تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، ۲۶ آذر ۱۳۹۷    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون

تبلیغات
loading...


طراحی سایت

shoma

تبلیغات متنی

طراحی سایت در تهران

سرور مجازی

بررسی سئو

هاست




محبوبترینها

غلظت خون یعنی چه؟


داغ شدن تورهای نوروزی 96


درباره جزیره رویایی پوکت چه میدانید؟


جزیره اسرار آمیز در تایلند


برترین هتل 2016 آنتالیا


قلعه ویندسور انگلستان, با عظمت ترین قلعه مسکونی جهان و اروپا


سئو سایت جوملا


درمان قطعی ریزش مو با چند پیشنهاد خوراکی!


کاریکاتور/ یارانه بریزم برات؟


اطلاعات خصوصی بعضی از ستاره‌های هالیوود هک شد!+تصاویر


رضا قوچان نژاد و پیاده روی با همسر+تصاویر


رابطه جنسی زوج جوان مقابل چشم مردم! (+تصاویر)


رکورد گرانترین منوی رستوران در ایران زده شد؟/ عکس


گفتگو با محسن چاووشی خواننده مشهور و پرطرفدار+تصاویر


شیطان در شکم زن باردار! + عکس


تولد دوقلو های سیاه و سفید! +عکس


عکسهای خانوادگی سپیده خداوردی بازیگر کشورمان+تصاویر


اعتیاد به دیدن صحنه های پورنوگرافی در آقایان!


چرا پوريا پورسرخ هنوز ازدواج نکرده؟!+عکس


پوشش بازیگران مشهور زن در کاخ جشنواره فیلم فجر امسال+تصاویر


مهتاب کرامتی:سردسته دخترهای محل بودم!خاطرات کودکی+عکس


مسافران هواپیما این آدم آهنی را در حال قدم زدن روی ابرها دیدند/تصاویر


این مردها در مرخصی زایمان به سر می‌برند


شکیرا در کنار پسران زیبایش در خرید کریسمس!+عکس


وقتی کیم کارداشیان کودک بود!+عکس




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1653142668



اوقات شرعی 

ذکر روزهای هفته


هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

14 فیلم از Universal که خواهان بازی آن‌ها هستیم - قسمت اول


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

14 فیلم از Universal که خواهان بازی آن‌ها هستیم "به قلم JOEY THURMOND از وبسایت Game Informer" صنعت فیلم و بازی‌های ویدیویی همیشه رابطه تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌اند. کمتر از یک دهه پیش فیلم‌ها هزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به بازی‌ها داشتند اما حالا شاهد بازی‌هایی هستیم که تولید آن‌ها خرج بیشتری بر می‌دارد و هر چه جلوتر می‌رویم توسعه بازی‌ها به بودجه بیشتری نیاز دارد. دلیل پرخرج شدن بازی‌ها بالا رفتن استانداردها و سطح توقع بازیکنان است چرا که اگر یک عنوان از نظر فنی و کیفیت تولید نتواند با رقیب خود به طور جدی رقابت کند به طور حتم باعث شکست تیم سازنده خواهد شد. از طرف دیگر رابطه میان دو صنعت مذکور نزدیک‌تر هم شده است چرا که ما همواره شاهد بازی‌هایی هستیم که از یک فیلم سینمایی بزرگ الهام گرفته است و یا برعکس. یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه Universal Pictures است که عناوین تولید  شده توسط آن‌ها شباهت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری به عنوان یک بازی ویدیویی دارند. ما تصمیم گرفتیم برخی از فیلم‌های Universal که بازی ویدیویی آن‌ها پتانسیل کافی را دارد نام ببریم و با توجه به فضا، محیط و ماهیت آن‌ها سازندگانی درخور برای فیلم مورد نظر انتخاب کنیم. فیلم‌هایی که رویای بازی کردن آن‌ها را داریم! با لیست ما همراه باشید.
The Thing - توسط Behaviour Interactive
The Thing  - توسط Behaviour Interactive Behaviour Interactive در دو دهه اخیر بر روی تعدادی از بازی‌های الهام گرفته از فیلم‌های سینمایی کار کرده است و آخرین پروژه آن‌ها Dead by Daylight بود که بیشتر حاصل خلاقیت و نوآوری خودشان است. DbD یک عنوان چندنفره غیرعادی است که تجربه‌ای منحصر به فرد و تعاونی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در این عنوان یک بازیکن در نقش قاتل قرار می‌گیرد و سایر بازیکنان باید از دست او فرار کنند. بسیار لذت‌بخش است که ببینیم این استودیو بر روی The Thing کار کند چرا که در به وجود آورد هیجان و تنش روایتی تجربه دارد و خبره است. فیلم‌هایی مانند Alien یا A Quiet Place از آن‌جایی ترسناک هستند که هیولاهایی در آن‌ها وجود دارد که قدرت محض به شمار می‌روند و تقریبا جلوگیری از آن‌ها غیرممکن است، آن‌ها نیرویی قدرتمند از طبیعت می‌باشند. دشمن در فیلم‌های ذکر شده سریع و قوی است اما در فیلم The Thing  شاهد دشمنی آرام و تخریب‌پذیر هستیم چرا که با آتش می‌توان آن را از بین برد. بازی The Thing می‌تواند راه Dead by Daylight  را در پیش بگیرد به گونه‌ای که یکی از بازیکنان در نقش The Thing قرار بگیرد و تنها راه برای شناخت او بررسی نشانه‌ها و مدارک باشد. بازیکنان باید بتوانند در طول بازی ( نه قبل از هر بازی) با یکدیگر صحبت کنند تا جذابیت را به سطحی جدید برسانند. ویژگی‌های ذکر شده هم المان همکاری را به نقطه اوج خواهد رساند و هم می‌تواند تنش را بالاتر ببرد.
Curious George – توسط Gears for Breakfast
Curious George – توسط Gears for Breakfast در Curious George همانند ماجراجویی‌های غیرمنتظره خرس پرویی معروف Paddington شاهد موقعیت‌های ساده روزمره هستیم که همه چیز اشتباه پیش می‌رود و اتفاق‌های ناخوشایند هموارد در حال رخ دادن است اما در آخر همه چیز رفع می‌شود و شاهد پایانی خوشایند هستیم. میمون کوچولو بی‌گناه، خیالاتی و به دنبال ماجراجویی است. Gears of Breakfast یک تیم کوچک اما جاه طلب است که بر روی عنوان محبوب و خوش آوازه A Hat in Time کار کرده است. بازی از همه نظر جذاب و خلاقانه طراحی شده است از کنترل خوب آن گرفته تا روایت دلربای آن، Universal باید بازی Curious George را به آن‌ها بسپارد تا آن‌ها از یک ماجراجویی روزمره اما غیرمنتظره و چالش‌انگیز یک بازی جذاب خلق کنند. انتظار داریم شاهد یک بازی سندباکس با چالش‌های سکوبازی و کارکترهای حواس پرت باشیم.
Bourne – توسط IO Interactive
Bourne – توسط IO Interactive سطح پنهان‌کاری که شامل پروژه‌های Blackbriar و Treadstone می‌شد هیچ حد و مرزی نمی‌شناخت، در این جریان شخصیت‌های جدیدی مانند "آرون کراس" معرفی شدند که زمینه را برای فیلم  The Bourne Legacy آماده کرد. بعد از آخرین فیلم سری متوجه شدیم، با این که عده‌ زیادی از ماموران همکار او کشته شدند اما به غیر از بورن و کراس همچنان تعداد زیادی از این ماموران ویژه زنده هستند. همان‌طور که می‌دانید Universal در حال حاضر بر روی ادامه این سری فیلم کار می‌کند اما چه می‌شود که در این میان شاهد ساخته شدن بازی Bourne به دست استادان سبک مخفی‌کاری یعنی IO Interactive باشیم. Hitman به بازیکنان یک دنیای سندباکس با موقعیت‌های نامحدود ارائه می‌دهد، به شکلی که بازیکنان برای از بین بردن هدف می‌توانند به هر روش و استراتژی روی بیاورند اما برای خلق صحنه‌های سینمایی و اکشن سریع تیم سازنده Hitman باید سرعت مبارزه را بیشتر و درجه مخفی کاری را کم‌تر کند تا بیشتر شاهد یک بازی اکشن با المان‌های مخفی کاری باشیم در حالی که هیجان نیز حفظ شده باشد. سازنده بازی باید در شروع هر مرحله بخش برنامه‌ریزی را اضافه کند و باید بتوان از محیط بازی به عنوان سلاح استفاده کرد به شکلی که محیط  و طبیعت عامل اصلی برتری بازیکن باشد. به طور حتم در مورد چنینی عنوانی سیستم داستانی خطی و روایتی جلوه بیشتری دارد اما در عین حال باید شاهد حرکات تاکتیکی و جذاب کراس و بورن نیز باشیم.
Pacific Rim – توسط Platinum Games
Pacific Rim – توسط Platinum Games فیلم Power Rangers مفهوم ربات‌های عظیم الجثه تحت کنترل چند کاربر را عمومی کرد و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند اما Pacific Rim علم و دانش بیشتری را به این مفهوم اضافه کرد، ترکیب کنترل کننده‌ و رابط کاربری عصبی نوآوری جذابی را به ارمغان آورد. این بسیار جذاب خواهد بود که Pacific Rim را در قالب یک بازی ویدیویی ببینیم چرا که پتانسیل خاصی در آن دیده می‌شود. بازی این فیلم می‌تواند در سبک beat "em up یا همان مبارزه کلاسیکی که در سایبر عناوین Platinium Games دیدیم توسعه یابد اما اگر بخش داستانی به صورت co-op قابل بازی باشد جذابیت آن دوچندان خواهد شد. این co-op می‌تواند به این شکل باشد که دو بازیکن کنترل یک ربات را در دست بگیرند. به طور حتم برای این که شاهد یک بازی با کیفیت و خوب باشیم باید شهرهای عظیم و تخریب پذیر طراحی شود اما سازنده می‌تواند بر روی تنوع سلاح، کومبوها، حرکات سریع، مدیریت سلاح و ... مانور دهد. از آن‌جا که هر Kaiju ضعف خاص خود را دارد، بازیکن باید از استراتژی‌های مختلفی استفاده کند. همان طور که اشاره شد بخش co-op باید قوی‌تر از سایر بخش‌ها ظاهر شود و شامل مود‌های مختلفی نیز شود. از طرف دیگر Platinum Games قبلا با بازی‌های Transformers: Devastation و The Wonderful 101 خود را اثبات کرده است.
 Insidious – توسط Supermassive Games
Insidious – توسط Supermassive Games Until Dawn دقیقا می‌دانست که می‌خواهد چگونه بازی‌ای باشد، فرضیه ما این بود که در نهایت شاهد مکانیک‌های یک فیلم دسته دوم (B) با شخصیت‌های کلیشه‌ای باشیم اما Supermassive Games از این دو ویژگی استفاده کرد و یک بازی بقاء با داستانی شاخه‌ای و استرس آور خلق کرد. سرنوشت شخصیت‌ها کاملا در دستان بازیکن قرار دارد و تصمیمات جزئی و اتفاقات تصادفی در نهایت نتیجه‎ای غیرقابل پیشبینی را رقم خواهد زد. با اضافه کردن مقداری ناباوری، بازی Insidious می‌تواند قدم بعدی استودیو SG باشد تا فرمول Until Dawn را ارتقاء ببخشد تا سطحی جدید از سیستم روایتی به وجود آید. Insidious داستان شیطان شناسانی را دنبال می‌کند که همواره در حال تحقیق و کمک به مردمی هستند که می‌توانند در ازای تسخیر شدن روحشان به دنیای شیاطین وارد شوند. آن‌ها (شیاطین) می‌توانند از طریق جدا کردن روح از بدن جسم را تسخیر کنند و از آنجا که موضوع به دوره خاصی بر نمی‌گردد، می‌توانیم شاهد روایت چنین داستانی در هر دوره زمانی باشیم، موضوع خود ترسناک است حال چه می‌شود اگر یک دوره ترسناک و تاریک انتخاب شود. Supermassive Games می‌تواند دوره ویکتوریایی را انتخاب کند چرا که در این دوره هر چیزی خشن و تاریک است از معماری ساختمان‌ها گرفته تا محیط طاعون زده یا لباس‌های عجیب و تیره.  می‌توانیم شاهد داستانی باشیم که در آن شیاطین گروهی از افراد را در دنیای دیگر رها کرده‌اند و آن‌ها باید راه خود را به این دنیا پیدا کنند. افراد گروه باید با یکدیگر کار کنند و در این مسیر طاقت فرسا سربلند شوند اما به طور حتم شیاطین مختلف و تصمیم بد می‌تواند سرنوشت را به طور کلی تغییر دهد. این بار هم باید شاهد یک داستان شاخه‌ای و پازل‌های خلاقانه باشیم.
How To Train Your Dragon – توسط Insomniac Games
How To Train Your Dragon – توسط Insomniac Games قبل از Spider-Man و عناوینی مانند Resistance و Sunset Overdrive، استودیو Insomniac Games بر روی یک سری بسیار محبوب و داستان اژدهایی کوچک بنفش رنگ و بامزه کار می‌کرد. این تیم انعطاف‌پذیر هیچ ترسی را از خود نشان نمی‌دهد و ژانرهای مختلف را تجربه کرده است، ما از تیم Insomniac Games عناوین واقعیت‌مجازی، شوتر اول شخص، نقش‌آفرینی موبایل و اکشن سوم شخص دیده‌ایم اما باید بدانید که فانتزی‌های غافلگیر کننده هسته اصلی این استودیو می‌باشد و تقریبا چنین چیزی را در تمام پروژه‌های آن‌ها دیده‌ایم. Insomniac Games برای ساخت بازی ماجراجویی تک نفره How To Train Your Dragon کاملا مناسب به نظر می‌رسد. مدرسه اژدها و محیط فیلم یک دنیای باز بسیار جذاب را به وجود می‌آورد و یا شاید یک محیط سندباکسی با طراحی هنری خیره‌کننده را بتوان تصور کرد، دنیایی که بتوانید از طریق اژدهای خود در آن پرواز کنید و مبارزه‌هایی هوایی داشته باشید. البته چنین پروژه‌ای به بودجه عظیمی نیاز دارد چرا که دنیای این سری فیلم بسیار گسترده و غنی است و برای این که شاهد بازی ارزشمندی باشیم به نقشه بزرگ و مبارزات خلاقانه نیاز داریم، کاری که Insomniac Games در آن خبره است و انعطاف کافی را خواهد داشت. بازی باید ویژگی‌های جذابی داشته باشد. باید بتوان شخصیت و اژدهای خود را به روز رسانی و شخصی سازی کرد و یا در دنیای بازی به دنبال اژدهای قدرتمند‌تر گشت و بتوان آن را رام خود کرد. از طرف دیگر از طریق پرواز می‌توانید مراحل مختلفی طراحی کنید، به طور مثال پازل‌ها، مبارزات و سکوبازی با وجود اژدهای همراه به سطحی کاملا جدید خواهد رسید. در طراحی مبارزات نیز باید سلاح‌های متفاوت و استرانژی برای از بین بردن سایر موجودات نیاز باشد.
The Purge – توسط Rockstar Games
The Purge – توسط Rockstar Games چه می‌شد اگر شما بدون عواقب هر کاری که می‌خواستید انجام دهید؟  این چیزی است که در سری فیلم Purge شاهد آن هستیم به طوری که در یک شب تمامی مقامات چشم‌های خود را خواهند بست و هر جرمی می‌تواند بدون عواقب رخ دهد و کشور به یک جنگل تبدیل خواهد شد. این یک سناریو ترسناک است اما به طور حتم بازی بتل رویال فوق‌العاده‌ای خواهد شد. با سابقه Rockstar در ساخت عناوین مملوء از بی‌قانونی و هرج و مرج، هیچ سازنده‌ای به مانند آن‌ها نمی‌تواند The Purge را به بهترین نحو ممکن عملی کند. به غیر از این که بازی باید حس آزادی را به بازیکن القا کند از طرف دیگر باید این قابلیت وجود داشته باشد که هر کس با توجه به علاقه خود عمل کند به عنوان مثال برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند تنها مبارزه کنند و یک گرگ تنها باشند و عده‌ای دیگر کار تیمی را سرگرم کننده‌تر می‌دانند. باید NPC یا بازیکنانی با المان‌ها و نحوه عملکرد متفاوت وجود داشته باشد، در این صورت بازیکنان دیگر به صورت گروهی به آن‌ها که در خانه‌های مجهز و مسلح پناه گرفته‌اند حمله و اسکور بهتری کسب خواهند کرد. حمله به کاخ‌هایی با سیستم امنیتی بسیار جذاب خواهد بود، این‌طور نیست؟ با وجود چنین ویژگی‌ای بازیکنان بیشتر درگیر خواهند شد و باید راهی برای ورود به کاخ پیدا کنند. این بسیار سخت است که برنده را مشخص شده بدانیم چرا که Purge با خیانت همراه است. دوستان عزیز به پایان قسمت اول از این مقاله رسیدیم. بزودی با قسمت دوم همراه شما خواهیم بود و مثل همیشه خوشحال می‌شویم که دیدگاه خود در رابطه با این مقاله را به اشتراک بگذارید ... مترجم: علیرضا کریمی



30 تير 1397





این صفحه را در گوگل محبوب کنید 

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب


برچسب های کاربران:






-


علم و فناوری

پربازدیدترینها

طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
سایت واضح آرشیو وب فارسی می باشد و تمامی مطالب بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت می شوند و سایت واضح مسئولیتی در قبال آنها ندارد
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن
free stats