نيز سخت تر خواهد بود. براي طراحي لباس ابتدا بايد متن را خواند تا با شخصيت ها آشنا شويم، سپس چهره، فيزيك و به خصوص روحيه بازيگران مد نظر ما خواهد بود. به طوري كه ابتدا در مورد انتخاب لباس با تك تك بازيگران صحبت مي‌شود تا با همفكري آنها بتوانيم آنچه را كه مناسب نقش آنهاست، انتخاب كنيم.

او ادامه داد: در واقع يك همفكري و تعامل خوبي ميان طراح لباس، نويسندگان، بازيگران و كارگردان وجود دارد.

وي در مورد تهيه لباس‌هاي مورد نظر، توضيح داد: معمولا رايج شده در بسياري از سريال‌ها يا فيلم‌ها، بازيگر با همان لباسي كه بر تن دارد، جلوي دوربين برود و يا چند دست لباس از منزل مي‌آورد. خوشبختانه آقاي مديري با اين كار مخالف است و به همين منظور دست ما براي تهيه و خريد لباس باز است. در عين حال يك تيم خوب خياطي با ما همكاري مي‌كند و بسياري از لباس‌ها همين جا طراحي و دوخته مي‌شود.

فروزان جليلي فر كه از سال 77 همكاري خود را با مهران مديري آغاز كرده، در مورد طراحي صحنه اين كار نيز، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه اين سريال اپيزود گونه است و سكانس‌هاي و لوكيشن‌هاي متعددي دارد، طراحي صحنه كار سنگين‌تر از آثار قبلي است. ما در يك خانه سه طبقه هستيم كه تكه تكه دائم دكورها را عوض مي‌كنيم؛ اما در مجموع بسيار خوشحالم كه با اين گروه همكاري مي‌كنم.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن