تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796902965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس


واضح آرشیو وب فارسی::

 

در سال های اخیر لباسشویی‌ها جزء مهم ترین و پرکاربردترین لوازم آشپزخانه به شمار می آیند. وجود این لوازم در هر خانه‌ای بسیار لازم و ضروری است بدین صورت که در نبود این وسایل در انجام کار‌های خانه با مشکلات فراوانی روبرو می شویم. یکی از برند‌های بسیار معروف که در حوزه‌ی تولیدات لوازم الکترونیک دارای طرفداران و کاربران بسیاری نیز هست، برند ال جی می‌باشد. لباسشویی ال جی به علت کیفیت بسیار بالای آن در سال های اخیر جزء پرفروش ترین لباسشویی ها مخصوصا در ایران به شمار می آید. اما این لباسشویی نیز مانند انواع دیگر وسایل الکترونیکی ممکن است در مواقعی به علت استفاده ی نادرست و یا بیش از حد استاندارد از آن دچار مشکلاتی شود که این مشکلات در اکثر موارد به صورت ارور ظاهر می شوند. در هنگام مواجه شدن با ارور‌ها و یا مشکلاتی که باعث کار نکردن دستگاه می شود، بهتر است تعمیرات لباسشویی خود را به متخصصان مجرب و ماهر در تعمیر بسپارید تا تعمیرات دستگاهتان به بهترین نحو صورت بگیرد. شما می توانید تعمیرات لباسشویی خود را به کارشناسان خبره و مجرب نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این نمایندگی و ارتباط با متخصصان می توانید با یکی از شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

32288866-051

32288855-051



تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد در هنگام بروز ارور OE

علت اصلی بروز این ارور این است که آب داخل لباسشویی از دستگاه خارج نمی شود که علت‌های متعددی می تواند باعث بروز این مشکل بشود. به احتمال بسیار زیاد وسیله‌ای در راه لوله ی خروجی آب قرار گرفته است بنابراین نیاز است در این هنگام، به بررسی لوله ی خروجی آب و پمپ تخلیه بپردازید و در صورت وجود مانع آن را از دستگاه خارج کنید. اگر مشکل با انجام موارد فوق حل نشد پیشنهاد می شود تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. 

تعمیر لباسشویی ال جی در هنگام بروز ارور DE 

علت اصلی این ارور که در بین تمامی لباسشویی ها بسیار رایج است، در اکثر موارد باز بودن درب لباسشویی می باشد. بنابراین در هنگام مواجه شدن با این ارور ابتدا به بررسی درب آن بپردازید. همچنین ممکن ست مشکل از جانب میکروسوئیچ دستگاه باشد که در این موقع نیز باید به طور کامل بررسی و در صورت لزوم توسط متخصص تعمیر یا تعویض شود. شما می توانید تعمیر لباسشویی خود را به کارشناسان نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید.

تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد در هنگام بروز ارور IE

این ارور به طور کلی نشانگر این است که دستگاه خالی از آب است یا به عبارتی آبگیری نشده است. در اکثر موارد در این موارد علت بسته بودن شیر آب ورودی و یا پیچ خوردگی و قرار گرفتن چیزی در مسیر شیلنگ آب ورودی می باشد. بنابراین در هنگام مواجه شدن با این ارور به بررسی شیر آب ورودی و لوله ی آب بپردازید و در صورتی که مشکل از جانب موارد ذکر شده نبود ولی باز هم ارور در صفحه مایشگر وجود داشت، بهتر است با درخواست کمک از متخصصان و کارشناسان نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد به تعمیر دستگاه خود بپردازید تا با دیگر مشکلات مواجه نشوید. 

 



تعمیر لباسشویی ال جی در هنگام بروز ارور TE

این ارور نیز جزء ارور های رایج در لباسشویی ال جی به شمار می رود. علت اصلی بروز این ارور گرم بودن بیش از حد یا به عبارتی بالا بود بیش از حد دمای آب داخل لباسشویی می باشد. این ارور از جمله ارور هایی است که تعمیرات آن به دست افراد غیر متخصص امکان پذیر نیست در نتیجه می توانید تعمیرات آن را به نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. علت بروز این ارور می تواند وجود خرابی در قطعاتی مثل ترموستات، المنت و سنسور حرارتی باشد که نیاز است هر کدام از این قطعات به طور کامل بررسی و مورد تعمیر قرار بگیرند. توصیه می شود در این مواقع تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید تا تعمیرات لباسشویی تان به بهترین نحو صورت بگیرد.

تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد در هنگام بروز ارور DE

علت اصلی بروز این ارور، بسته نشدن درب دستگاه می باشد. بدین معنا که قفل دستگاه قابل بسته شدن نیست. علت بروز این مشکل می تواند خرابی درب، خرابی قفل و یا پر بودن بیش از حد دستگاه باشد. در این موارد سعی کنید کمی از لباس‌های داخل لباسشویی بکاهید و درصورتی که با انجام این کار نیز ارور از بین نرفت، نیاز است از تعمیرکاران خبره کمک بگیرید. پیشنهاد می شود تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. 

تعمیر لباسشویی ال جی در هنگام بروز ارور UE

علت اصلی بروز این مشکل، بالانس نبودن لباسشویی در جایش می باشد. در این موارد نیاز است با استفاده از لوازم مهندس مخصوص دستگاه بررسی شده و به حالت تراز قرار بگیرد. شما می توانید حل این مشکل را به متخصصان و کارشناسان مجرب مشهد سرویس بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

051-32288866

051-32288855

تعمیر لباسشویی ال جی در هنگام بروز ارور PE

این ارور که می توان گفت به ندرت در این نوع لباسشویی مشاهده می شود، به علت بالا بودن سطح آب بیشتر از حد مجاز می باشد. در این هنگام نیاز است میکروسوئیچ دستگاه و سنسور حساس به فشار را که وظیفه ی بررسی وضعیت آب را به عهده دارند را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت وجود خرابی مورد تعمیر قرار بگیرند. شما میتوانید تعمیرات این قطعات را به متخصصان نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. 

 



جمع بندی 

همانطور که پیش تر ذکر شد لباسشویی ها نیز مانند بسیاری دیگر از لوازم الکترونیکی برای تمامی خانه ها و آشپزخانه ها بسیار ضروری هستند و انجام کار های روزمره بدون لباسشویی ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود. همچنین در بین تمامی برند های ماشین لباسشویی برند ال جی از کیفیت نسبتا بالایی برخودار می باشد. اما برخلاف کیفیت بالای آن در بسیاری از موارد ممکن است کاربران این دستگاه با مشکلاتی مواجه شوند که دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشد. در این مواقع توصیه ی ما به شما نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

051-32288866

051-32288866

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن