تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796965807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بهترین تور کیش با توجه به باز شدن تفریحات این جزیره


واضح آرشیو وب فارسی::

جزیره زیبا و رویایی کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگران در داخل کشورمان است و با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فوق‌العاده و امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیر نظر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. با گسترش ویروس کرونا بسیاری از تفریحات این جزیره زیبای کشورمان برای مدتی بسته بودند؛ اما این روزها یکی از اصلی‌ترین سوالات علاقه‌مندان سفر درباره خرید بهترین تور کیش با توجه به باز شدن تفریحات این جزیره است. در ادامه سعی می‌کنیم کمی بیشتر درباره این موضوع با شما صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

محبوب‌ترین تفریحات جزیره کیش

قبل از انتخاب آژانس مسافرتی معتبر برای خرید تور کیش و قبل از انتخاب هتل و پرواز مناسب، باید شناخت خوبی از جاذبه‌های گردشگری و محبوب‌ترین تفریحات این جزیره داشته باشید تا بتوانید سفری لذت‌بخش برای خود تدارک ببینید. البته معمولا در تورها خدماتی مانند گشت شهری همراه با لیدر ارائه می‌شود. با ما همراه شوید تا به نقاط مختلف کیش سری بزنیم و شما را با عواملی که می‌توانند به خرید بهترین تور کیش با توجه به باز شدن تفریحات این جزیره کمک کنند، بیشتر آشنا کنیم.

تفریحات آبی کیش

 یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به جزیره رویایی کیش استفاده از تفریحات آبی مختلف در سواحل زیبا و رویایی خلیج فارس است. یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فردترین این تفریحات، غواصی در میان آب‌های این جزیره است، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفر به دنیای زیر آب که تا مدت‌ها در ذهن مسافران این جزیره باقی می‌ماند.

یکی از هیجان‌انگیزترین این تفریحات آبی پاراسل است. تجربه‌ای که به این زودی‌ها از ذهن‌تان بیرون نمی‌رود، در پاراسل فرد به وسیله کمربند ایمنی به چتری بزرگ و سپس به وسیله طناب‌هایی که طولشان 150 متر است به قایقی تندرو متصل می‌شود. با حرکت قایق شما می‌توانید از ارتفاع 150 متری و از زاویه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز خلیج زیبای فارس و جزیره رویایی کیش را تماشا کنید.

استفاده از اسکوترهای دریایی، قایق‌سواری، جت‌اسکی، فلای‌بورد، کایت بردینگ و .. از دیگر تفریحات آبی هستند که می‌توانید در سفر به جزیره کیش تجربه کنید و سفر به این جزیره رویایی کشورمان را برای شما به یادماندنی‌تر می‌کنند.

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید و هدف‌تان از سفر تجربه آب و آفتاب است، بهتر است یک هتل نزدیک به دریا را انتخاب کنید. در هنگام خرید تور کیش با کارشناسان آژانس صحبت کنید تا بهترین هتل را به شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید در مورد گشت‌های شهری و خدمات دیگر تور نیز از اطلاعات کسب کنید.

توجه به باز شدن تفریحات این جزیره بحث زمان، نزدیکی به ساحل و تفریحات آبی و دیگر موارد مرتبط را در نظر بگیرید تا لحظاتی هیجان‌انگیزتر را در این جزیره زیبای کشورمان سپری کنید.

خرید در جزیره کیش

هر کسی نیتی از سفر دارد و از موارد خاصی لذت می‌برد. خرید کردن یکی از اهداف مهم بسیاری از طرفداران تور مسافرتی است! در بسیاری از موارد افراد علاقه چندانی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری ندارند و لوکس بودن هتل نیز برای‌شان اهمیت چندانی ندارد. آن‌ها از یک آژانس مسافرتی معتبر یک پکیج مقرون به صرفه تهیه می‌کنند و وقت خود را به بازدید از مراکز خرید اختصاص دهند.

سالانه افراد زیادی تنها برای بازدید از مراکز خرید کیش به این جزیره سفر می‌کنند. مراکز خرید کیش با عرضه انواع اجناس و کالاها به ویژه پوشاک در میان گردشگران محبوبیت بسیار بالایی دارند و با فراهم کردن خدمات مختلف تفریحی و رفاهی لحظاتی مفرخ و به یادماندنی را برای مسافران این جزیره زیبای کشورمان رقم می‌زنند. مراکز خرید سارینا 1، دامون، مروارید، مریم، پردیس 1 و 2، زیتون، پانیذ، ونوس و ... از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین این بازارها هستند که سفر به کیش را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای گردشگران تبدیل می‌کنند.

انواع برنامه‌های سرگرم‌کننده

هر ساله در جزیره کیش برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفرح بسیاری برگزار می‌شود مانند کنسرت‌های موسیقی، جشنواره‌های مختلف، برنامه‌های کمدی و ... که لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران این منطقه رقم می‌زنند و هیجان بیشتری را با سفر به این جزیره زیبای کشورمان همراه می‌کنند.

سافاری در کیش

یکی دیگر از تفریحاتی که با رفتن به این جزیره زیبای کشورمان می‌توانید از آن استفاده کنید، تجربه جذاب و هیجان‌انگیز سافاری در کیش است. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی این جزیره این امکان را برای مسافران کیش فراهم می‌کند تا در تورهای سافاری شرکت کنند و این تجربه جذاب و فوق‌العاده را هم به دیگر خاطرات خود از سفر به کیش زیبا و دوست‌داشتنی اضافه کنند.  

کشتی‌های تفریحی کیش

یکی از رمانتیک‌ترین و به یادماندنی‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در کیش تجربه کنید، گشت و گذار شبانه در میان آب‌های رویایی خلیج فارس با کشتی‌های تفریحی غول‌پیکر این جزیره است. معمولا در این کشتی‌ها برنامه‌های شاد و مفرح مختلفی هم برگزار می‌شود و می‌توانید از یک شام بی‌نظیر همراه با چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا هم لذت ببرید.

بانجی جامپینگ در کیش

از تفریحات مهیج زیادی حرف زدیم که می‌توانید در سفر به جزیره دیدنی کیش آن‌ها را امتحان کنید، اما قطعا هیجان‌انگیزترین این تفریحات بانجی جامپینگ است. تجربه‌ای که تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند.

در بانجی جامپینگ فرد با استفاده از یک طناب فنردار از ارتفاع به سمت پایین می‌پرد و در بین زمین و آسمان معلق می‌ماند. در سفر به کیش می‌توانید این تفریح مهیج را هم امتحان کنید. البته برای انجام بانجی جامپینگ مطمئن باشید که آمادگی امتحان کردن آن را دارید و باید در سلامت کامل فیزیکی هم باشید.

دوچرخه‌سواری در کیش

دوچرخه سواری در کنار سواحل زیبای خلیج فارس و در طبیعت زیبا و منحصر به فرد جزیره کیش یکی دیگر از آن تجربه‌های ناب و خاطره‌انگیزی است که در سفر به کیش زیبا و دوست داشتنی نباید از دست داد. دوچرخه‌سواری در امتداد ساحل کیش به ویژه شب‌ها حال و هوای دیگری دارد و می‌توانید از دوچرخه‌های دو نفره هم استفاده کنید.

جمع‌بندی

جزیره زیبا و دیدنی کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران تور داخلی در کشورمان است و هر ساله مسافران بسیاری با خرید پکیج‌های تور کیش و رزرو هتل و پرواز از شهرهای مختلف راهی این جزیره زیبا و دیدنی می‌شوند. برای انتخاب یک پکیج مناسب و خرید یک تور با امکانات و خدمات عالی، می‌توانید با کارشناسان سلام پرواز تماس بگیرید و برنامه سفری بی‌نظیر را تدارک ببینید. این جزیره زیبا میزبان امکانات تفریحی بسیار خوبی است که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا، برای مدتی امکان استفاده از بسیاری از آن‌ها وجود نداشت. در حال حاضر مسافران کیش می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از این تفریحات استفاده کنند. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 840]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن