تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797101700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل باشگاه صنعت مس: فصل خوبي را با مظلومي خواهيم داشت استاديوم اختصاصي مس 40% پشرفت داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل باشگاه صنعت مس: فصل خوبي را با "مظلومي" خواهيم داشت استاديوم اختصاصي مس 40% پشرفت داشته است
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه مس گفت: ساخت استاديوم اختصاصي 35 هزار نفري باشگاه صنعت مس كرمان بين 35 تا 40% پيشرفت فيزيكي داشته است و ان شاء الله در موعد مقرر به بهره برداري مي رسد.

عبدالرضا برهاني نژاد، مديرعامل باشگاه صنعت مس كرمان با حضور در خبرگزاري دانشجويان ايران - منطقه كوير در گفت‌وگو با خبرنگاران ايسنا گفت: در سطح كلان در سه مقطع كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت برنامه ريزي كرده ايم، هدف ما در بخش كوتاه مدت موفقيت وپيروزي تيم هاي حاضر در ليگ هاي كشور ، حضور در رده‌هاي بالاي جدول و كنترل حواشي اطراف تيم و باشگاه صنعت مس است.

وي افزود: در بخش ميان مدت بايد به دنبال كشف وشناسايي استعدادها و پرورش آنها در راستاي موفقيت ورزش استان باشيم و مساله مهمتر از همه تكميل و بهره برداري از پروژه هاي عمراني است و در بخش بلند مدت كه دور از دسترس نيست بايد به تيمي در سطح اول آسيا و قهرماني در آسيا رسيد.

برهاني نژاد خاطرنشان كرد: باشگاه مس هم اكنون در 54 رشته ورزشي فعاليت دارد و حاصل اين فعاليت تيم داري در قالب 172 تيم است و يكي از اهداف مهم ما گسترش بخش فرهنگي باشگاه مي باشد كه در اين زمينه با چاپ دو كتاب در قالب ورزش استان كرمان و قدمت ورزش باشگاه صنعت مس و برگزاري نمايشگاه كاريكاتور و سازماندهي تماشاچيان تحت حمايت كانون هواداران اقدامات خوبي را به عمل آوده و با شناختي كه از رشيدي مسئول فرهنگي باشگاه دارم ايشان در زمينه كارهاي فرهنگي موفق خواهد بود.

وي افزود: ساخت سه ورزشگاه به طور همزمان در شهرهاي كرمان (35 هزار نفري)، رفسنجان( 12 هزار نفري)، شهربابك (10 هزار نفري) و ساماندهي 54 رشته در قالب 172 تيم يكي از نكات بسيار مهم و اصولي است كه توسط باشگاه مس در حال اجراست واين در تمام دنيا يك امر بي نظير است.

مديرباشگاه فرهنگي ورزشي مس كرمان افزود: برنامه جامع و كاملي را براي كشف و پرورش استعدادهاي فوتبال در استان كرمان در حال اجراست و در حال حاضر حدود 1200 بازيكن 9 تا زير 23 سال با باشگاه صنعت مس قرار داد دارند و اين نشان از هزينه كردن باشگاه براي كشف و پرورش استعدادها در جهت كمك به فوتبال استان كرمان است.

برهاني نژاد درمورد قرادادهاي بازيكنان تيم هاي پايه و تيم مس نوين به خبرنگار ايسنا گفت: بازيكنان تيم هاي پايه و مس نوين نبايد قراردادهاي مالي خود را با بازيكنان شاغل ليگ برتر مقايسه كنند، تيم مس نوين يكي از تيمهايي است كه در زماني كانديداي انحلال بود اما بنده با شناختي كه از جوانان كرماني داشتم با انحلال اين تيم مخالفت كردم واز دوستان تقاضا دارم سطح فني خود را ارتقا دهند تا با صلاحديد كادر فني در آينده نه چندان دور از آنها استفاده كنيم، ضمن اينكه بازيكنان مس نوين به نسبت سطحي كه در آن بازي مي كنند (ليگ دسته سوم) بالاترين قراردادها را در بين تيم هاي حاضر در اين رده دريافت مي كنند.

مديرباشگاه فرهنگي ورزشي مس كرمان در مورد حاشيه سازان اطرف كانون هواداران به خبرنگار ايسنا گفت: متاسفانه يك عده توانايي ديدن خدمتگزاري مديران لايق و توانا را ندارند و كانون هواداران و هيات فوتبال و شخص گنجعليخاني تمام توان و تلاش خود را در راستاي خدمت به ورزش و فوتبال گذارده اند و اينها تاثيرات نشات گرفته از يكسري تفكرات منفي است.

وي گفت: فصل خوبي را با مظلومي داريم و به اميد خدا در سال هاي آتي نيز از وجود ايشان استفاده مي كنيم.

برهاني نژاد افزود: به اعتقاد بنده چون فراز فاطمي در آخرين روز نقل وانتقالات به تيم پيوسته و در تمرينات آماده سازي حضور نداشته بزودي روند رو به رشد خود را آغاز خواهد كرد و به يكي از بهترين مهاجمان و بازيكنان ليگ تبديل خواهد شد.

مديرباشگاه فرهنگي ورزشي مس كرمان خاطرنشان كرد: از اهداف باشگاه مس بحث پرورش استعدادها و صادرات بازيكن است واگر در بحث بومي گرائي در سال هاي آينده به موفقيت برسيم مي توان با فروش بازيكنان به درآمدزايي در اين بحث دست يافت.

برهاني نژاد در مورد تيم تكواندو مس افزود: تيم در حال انجام كارهاي آماده سازي پيش از شروع فصل است و در فصل جاري تيمي كاملاً بومي وكرماني داريم و اين يكي از اهداف باشگاه در زمينه پرورش وكشف استعدادهاي تكواندو است.

وي در مورد دستمزدهاي بازيكنان تيم تكواندو گفت: بازيكنان تيم تكواندو نيز در بين تيم هاي حاضر در ليگ تكواندو كشور بالاترين دستمزدها را دريافت مي كنند و از اين حيث ما در كشور جز تيم هايي هستيم كه بهترين پول را به بازيكنان داده ايم.

مديرباشگاه فرهنگي ورزشي مس كرمان اظهار كرد: به اميد خدا با همكاري آقايان تجلي و عبدالرشيدي و با برنامه ريزي بتوانيم جايگاه تكواندو كرمان را در سطح كشور ارتقا دهيم و با بومي گرايي در تيم تكواندو و تلاش و همت بازيكنان تيم به قطب تكواندو كشور تبديل شويم.

برهاني نژاد در پايان گفت‌گوي خود با ايسنا گفت: از خبرنگاران تقاضا دارم در زمينه اشاعه فرهنگ ورزشي و خبرهاي درست و سالم سازي فضاهاي ورزشي به ما كمك كنند و روزي رسد كه خبرگزاري‌ها حاشيه ها را به صفر برسانند و آرزوي توفيق براي همه دوستان عزيز دارم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3611]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن