تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796992098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در روز آشتي كنان كريمي و دايي! ؛ طلسم پرسپوليس و برق با هم شكست


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: در روز آشتي كنان كريمي و دايي! ؛ طلسم پرسپوليس و برق با هم شكست
* جواد رستم زاده

تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين بازي از هفته يازدهم موفق شد با نتيجه 3 بر يك از سد برق شيراز عبور كند. گلهاي پرسپوليس در

اين ديدار، كريمي، باقري و نيكبخت به ثمر رساندند و تنها گل برق را نظرزاده زد.
پرسپوليس در اين بازي برخلاف چند ديدار گذشته قبل از حريف به گل رسيد تا ضمن از بين رفتن فشار رواني وحشتناكي كه بازيكنانش تحمل مي كردند بتواند نبض بازي را در ميانه ميدان به دست بگيرد و با نمايش يك بازي با حوصله به هدفش برسد.
با بازگشت زارع و باقري به تركيب اصلي شكل بازي پرسپوليس منسجم تر شد و بازيكنان قطبي توانستند علاوه بر طراحي حملات خطرناك در فاز دفاعي هم موفق نشان دهند. آنها نزديكتر از قبل به يكديگر بازي مي كردند و سعي مي كردند تا فاصله بين خطوط را به حداقل برسانند. پرسپوليس با همين نقشه توانست به گل اول دست يابد. آنها با تمركز خودشان را به دروازه برق نزديك كردند و توانستند روي خونسردي كريمي توسط او دروازه بيرانوند را باز كنند.
پس از اين گل برقي ها كمي جلوتر كشيدند و اين البته فرصت خوبي بود تا سرخپوشان بتوانند از روزنه هاي ايجاد شده در خط دفاعي ميهمانشان عبور كنند. با اين حال ضعف بزرگ پرسپوليس در اين نيمه به مانند چند بازي گذشته مهاجم كند اين تيم بود.
دي كارمو اگرچه روي گل اول نقش داشت اما در 45 دقيقه اول هيچگاه نتوانست در موقعيت گلزني قرار بگيرد و يا حتي موقعيتي ايجاد كند. نفوذهاي پتروويچ و محمد از چپ و راست البته در اين نيمه كم كاري تك مهاجم پرسپوليس را خنثي مي كرد. اضافه شدن كريمي و باقري از راست و عمق، برگ برنده قطبي برابر عباسي بود. بعد از كريمي نوبت باقري بود كه در اين نيمه گلزني كند. باقري سانتر دقيق پتروويچ از راست را با سر به گل دوم تيمش تبديل كرد تا پرسپوليس پس از مدتها نيمه اول را با خيال راحت به رختكن برود.
براي نيمه دوم همان طور كه انتظار مي رفت برق با توپ پر وارد ميدان شد. شاگردان عباسي با اتكا به بازي سازي مهدي شيري و فرارهاي ستار زارع و نظرزاده از جناحين لحظه به لحظه پرسپوليسي ها را به عقب مي راندند و حلقه محاصره را تنگ مي كردند. با اين حال دفاع چند لايه و متمركز پرسپوليس مانع از اين مي شد كه برقي ها بتوانند به خواسته خود برسند. در اين لحظات پرسپوليسي ها چشم به ضد حملات و پاسهاي طلايي كريمي كه در اين ديدار چهره اي جديد از فوتبالش را با شركت در دفاع و زدن تكلهاي جانانه به نمايش گذاشت دوخته بودند، اما يك دي كارمو بي آزار در آن جلو داد همه را در مي آورد. كار به جايي رسيد كه تماشاگران حاضر در استاديوم آنقدر نام نيكبخت را فرياد زدند و روي قطبي فشار آوردند تا سرمربي پرسپوليس مجبور شد نيكبخت را به جاي دي كارمو وارد ميدان كند. اين تعويض دوباره كفه ترازو را به سمت ميزبان سنگين كرد، اما تيمي كه به گل رسيد نه پرسپوليس كه برق شيراز بود. پاس تماشايي مهدي شيري را سرانجام نظرزاده در دقيقه 73 به گل اول و آخر برق تبديل كرد. شاگردان عباسي كه فاصله را كم كرده بودند دست به حملات انتحاري زدند. قطبي اما راه حل را در هجومي كردن تيم ديد. او منصوري را به جاي باقري خسته به ميدان فرستاد تا به جاي دفاع، حمله كند. اين حربه خيلي زود جواب داد و پرسپوليس خيلي زود روي حركت انفرادي منصوري صاحب پنالتي شد. ضربه پنالتي را نيكبخت در دقيقه 78 به گل سوم پرسپوليس تبديل كرد تا خيال همه راحت شود. پرسپوليس با اين پيروزي هم طلسم ناكاميهاي خودش را شكست و هم طلسم شكست ناپذيري برق را.
دايي و كريمي آشتي كردند
دايي كه براي تماشاي ديدار پرسپوليس و برق شيراز در ورزشگاه آزادي تهران حاضر شده بود، در بين دو نيمه به رختكن تيم فوتبال پرسپوليس رفت و با علي كريمي ديدار و روبوسي كرد.
علي دايي درباره حضور در رختكن پرسپوليس و آشتي با علي كريمي اظهار كرد: من با علي كريمي قهر نبوده ام كه بخواهم آشتي كنم. او بازيكن خوبي است كه من او را به تيم ملي دعوت كرده ام. سرمربي تيم ملي فوتبال از صحبت درباره بازي خودداري كرد.
در حالي كه در نيمه نخست برخي تماشاگران پرسپوليس شعارهايي را در حمايت از علي كريمي و عليه علي دايي سر دادند، با توجه به اتفاقهاي بين دو نيمه تماشاگران پرسپوليس در نيمه دوم علي دايي را تشويق كردند.
سرمربي تيم ملي ايران در فاصله 10 دقيقه مانده به پايان بازي، در حالي كه از سوي چند نفر همراهي مي شد، ورزشگاه را ترك كرد.

توفان پيكان دراصفهان
ديدار تيمهاي سپاهان اصفهان و پيكان قزوين در هفته يازدهم ليگ برتر با نتيجه چهار بر دو به سود تيم قزويني به پيروزي رسيد.در اين ديدارسپاهان ابتدا در دقيقه 23 توسط احمد جمشيديان به گل رسيد، اما در دقيقه 29 با خطاي رحمان احمدي دروازه بان سپاهان داور نقطه پنالتي را به سود پيكان نشان داد و محمد رضا طهماسبي هم اين توپ را به گل تبديل كرد.
در نيمه دوم ابتدا اين تيم پيكان بود كه در دقيقه 49 توسط ايمان حيدري به گل دوم رسيد، اما در دقيقه 67 احمد جمشيديان گل تساوي سپاهان را به ثمر رساند. در ادامه اين مسابقه، پيكان توانست در دقايق 76 و 95 توسط ايمان حيدري و مهدي سيد صالحي به گل برسد.
قضاوت اين ديدار بر عهده خداداد افشاريان بود. وي از تيم سپاهان به رحمان احمدي كارت زرد نشان داد و در دقيقه 56 نيز فرشاد بهادراني را به دليل تكل خطرناك اخراج كرد. از تيم پيكان نيز خسروي و رضاپور كارت زرد گرفتند. تيم پيكان با اين برد با 24 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن در صدر جدول قرار گرفت.

توقف مس كرمان برابر سايپا
در يكي ديگر از ديدارهاي هفته يازدهم، تيم فوتبال مس كرمان در ورزشگاه خانگي خود با تساوي يك بر يك برابر سايپا متوقف شد.
اين مسابقه در ورزشگاه باهنر كرمان و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد. ادينهو در دقيقه 6 براي مس كرمان گلزني كرد و عيسي ترائوره در دقيقه 65 گل سايپا را به ثمر رساند.
تيم مس يك ضربه پنالتي را هم در دقيقه 35 توسط فرزاد حسين خاني از دست داد. مس با اين تساوي 17 امتيازي شد و سايپا به امتياز 7 رسيد تا با يك پله صعود به رده هفدهم جدول برسد.

شكست خانگي داماش
در رشت نيز تيم فوتبال داماش گيلان با نتيجه يك بر صفر برابر فولاد خوزستان شكست خورد.
اين ديدار در ورزشگاه سردار جنگل و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد و سعيد رمضاني در دقيقه 87 تك گل اين مسابقه را به ثمر رساند. رحيم رحيمي مقدم قضاوت مسابقه را برعهده داشت و به كارلوس آلبرتو از فولاد خوزستان اخطار داد.
فولاد با اين پيروزي 15 امتيازي شد و به مكان هشتم جدول صعود كرد و داماش همچنان 8 امتيازي باقي ماند تا بحران اين تيم تداوم داشته باشد.
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 738]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن