تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797888926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پروژه آماده افتر افکت ارزان تبلیغ کنید


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه و کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار خود هستید با ما همراه باشید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزیت های پروژه آماده افتر افکت و مراحل دستیابی به یک ویدئوی تبلیغاتی منحصر به فرد که باعث بهتر دیده شدن حوزه فعالیت شما کمک بسزایی خواهد کرد آشنا کنیم.

بهتر است در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که افتر افکت یکی از بهترین نرم افزار های دنیا در ارتباط با ساخت انیمیشن های 2 بعدی و جلوه های ویژه است و سازنده این نرم افزار کمپانی بزرگ ادوبی است که در زمینه های گرافیکی فعالیت دارد.

طبق امکاناتی که در نرم افزار افتر افکت برای طراحان وجود دارد، آنها با استفاده از ابزار و خلاقیت های خود به ساخت پروژه ها و انیمیشن های دلخواه خود طبق نیاز کاربران کرده اند و در بسیازی از حوزه ها فعالیت کرده و برای انواع سلیقه ها اقدام به طراحی پروژه نموده اند. برای مثال اگر شما یک شرکت حمل و نقل و یا یک فروشگاه پوشاک هستید می توانید به پروژه هایی اختصاصی در این زمینه دست پیدا کنید.

پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام

همانطور که می دانید یکی از بهترین پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی که می توان از آن در جهت استفاده و به نمایش در آوردن تبلیغات برای جذب مخاطب و یا مشتری استفاده نمود شبکه اجتماعی اینستاگرام است. امروزه اکثر افراد بر روی تلفن همراه خود نرم افزار اینستاگرام را بعنوان پر کاربرد ترین رسانه اجتماعی نصب نموده و ساعات بسیاری را صرف مشاهده و بررسی اتفاقات روز مره دوستان و یا دریافت خبرهای مورد علاقه خود صرف میکنند.

 این همه گیری استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب شده تا برای نمایش و معرفی کسب و کار و یا هر نوع فعالیت به آن نیاز داشته باشیم. نکته بسیار مثبت در مورد اینستاگرام نیز انتشار محتوا بصورت ویدئو است که مخاطبین فقط به تماشای محتوای رسانه ای می پردازند و کیفیت خوب ویدئو می تواند برای ترقیب به تماشای ویدئو را بالا ببرد. بنابراین در این زمینه نیز طراحان فعالیت خود را معطوف کرده و به ساخت و انتشار پروژه هایی با عنوان پروژه آماده افتر افکت استوری اینستاگرام و یا پروژه افتر افکت پست آماده اینستاگرام پرداخته اند. یعنی در سایز های مورد نیاز و مدت زمان هایی که برای این شبکه اجتماعی نیاز هست خروجی مهیا کرده اند. برای استوری آماده افتر افکت مدت زمان 15 ثانیه و برای پروژه افتر افکت پست آماده اینستاگرام مدت زمان 1 دقیقه می باشد. همچنین در برخی پروژه ها نیز دارای ورژن IGTV می باشند که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید.


پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام

حتی برای محل انتشار شما نیز با توجه به ابعاد ویدئوی آن محل خروجی درنظر گرفته شده. برای مثال اگر شما به دنبال انتشار ویدئوی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، طراحان برای رفع نیاز شما پروژه آماده افتر افکت استوری اینستاگرام یا پست اینستاگرام در ابعاد 1080x1080 بصورت مربع برای پست و ابعاد 1080x1920 به صورت عمودی برای استوری برایتان مهیا کرده اند.

البته فقط طراحی برای شبکه های اجتماعی به پروژه افتر افکت اینستاگرام خلاصه نمی شود ، در این  زمینه برای تبلیغ کانال یوتیوب و یا دیگر رسانه اجتماعی یعنی فیسبوک نیز پروژه های مختلفی طراحی شده که می توانید در وب سایت بیگ موشن به آنها دسترسی داشته باشید.

تنوع در این موارد بسیار بالا بوده و روزانه تعداد زیادی پروژه نیز بر این مقدار اضافه می شود.

تبلیغ با هزینه کم

مزیت بسیار خوب استفاده از پروژه افترافکت را می توان هزینه تبلیغ آن که بسیار کم نسبت به سایر موارد است نام برد. شما برای خرید یک پروژه آماده افترافکت به مبلغی کمتر از 20 هزار تومان مواجه خواهید شد که می تواند به جذابیت استفاده از پروژه بیافزاید. برای ویرایش آن نیز به دانش حرفه ای از نرم افزار افتر افکت نیاز نخواهید داشت ، زیرا به گونه ای طراحی شده اند که کاربر براحتی با کشیدن و رها کردن تصاویر خود رد محل های در نظر گرفته شده و همچنین ویرایش متن هایی که به عنوان نمونه درون پروژه قرار داده شده کار ویرایش را به اتمام رسانده و با زدن دکمه رندر به ویدئوی تبلیغاتی خود دست پیدا خواهید نمود.

 

پروژه آماده افتر افکت را از کجا تهیه کنم

ما برایتان در وب سایت بیگ موشن در دسته بندی های مختلف پروژه های آماده گرافیکی از جمله افتر افکت ، پروژه آماده پریمیر ، موزیک های بیکلام برای تدوین ، فوتیج های آماده ، ترانزیشن ، فایل های لایه باز فتوشاپ ، پروژه آماده اکولایزر موزیک و بسیاری از موارد دیگر مهیا کرده ایم.

وب سایت بیگ موشن با آدرس اینتر نتی https://bigmotion.ir با دقت به کاربردی بود پروژه ها نگاه ویژه ای داشته و از قرار دادن پروژه های کم کیفیت پرهیز نموده و میسر شما را به دسترسی و پیدا کردن پروژه دلخواهتان هموار کرده.

پروژه افتر افکت اکولایزر موزیک

در ادامه می خواهم شما را با یکی از پرکاربرد ترین پروژه هایی که امروزه خوانندگان و یا منتشر کنندگان فایل های صوتی به آن رجوع می کنند معرفی کنیم.

اگر شما نیز یک خواننده و یا منتشر کننده پادکست های صوتی هستید با ما برای معرفی پروژه آماده اکولایزر موزیک همراه باشید.

این پروژه پر کاربرد نیز توسط نرم افزار افتر افکت طراحی شده و یک پروژه واکنشگرا است ، به این صورت که همراه با ضرب آهنگ موزیک شما واکنش نشان داده و در اشکال مختلف به حرکت هایی مانند اکولایزر هایی که تا به حال مشاهده کرده اید خواهد داشت.

در هر یک از پروژه اکولایزر موسیقی می توانید پکیجی از انواع انیمیشن ها را مشاهده کنید. یعنی می توانید با خرید یک پروژه اکولایزر شاهد بیش از 10 عدد انیمیشن باشید که می توانید در طول زمان و در پروژه های آینده نیز با ویدئویی با افکت های جدید برای انتشار استفاده کنید.

 


پروژه آماده اکولایزر موزیک

ما در وب سایت بیگ موشن صفحه ای را به این منظور یعنی یک صفحه اختصاصی از تمامی پروژه های مربوط به اکولایزر موزیک را طراحی کرده ایم که می توانید با توجه به نیاز خود به دانلود پروژه بپردازید. پروژه های این بخش از وب سایت در تمامی زمینه با داشتن افکت اکولایزر در دسترس شما خواهند بود مانند اکولایزر موزیک استوری اینستاگرام ، زیر نویس های دارای اکولایزر موزیک ، اکولایزر مخصوص پادکست صوتی ، به صورت تمام صفحه برای رسانه های عریض و همچنین دارای مدت زمان های گوناگون که برخی از پروژه ها برای مدت زمان های بالای 1 ساعت نیز وجود دارند . یعنی شما اگر قصد انتشار فایل های صوتی بالاتر از 1 ساعت می باشید نیز می توانید از این قالب های پیش فرض آماده با افکت اکولایزر استفاده نمایید.

شاید سوالی در ذهنتان بابت چگونگی ویرایش پروژه و اینکه استفاده از پروژه مستلزم دانش کافی در مورد افتر افکت باشد مطرح شود. جای نگرانی وجود ندارد زیرا طراح پروژه به گونه ای پروژه را طراحی نموده که کاربر می تواند به راحتی در متوجه محل هایی که می بایست ویرایش کند شود یعنی برای هر مقدار ورودی که پروژه نیاز دارد برایتان بخش بندی کرده و شما تنها کافیست فایل های خود را با درگ و دراپ یا همان کشیدن و رها کردن ویرایش را انجام دهید. مورد بعدی این است که شما همراه با پروژه یک فایل آموزشی از نحوه ویرایش پروژه نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. یعنی طراحی یک فایل بصورت ویدئو یا PDF از نحوه ویرایش همان پروژه آماده افتر افکت برایتان تهیه کرده که با مشاهده آن ویرایش پروژه برایتان بسیار ساده خواهد بود. می توانید در صورت برخورد به هر گونه مشکل و یا سوالی با پشتیبانی وب سایت بیگ موشن در ارتباط باشید. ما تمام سعی خود را برای رفع هر گونه مشکل احتمالی برایتان به کار خواهیم گرفت.

در پایان می خواهیم به شما بگوییم که تمام آنچه که برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی خوب و مناسب شما نیاز خواهید داشت را می توانید در میان پروژه آماده افتر افکت های گوناگونی که وجود دارد به دست آورده و بازخورد مناسب از انتشار آن را دریافت کنید. یک روش کم هزینه و جذاب برای تبلیغات دوره ای از کسب و کار خود.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 593]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن