تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796303856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشخصات و برسی کامل مگان 2000


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 12997610202.jpg]


طراحي بيروني

مگان از طرحي امروزي و مدرن برخوردار است.
در نگاه اول، خطوط کشيده بدنه، پويايي و تحرک خودرو را نمايان مي کند. انحناهاي نرم و قدرتمند و ظرافت در طراحي بدنه، نشان دهنده کيفيت برتر اين خودرو مي باشد.
ظاهر پر ابهت، قدرتي ترديد ناپذير، تناسبات و ابعاد گسترده، همه به خودروي مگان چهره اي قدرتمند را ارائه مي دهند.

[تصویر: 12997606661.jpg]



طراحي داخلي

طراحي مدرن و فضاي دلباز ، لذت رانندگي يک خودروي راحت سفري را فراهم مي کند. به دنياي مگان خوش آمديد. خطوط ناب و ترکيب صندلي ها و کنترل هاي ارگونومي، ظرافت در طراحي و کيفيت بالاي مواد به کار رفته احساس دلپذيري در شما ايجاد مي کنند.
خود را به آرامش اين محيط خوشايند و فريبنده بسپاريد. وضعيت استقرار راننده، در قالبي مدرن و ساده، انسان را به رانندگي دعوت مي کند. وضعيت دلپذير رانندگي تمام توجه و حواس شما را در اختيار مي گيرد. با افزايش فاصله محورهاي جلو و عقب، صندلي هاي عقب از فضايي گسترده و راحت برخوردارند. از رانندگي لذت ببريد!


[تصویر: 12997611071.jpg]


ظرافت درطراحي

هنگامي که مي نشينيد، اولين فکري که به ذهن مي آيد: "پويايي، تحرک و طراحي منحصر به فرد خطوط بيروني بدنه مي باشد". احساسي دلپذير، ناب واستثنائي. خطوط پويا و سيال بدنه خودروي مگان، نويدبخش احساسي از لذت و قدرت است که در داخل خودرو به کمال خود مي رسد! وضعيت دلپذير رانندگي توجه شما را جلب مي کند. طراحي ارگونومي شما را قادر مي سازد تا به معناي واقعي از سفر لذت ببريد. سيستم تهويه هوا، مطلوب ترين دماي مورد نظر شما را تامين مي کند. خود را به سکوت درون خودرو بسپاريد.

ايمني

امکانات و تجهيزات هوشمند خودروي مگان ايمني را تضمين مي کنند. پرتوي قدرتمند و يکپارچه چراغ هاي سفارشي هالوژن، ديد جلو را بهبود مي بخشند.
سرعت برف پاک کن ها به طور خودکار با حجم ريزش باران تنظيم مي شود.
رنو در موقعيت هاي خطرناک، براي پيشگيري از بحران، سطحي استثنايي از ايمني را در سه گام ارائه مي کند: پيشگيري، اصلاح و محافظت. در زمان ترمز اضطراري، چراغ ها براي هوشيار نگه داشتن شما شروع به چشمک زدن مي کنند.
همراه مگان با آرامش خاطر رانندگي کنيد.

ايمني

با خودروي مگان، اختيار جاده کاملا در دستان شماست. ترمزها قدرتمند و ايمن هستند. سيستم ABS ، توزيع الکترونيکي نيروي ترمز در چرخ ها EBV و سيستم کمکي ترمز، همگي موجب بهبود کارآيي ديسک هاي ترمز در چهار چرخ مي باشند.
ثبات و کنترل روي جاده بي مانند است.

ايمني

مگان شما را در هر کجاي خودرو که نشسته باشيد محافظت مي کند. قبل از هر چيز، تغيير شکل و جمع شدن چارچوب بدنه در زمان تصادم، کاملا برنامه ريزي شده است، قسمت اعظم فشار ناشي از تصادم در بدنه جذب شده وبدين ترتيب از آسيب به سرنشينان جلوگيري خواهد شد. سيستم محافظت رنو SRP ، به دنبال آن از همه سرنشينان محفاظت مي کند. اين سيستم به کيسه هاي هواي قابل تنظيم در جلوي خودرو و سيستم Dual Pretentioner در کمربندهاي ايمني جلو مجهز مي باشد. مگان همچنين به کيسه هاي هواي جلو و جانبي، کيسه هاي هواي جلو و پرده اي و تنظيم کننده فشار در هر پنج صندلي مجهز است که حفاظت بي مانند را براي تمامي سرنشينان به ارمغان مي آورند. مگان در مجموع به 6 کيسه هوا مجهز مي باشد!

کارت کليد رنو

مگان با بهره بردن از فن آوري جديد، امکاناتي را در اين رده از خودروها ارائه مي کند که تا قبل از اين ديده نشده است. يکي از هوشمندانه ترين اين امکانات "کارت کليد رنو" است. کافي است تا اين کارت را داخل کارت خوان کرده و دکمه استارت را همراه با گرفتن پدال کلاج يا ترمز فشار دهيد تا موتور خودرو روشن شود. مگان به سيستم ضد سرقت خودرو(immobolizer )مجهز است که مانع از ربوده شدن خودرو مي شود.

چراغ همراه تا منزل

مهندسان و طراحان رنو مفاهيم و نوآوري هاي جديدي را ارائه کرده اند تا آسايش شما را بهبود بخشند که يکي از اين نوآوري ها چراغ "همراه تا منزل" نام دارد. اين امکان جديد راننده را قادر مي سازد تا پس از خاموش کردن موتور، و خارج شدن از خودرو چراغ هاي جلو را به طور موقت (30 ثانيه الي 2 دقيقه) روشن نگاه دارد و به اين ترتيب با سهولت بيشتري راه خود را در تاريکي پيدا مي کنيد.

درب باک بنزين با درپوش باک يکپارچه

سوپاپ هوادار که به راحتي و با داخل کردن دهانه لوله بنزين داخل محفظه باز مي شود. به اين ترتيب بنزين نه روي شما مي ريزد و نه سر ريز مي گردد، آنچنان که به طور معمول و در هنگام پيچاندن درپوش محفظه بنزين اتفاق مي افتد.



[تصویر: 12997610201.jpg]


در مگان شما با خودرویی با فضای بسیار زیاد برای سرنشینان و صندوق عقب موجهه خواهید بود که نشان از یک خودروی مناسب خانوادگی است .
مشخصات و برسی کامل مگان 2000

رانندگی با مگان 2000 :

مگان 2000 با قیمتی حدود 32 میلیون تومان توانست در بازار داغ 30 میلیونیها جایی برای خود دست و پا کند. در حقیقت 30 میلیونیهای بازار همیشه رقابت سختی با هم داشتهاند. جایی که در حال حاضر مگان با خودروهایی نظیر مزدا 3 تیپ 1 و 2، نیسان رونیز و تویوتا یاریس صندوقدار رقابت سختی دارد. مگان جزو معدود خودروهای اروپایی است که بین رقیبان سرسخت آسیای شرقی خود در بازار ایران سعی دارد تا ثابت کند که هنوز هم برندهای آسیایی راهی طولانی برای رسیدن به اروپا دارند. حال باید ببینیم این جنگجوی تنها میتواند در این مبارزه سرافراز بیرون بیاید؟
سعی میکنیم زیاد در مورد ظاهر و طراحی بیرونی مگان بحث نکنیم. تنها چیزهایی که خیلی نمایان هستند، طراحی زیبای چراغهای جلو (که به طور مناسبی برند رنو بین آنها قرار گرفته است)، خطوط کاملا هماهنگ با درها و نمای جانبی و ظاهر نه چندان دلچسب عقب خودرو که حتی اگر صاحب آن هم باشید کمی طول میکشد تا به آن عادت کنید!
حال کلید خودرو را میگیریم تا وارد آن شویم. در همین ابتدا کمی متعجب میشویم زیرا کلید مگان تنها یک صفحه کوچک مانند دزدگیر است که کلیدهای باز و بست قفل درها و صندوق عقب روی آن است! در را باز کرده و داخل میشویم، کلید را در محفظه خود قرار داده و با فشار دادن دکمهای موتور را روشن میکنیم. میتوان گفت همین سیستم روشن شدن مگان چیزی است که حتی نمیتوان در خودروهای بالای 40 میلیونی مانند تویوتا کرولا پیدا کرد. تا موتور گرم شود به سراغ طراحی و کیفیت داخل مگان میپردازیم. زمانی که پشت فرمان قرار میگیرید، اولین چیزهایی که نظر شما را جلب میکنند فرمان کوچک و خوش دست و نشاندهندههای زیبا و اسپرت مگان هستند.
اما زمانی که به کنسول میانی نگاه میکنید کمی دلسرد میشوید زیرا زیبایی که در طراحی نشانگرهای وجود دارد را در آن نمیبینید. اما پس از مدتی به آن عادت کرده و بهتر با آن کنار میآیید.
در وسط کیلومتر شمار و دور شمار موتور، یک خودروی کوچک است که به شما نشان میدهد کدام یک از درها باز است و کدام یک از چرخها کم باد هستند.
همچنین در بالای این خودروی کوچک اطلاعاتی به شما نشان داده میشود که میتوانید آنها را تغییر دهید. اطلاعاتی نظیر متوسط مصرف سوخت، مقدار مسافت باقیمانده با توجه به مقدار سوخت، متوسط سرعت و ... را میتوانید در این قسمت ببینید. صندلیها کاملا راحت هستند اما کمی احساس میکنید که ارتفاع صندلیها بالا هستند.
البته این ارتفاع کاملا مناسب بوده و به خیابان و خودرو مسلط هستید، اما از آنجایی که بعضی از ما ایرانیها طوری میشینیم که فقط سرمان از بیرون معلوم باشد!، ممکن است کمی در اولین تجربهها نامانوس باشد. صندلیهای عقب کاملا جادار و راحت هستند و شیشههای عقب و کناری دارای پردههای مجزا هستند.
در بین دو صندلی عقب هم مکانی برای قرار دادن دو لیوان درست شده است. چیزی که در مگان جالب است نبود دکمههای قفل روی درهاست!
در حقیقت درهای به صورت اتوماتیک بعد از به راه افتادن خودرو قفل میشوند اما تنها راه قفل کردن درها به صورت دستی، دکمهای است که در کنار دکمه استارت قرار دارد و هر چهار در را قفل یا باز میکند.

مشخصات فنی
نام خودرو: رنو مگان 2000
تعداد سیلندر و سوپاپ: 4(16V)
حجم موتور: 2000 سی سی
قدرت موتور: 136 اسب بخار
حداکثر سرعت: 195 کیلومتر بر ساعت
شتاب: 11.1 ثانیه
وزن: 1370 کیلوگرم
مصرف سوخت ترکیبی: 7.5 لیتر در 100 کیلومتر
طول: 4498 میلیمتر

امکانات
ترمز ها: EBV - ABS - EBA
سیستم صوتی: 4 بلندگو و قابلیت پخش CD
کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - مجموعا 6 کیسه هوا
سایر امکانات:
روشن شدن خودرو بدون کلید - تنظیم برقی آینه ‏ها - گرمکن آینه‏ ها - سنسور باران - روشن شدن خودکار چراغ ها (سنسور نور)


مشخصات و برسی کامل مگان 2000
مشخصات خودروی مگان با موتور 2000 سی سی

حجم موتور 2000 سی سی با 16 سوپاپ
حداکثر قدرت hp/rpm 136/5500
حداکثر سرعت 195 km/h
گیربکس اتومات 4 سرعته با قابلیت تعویض دستی دنده
سیستم فرمان الکتریکی
سیستم ترمز ABS+EBV+EBA
ظرفیت صندوق عقب 52/. متر مکعب
سایز تایرها R16 205/55
دارای چراغ مه *** و کارت کلید هوشمند رنو وسیستم قفل مرکزی
سیستم صوتی رادیو+CD
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
آینه برقی همراه گرمکن
6 کیسه ها 2 کیسه هوا جلو 2 کیسه هوا عقب 2 کیسه هوا جلو جانبی
شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت 1/11 ثانیه
به همراه سنسور نور و باران
میزان آلاینده خروجی در حد استاندارد EUROIII

مشخصات فنی و تجهیزات خودروی مگان با موتور 1600 سی سی

حجم موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ
حداکثر قدرت 6000/115 hp/rpm
حداکثر سرعت 193 km/h
گیربکس 5 سرعته معمولی
سیستم فرمان الکتریکی
سیستم ترمز ABS+EBV+EBA
ظرفیت صندوق عقب 52/. متر مکعب
سایز تایرها 65/195 R 15
دارای کارت کلید هوشمند رنو و قفل مرکزی
سیستم صوتی رادیو+cd
سیستم تهویه مطبوع 4 سرعته دستی
دارای 2 کیسه هوای جلو (فقط مگان های وارداتی 6 کیسه هوا دارد)
شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت 1/11 ثانیه
میزان آلاینده های خروجی در حد استاندارد EURO III

[b]تفاوت های مگان 2000 سال2005 با 2006 :[/b]

تفاوت چراغهاي جلو و جلوپنجره :
مدل 2005 :


[تصویر: sedan1-2005.jpg]


مدل 2006 :

[تصویر: Megane3-2006.jpg]


تفاوت چراغهاي عقب :
سمت راستي مدل 2006 .
سمت چپي 2005 .

[تصویر: 13045093241.jpg]








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9705]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن