تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796977623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين فعاليت 15 بازيگر سينماي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: آخرين فعاليت 15 بازيگر سينماي ايران
سينما جادويي است كه ناخود آگاه علاقه مندان بسيار زيادي را به خود جذب مي كند. در اين عرصه فيلم نامه خوب حرف اول را مي زند و اين نكته را نيز نبايد ناديده گرفت كه اگر بازيگر نباشد فيلمي ساخته نمي شود و سينما اين جادوي قرن به طور حتم تعطيل خواهد شد. پس بازيگر نيز مسبب رونق سينماست.

در اين شماره قصد داريم گفت و گوهاي اختصاصي كوتاهي با جمعي از بازيگران را به نظرتان برسانيم.

جمع كثيري از هنرپيشه هاي سينماي ايران مشغول بازي در پروژه هاي مختلف بودند گوشي آن ها خاموش يا به روي پيام گير بود. طي تماس هاي مكرر آخرين فعاليت هاي هنري هنرپيشه ها و كارهاي آماده نمايش آن ها را جويا شديم.

مح

محمد رضا فروتن
محمد رضا فروتن بازيگر خوش تكنيك كشورمان در رابطه با آخرين فعاليت هنري خود گفت: در فيلم سينمايي شبانه روز به كارگرداني اميد بنكدار و كيوان عليمحمدي بازي كردم.

وي با اشاره به اين كه پيشنهاد جديد كاري ندارد افزود: در اين فيلم در نقش يك بازيگر بازي مي كنم.فروتن در پاسخ به اين كه درباره ويژگي نقش خود برايمان بگويند گفت: قرار مصاحبه نبود. انشاء ا... بگذاريد فيلمي از من اكران شود با هم در آن رابطه به گفت و گو مي نشينيم.

فروتن هم اكنون كنعان را روي پرده سينماهاي كشور دارد.

همچنين بازي او در فيلم سينمايي پستچي 3 بار در نمي زند چند روز پيش به پايان رسيد.

لاله اسكندري
لاله اسكندري نيز با اشاره به اين كه هم اكنون نمايشگاه عكس خود را بر پا كرده است گفت: اين نمايشگاه بيست و دوم آبان داير شد و 42 قطعه عكس خود را كه طي 5 تا 6 سال اخير گرفته ام در معرض ديد عموم قرار داده ام.

وي افزود: در سريالي با نام در چشم باد به كارگرداني مسعود جعفري جوزاني بازي مي كنم كه منتظر بخش آمريكا هستيم تا سفرمان براي اين بخش مهيا شود تا بازي ام در كنار كامبيز ديرباز و پارسا پيروزفر در سريال به پايان برسد.

اسكندري اظهار داشت: نقش فخرالسادات عروس خانواده ايراني را بازي مي كنم كه به نوعي قهرمان داستان است و نقش همسرم را آقاي ديرباز ايفا مي كند.

وي تصريح كرد: همچنين 2 فيلم سينمايي مخمصه و شوريده كه هر 2 به كارگرداني محمد علي سجادي است را آماده نمايش در سينماهاي كشور دارم.

اسكندري در رابطه با همكاري خود با محمد علي سجادي گفت: از سبك و طرز كار آقاي سجادي خوشم مي آيد و خوشحالم كه در اين 2 پروژه توفيق همكاري با ايشان نصيبم شد.

وي ادامه داد: چندي پيش نيز در فيلم تلويزيوني مهمانخانه اي در برف به كارگرداني سعيد سلطاني بازي كردم كه از رسانه ملي پخش شد.

اكبر عبدي
اكبر عبدي بازيگر توانا و با استعداد كشورمان نيز گفت: هم اكنون در فيلم سينمايي اخراجي ها2 به كارگرداني مسعود ده نمكي مشغول ايفاي نقش هستم.

وي افزود: من در همان نقش سابق اخراجي ها بايرام ظاهر شده ام.

عبدي ادامه داد: محمد رضا شريفي نيا، امين حيايي، جواد رضويان، ميرطاهر مظلومي، حسام نواب صفوي، ارژنگ امير فضلي و جمع كثيري از بازيگران برجسته كشور در اخراجي ها2 بازي مي كنند.

پگاه آهنگراني
پگاه آهنگراني بازيگر جوان سينماي ايران نيز گفت: فيلم سينمايي آتش سبز را آماده نمايش دارم.

آهنگراني كه بازي زيبايي در زندان زنان ايفا كرد اظهار داشت: همچنين فيلم سه زن به كارگرداني مادرم منيژه حكمت روي پرده سينماهاست.

وي ادامه داد: اين فيلم تصويرگر زندگي 3 زن از نسل هاي مختلف است كه من نقش نسل جوان اين فيلم را بازي مي كنم.

آهنگراني با اشاره به همكاري خود در فيلم مادرش تصريح كرد: بازي كردن در فيلم مادرم بد نبود ولي مشكلاتي دارد كه نمي شود پاي تلفن صحبت كرد.

شهرام حقيقت دوست
شهرام حقيقت دوست بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در رابطه با فعاليت اخير خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرين 2 تئاتر هستم كه يكي از آن ها به كارگرداني محسن كياني و ديگري به كارگرداني حميد رضا آذرنگ است و در حال تمرين براي اجراي عموم هستيم.

وي افزود: همچنين 3 فيلم سينمايي نيز آماده نمايش دارم. موش به كارگرداني شاهد احمدلو، مخمصه به كارگرداني محمد علي سجادي و احضار شدگان نيز به كارگرداني آرش معيريان از جمله فيلم هايي است كه در آن ها بازي كرده ام.

حقيقت دوست اظهار داشت: پيشنهاد جديد كاري ندارم.

نيما شاهرخ شاهي
نيما شاهرخ شاهي بازيگر جوان كشورمان نيز در رابطه با فعاليت اخير خود گفت: هم اكنون در فيلم سينمايي هفت دقيقه تا پاييز به كارگرداني عليرضا اميني بازي مي كنم.

وي در فيلم پارك وي فريدون جيراني بازي درخشاني داشت افزود: در فيلم 7 دقيقه تا پاييز نقش اصلي داستان را بازي مي كنم.

شاهرخ شاهي ادامه داد: اين فيلم ماجراي 2 خانواده را روايت مي كند كه براي يكي از خانواده ها اتفاق بدي مي افتد و لحظه به لحظه زندگي آن ها بدتر مي شود.

وي اضافه كرد: فيلم سينمايي كيش و مات را آماده نمايش دارم.

مهرانه مهين ترابي
مهرانه مهين ترابي نيز با اشاره به اين كه مشغله كاري دارد و هميشه گوشي اش روي سكوت است و كم تر پاسخ تلفن هايش را مي دهد گفت: در حال حاضر در پروژه جديد مرضيه برومند به نام همه بچه هاي من ايفاي نقش مي كنم.

وي افزود: در اين پروژه نقش زني به نام پوران دخت را بازي مي كنم.

مهين ترابي اظهار داشت: فيلم سينمايي پاتو زمين نذار به كارگرداني ايرج قادري را آماده اكران در سينماهاي كشور دارم.

وي ادامه داد: در فيلم سينمايي پاتو زمين نذار نقش همسر آقاي قادري را بازي مي كنم.

علي مصفا
علي مصفا بازيگر با اخلاق سينما و تلويزيون كشورمان در رابطه با كارهاي آماده نمايش خود به خبرنگار خراسان گفت: در فيلم سينمايي دوزخ، برزخ، بهشت بازي كردم.

وي افزود: اين فيلم به كارگرداني بيژن ميرباقري براي شركت در جشنواره فيلم فجر ساخته شده است.

مصفا اظهار داشت: من در فيلم دوزخ، برزخ، بهشت در اپيزود اول كه بخش دوزخ است كنار مهتاب كرامتي هنر آفريني مي كنم.

وي تصريح كرد: چند پيشنهاد كاري جديد دارم كه در حال مطالعه هستم هنوز بازي ام قطعي نشده است.

صابر ابر
صابر ابر بازيگر جوان و تازه نفس سينماي كشور نيز گفت: چندي پيش بازي ام در فيلم سينمايي «درباره الي» به كارگرداني اصغر فرهادي به پايان رسيد.وي افزود: فيلم سينمايي پاداش نيز آخرين فعاليت هنري ام به شمار مي آيد. اين فيلم توسط كمال تبريزي كارگرداني شده است.

ابر اظهار داشت: به طور معمول از مصاحبه هاي كوتاه پرهيز مي كنم و ترجيح مي دهم درباره كاري كه ديده مي شود در فرصتي مناسب مصاحبه اي داشته باشم.

مصطفي طاري
مصطفي طاري بازيگر تئاتر و سينما و تلويزيون به خبرنگار ما گفت: در فيلم سينمايي چهره به چهره به كارگراني علي ژكان بازي كرده ام كه هم اكنون مراحل فني را طي مي كند.

وي با اشاره به نمايش اين فيلم در جشنواره فيلم فجر امسال افزود: نقش مردي را بازي مي كنم كه در ابتدا منفي است و رفته رفته ضد قهرمان و سپس جايگاه مثبت را پيدا مي كند.

فاطمه گودرزي
فاطمه گودرزي بازيگر توانمند و فعال تلويزيون نيز در رابطه با آخرين فعاليت خود گفت: هم اكنون در فيلمي تلويزيوني به نام مرا بشناس به كارگرداني رضا گنجي نقش اصلي را بازي مي كنم.

وي افزود: از جمله كارهاي آماده نمايشم سريال شيخ بهايي است كه قرار است بعد از سريال يوسف پيامبر از شبكه اول سيما پخش شود.

گودرزي اظهار داشت: من در كنار علي نصيريان، زنده ياد خسرو شكيبايي، ژاله علو و جمعي ديگر از بازيگران در سريال شيخ بهايي بازي مي كنم.وي تصريح كرد: نقش اصلي سريالي با نام پس از سال ها را به كارگرداني اكبر خواجوي ايفا مي كنم.

اميد زندگاني
اميد زندگاني گوينده، مجري و بازيگر سينما و تئاتر و تلويزيون با اشاره به آخرين فعاليت خود گفت: در فيلم سينمايي شعري كه زندگي است به كارگرداني بهنوش باقري ايفاي نقش كردم.

وي با بيان اين كه همچنين در تئاتري تلويزيوني با نام روياي نيمه شب باراني نيز بازي كرده ام افزود: اين تئاتر تلويزيوني به كارگرداني هادي مرزبان توليد شد و چندي پيش از شبكه 4 سيما پخش شد.زندگاني اظهار داشت: فيلم سينمايي «مقلد شيطان» افشين صادقي نيز از جمله آخرين فعاليت هاي هنري ام محسوب مي شود.

محمد صادقي
محمد صادقي بازيگر برجسته سينما و تلويزيون كشورمان نيز گفت: هم اكنون در مجموعه تلويزيوني مختارنامه ميرباقري و سريال ديكتاتور محمد رضا ورزي بازي مي كنم.

وي كه در سريال خواب و بيدار بازي درخشاني داشت افزود: در سريال ديكتاتور در نقش ميرزا كوچك جنگلي ايفاي نقش مي كنم.

صادقي با اشاره به كارهاي آماده نمايش خود اظهار داشت: كار مناسبتي به نام ستاره خضرا در ارتباط با واقعه عاشورا آماده نمايش دارم.

وي تصريح كرد: همچنين كاري با نام ماه از روي سكو نيز آماده پخش از رسانه ملي است و درباره خليج فارس و مسائلي كه در يك شركت نفت به وقوع مي پيوندد ساخته شده است.

صدرالدين حجازي
صدرالدين حجازي نيز گفت: هم اكنون در سريالي با نام پس از سال ها به كارگرداني اكبر خواجويي و تهيه كنندگي احمد كاشانچي و آقاي فراهاني هنرآفريني مي كنم.

وي افزود: ايفاگر نقش فردي به نام آقاي جمالي هستم و قصه داستان خانه اي با معماري قديمي كه در اصل يك ميراث فرهنگي است.

حجازي با اشاره به اين كه نقش اصلي اين سريال را فاطمه گودرزي بازي مي كند، اظهار داشت: گودرزي در اين سريال سعي در نگه داشتن خانه و حفظ معماري آن را دارد ولي برادر او مخالف است.وي ادامه داد: در طول قصه يك عشق سيال كهنه ولي خيلي ريشه اي و عميق جريان دارد و در اصل قصه را اين عشق با خود تا آخر مي كشد و يك جور عشق اسطوره اي و قديمي در داستان به تصوير در مي آيد.

حجازي تصريح كرد: علاوه بر من و خانم گودرزي آقاي فرامرز قريبيان و جمعي از بازيگران جوان بازي مي كنند و اين سريال هم اكنون در كاشان تصوير برداري آن انجام مي شود و سپس گروه براي ادامه فيلم برداري به تهران باز مي گردند.وي خاطر نشان كرد: در سريال مختارنامه نيز ايفاي نقش كرده ام.

حميد فرخ نژاد
حميد فرخ نژاد نيز با اشاره به اين كه پيشنهاد جديد كاري نداشته گفت: آخرين فعاليت هنري ام فيلم سينمايي پوسته بود.وي افزود: در آن فيلم الناز شاكر دوست هم بازي ام بود.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن