تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796884501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسش و پاسخ ارولوژی با دکتر شهریار ناطق


واضح آرشیو وب فارسی::

1-سلام. من ۱۸ سال دارم، مدتیه تقریبا۳ ماهه که چند روزی یکبار بعد از ادرار کردن و در هنگام مدفوع کردن مایع غلیظی از من خارج میشه . شهرستان زندگی میکنم و دسترسی به متخصص ندارم. اما دکتر داخلی که رفتم ازمایش دادم و گفت مشکلی تو آزمایش دیده نشد. همون اول که متوجه این قضیه شدم دو بار این اتفاق افتاد مدتی قطع شد ولی حالا باز این اتفاق میوفته. قبلا هفته ای یک بار محتلم میشدم ولی حالا اگه خودارضایی نکنم اصلا مایع منی از من خارج نمیشه و خودارضایی هم کم میکنم مثلا میانگین هر دو هفته یکبار.

در ضمن من قبلا خیلی ورزش میکردم و دقیقا سه ماه پیش بخاطر کنکور ورزش رو کنار گذاشتم. لطفا در صورت امکان پاسخ مشکل من را بدهید چون دسترسی به متخصص ندارم. ممنون

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام، اين مساله كاملا” طبيعي است و نياز به هيچ اقدامي ندارد. چون شما در سني هستيد كه توليد مايع مني در شما زياد است با زور زدن مقداري از آن خارج ميشود. بعد از ازدواج و نرمال شدن تعداد دفعات زناشويي اين مساله خود بخود رفع ميشود.



2- سلام وخسته نباشید دکتر بنده چند روز پیش وسایل سنگین جا به جا کردم و از فردای ان روز بیضه هام شروع به درد کرد و حس میکنم، بیضه سمت چپم یه خورده باد کرده و این قضیه باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید یا دارو برام معرفی کنید ممنون.

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام امکان دارد باد فتق باشد لطفا سونوگرافی انجام دهید.

3-با سلام، بنده 27 سال سن و 179 سانت قد و 71 کیلو وزن دارم. آلت من در حالت خوابیده بسیار کوچک است یعنی پوست التم چروک و جمع میشود حدود 4 سانت (که البته گاهی اوقات این اوضاع خوب است حدود 8 سانت) اما در حالت نعوظ مشکلی ندارم و حدود 14 سانت است اما قطر التم بسیار باریک و مثل انگشتان دست است (کمی بزرگتر). آیا مشکل کوچکی و چروک شدن در حالت خوابیده را با دارو یا کرم و…میتوانم درمان کنم؟؟؟

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام، جمع شدن الت در حالت خوابیده غیر نرمال نیست. مهم این است که طول الت شما در حالت نعوظ نرمال است اما در مورد قطر الت بهتر است جهت معاینه به مطب مراجعه کنید.

4- جناب دکتر مدتی است که احساس می کنم دفعات نیاز به دفع ادرار بیشتر شده و شب معمولا یک یا دو بار برای ادرار بیدار می شوم. فشار ادرارم هم احساس می کنم کم شده. گاهی اوقات هم پس از ادرار به هنگام بیرون آمدن از سرویس دوباره احساس می کنم ادرار دارم و مجددا تکرار تخلیه. گاهی اوقات هم احساس ورم در کشاله ران. در گزارش سونوگرافی اندازه پروستات من 32*37*38 و رزیدو ادراری 25 سی سی اعلام شده . سونوگرافی به پیوست حضورتان ارسال می گردد. لطفا محبت کنید بفرمایید علت چیست و من چه پیگیری هایی لازم است انجام دهم. در ضمن من 44 ساله هستم.

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام، سونوگرافي شما نرمال است .به نظر ميرسد علائم شما نه در زمينه بزرگی پروستات بلكه در زمينه التهاب پروستات باشد .جهت درمان ميتوانيد به مطب مراجعه كنيد.



5- به تجویز یکی از متخصصین کلیه، کپسول پروترال 0/4 مصرف کردم اما در دوره مصرف دو بار با افت شدید فشار خون و افتادن بر روی زمین دچار شدم و دیگر مصرف نکردم . لطفا در ارتباط با مصرف این دارو یا تجویز داروی دیگر راهنمایی فرمایید. چون بنده دارای بزرگی پروستات خوش خیم هستم.

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام، پروترال معمولا باعث کاهش فشار خون نمیشود .اگر مطمئنید به علت ان بوده میتوانید برند دیگری مصرف کنید و یا از نوع خارجی ان مصرف کنید.

6-سلام من الت تناسلیم ۱۰ سانت است میشه خواهشا برای بزرگتر کردن الت تناسلیم راهنمایی بفرمایید ممنون .

 پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام بعد از ۲۰ سالگی تنها راه بزرگ کردن الت جراحی است.

7- سلام اقای دکتر بنده حدود 4 ماهه که سر الت تناسلیم از زیر تغییر رنگ داده به رنگ کبودی (بی روح) دراومده و از اون مدت تا حالا همین جور داره گسترش پیدا میکنه و داره کل سر التمو به از رنگ قرمز به رنگ صورتی یا همون کبودی در می یاره. همچنین زیر ختنه گاهم حالت دون دون یا پوست سنگ فرشی مشاهده می شه. سومین مورد اینه که سوزش زیر ختنه گاه و داخل مجاری ادراری بدون ادرار کردن نیز پیدا کردم. چند بار دکتر پوست رفتم حقیقتا درمانی نیافتم. سوزش اذیتم میکنه قرمزم شده اون قسمت هایی که می سوزه.

 پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام،به نظر میرسد مساله شما الرژیک (التهابی) باشد. داروی ضد حساسیت، ضد التهاب و انتی بیوتیک مصرف کنید. در صورت پاسخگو نبودن داروها به مطب مراجعه کنید.

8-سلام خسته نباشید، من چند تا لکه برجسته تقریبا شکلاتی رنگ روی ناحیه تناسلیم در اومده خارش هم دارن، سایزشون مختلفه کوچیک و بزرگ دارن، تا چند وقت پیش نمیدونستم زگیل چیه تا چند روز پیش تو اینترنت خوندم، میخاستم بدونم هزینه لیزر چقد میشه.

 پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام بهترین درمان زگیل کرایوتراپی (فریز) هست. با هزینه ای حدودا 700 تومان.

9-سلام من مدتی است دچار لرزش آلت تناسلی شده ام بدون درد و سوزش . از ناحیه مقعد تا نوک آلت به صورت ویبره لرزش دارم علت چیست؟

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

سلام، ریشه مشکل شما عصبی است.



10- آقایی هستم ۲۸ ساله که مدتی ست دچار عفونت و سوزش ادرار هستم. میخواستم بدانم چه داروهایی باعث درمان این وضعیت من می شوند؟

پاسخ دکتر شهریار ناطق:

در مقاله زیر به طور کامل در مورد سوزش ادرار و درمان دارویی آن صحبت شده است:

https://drshnategh.com/6175






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4097]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن