تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797801098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران: جامعه ايثارگري تا پايان شهريور سهام عدالت را دريافت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران: جامعه ايثارگري تا پايان شهريور سهام عدالت را دريافت مي‌كنند
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: سهام عدالت براي همه ايثارگران در نظر گرفته‌ شده است و تا پايان شهريور تحويل داده مي‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، حسين دهقان در نشست خبري كه امروز در ساختمان مركزي بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد با بيان اين مطلب كه هدف اين بنياد در دو بخش فرهنگي و ارايه فعاليت‌‌هاي خدمات‌رساني به جامعه ايثارگري است، گفت: بخش فرهنگي اهميت ويژه‌اي دارد زيرا در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مأموريتي بزرگ بر دوش اين بنياد نهاده شده است.
وي اضافه كرد: در ارائه خدمات آموزشي، طرح شاهد را براي فرزندان شاهد و ايثارگر را اجرا مي‌كنيم كه امسال علاوه بر تعيين انتخاب رشته براي داوطلبان شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها، به صورت همزمان تعيين شغل را در طرحمان ارايه كرد‌يم.
دهقان به ارائه ديپلم افتخار به همسران جانباز بالاي 30 درصد اشاره كرد و گفت: امسال 30 درصد افزايش سهميه دانشجويي نسبت به سال قبل داشتيم.
وي افزود: امسال از بين 69 دانشجوي ممتاز و نمونه كه توسط‌ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انتخاب شده است، 17 نفر دانشجويان شاهد و ايثارگر هستند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تأكيد كرد: فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد مي‌توانند از خدمات آموزشي استفاده كنند كه امسال بيش از 11 درصد فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد تحت پوشش خدمات آموزشي قرار گرفتند.
وي با بيان‌ اين‌كه ارائه خدمات درماني به جانبازان شامل 3 مرحله تعيين درصد، پيشگيري و درمان است، افزود:‌ كميسيون تخصصي متشكل از پزشكان متخصص و با صلاحيت است با ارائه مجوز از بنياد شهيد و امور ايثارگران به تعيين درصد جانبازي مي‌پردازند.
دهقان با تأكيد بر اين‌كه بنياد شهيد و امور ايثارگران اساساً به دنبال كاهش درصد جانبازي نيست، اظهار داشت: درصدهاي تعيين شده با توجه به مدارك و مستندات مورد بررسي قرار مي‌گيرد و جانبازان پس از تعيين درصد مي‌توانند از خدمات اين بنياد استفاده كنند.
وي افزود: ‌برنامه‌هايي را به منظور ارائه خدمات پيشگيري قبل از درمان براي جانبازان داريم كه از آن جمله مي‌توان به‌ مراكز فوق تخصصي اعصاب بنياد،‌ ارتباط با مراكز مشاوره در خارج از كشور و همچنين ايجاد مراكز فرهنگي جامع توانبخشي اشاره كرد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اين‌كه بيمارستان سعادت‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداري خواهد رسيد، اظهار داشت: والدين شهدا كه به سن كهولت رسيده يا داراي بيماري صعب‌العلاج و خاص هستند تحت پوشش بنياد شهيد و امور ايثارگران قرار مي‌گيرند.
وي به اجراي طرح پزشك سلامت براي جانبازان در معرض خطر بالاتر اشاره كرد و گفت: در اين طرح پزشكان پس از ارتباط با اين جانبازان به طور مستمر،‌ هفتگي يا ماهانه به آن‌ها مراجعه كرده و آن‌ها را معاينه مي‌كنند.
دهقان ادامه داد: ‌تمام مطالبات سنواتي عقب افتاده از سال 83 به بعد پرداخت شده است و از سال 83 به قبل مانده كه با بودجه 450 ميليارد تومان اعتبار در صدد جبران اين عقب‌افتادگي هستيم.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه‌هاي هنري ويژه جانبازان در داخل خارج و كشور، ساخت سريالي قطعه‌اي حماسي از دفاع مقدس با مضمون روزهاي اوليه جنگ تا پايان اشغال خرمشهر، ساخت فيلم‌هاي شهيد بابايي، شهيد زين‌الدين و شهيد درياقلي را نيز در دستور كار داريم.
وي خاطرنشان كرد: تجليل از جانبازان، اهداي نشان ملي ايثار و تجليل از شهداي زن كه جزو برنامه‌هاي امسال بود كه در سال بعد با ابعاد گسترده‌تري انجام خواهيم داد همچنين تجليل از زندانيان سياسي قبل از انقلاب از ‌برنامه‌هاي خاص دهه فجر امسال است كه دعوت از آن‌ها در حال اجراست‌‌.
دهقان درباره طرح لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثارگران گفت: اين لايحه در دستور كار مجمع تشخيص مصلحت نظام است و با رفع اختلافات بين شوراي نگهبان و مجلس بايد در دستور كار مجلس قرار گيرد.
وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اين‌كه مشاور رئيس‌جمهور در امور ايثارگران عنوان كرده كه كاهش درصد جانبازي اعمال مي‌شود، ابراز داشت: مشاور رئيس‌جمهور در امور ايثارگران نظر غير كارشناسي اعلام كرده است.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 466]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن