تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797758690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دسترسی سریع به دنیایی از کتاب های آموزشی، فقط با یک کلیک!


واضح آرشیو وب فارسی::

توسعه کسب و کارهای اینترنتی طی چند سال اخیر و روند افزایشی رشد کاربران اینترنت در کشور، نقش مهمی در رشد فروشگاه های اینترنتی محصولات فرهنگی داشته است، به طوری که اغلب افراد ترجیح می دهند بجای مراجعه حضوری به کتابفروشی، خرید کتاب دانشگاهی  یا کمک آموزشی، یا حتی کتاب های داستانی را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. در این روش تنها با چند کلیک ساده، می توانید هر آنچه نیاز دارید، تهیه کنید و این بدان معناست که کل فرآیند این شیوه خرید، از انتخاب تا پرداخت، کاملا اینترنتی است! اگر چه هنوز هم فرهنگ خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی بطور کامل در بین مردم جا باز نکرده، ولی بسیاری از علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی، این روش را به مراجعه حضوری به کتابفروشی ترجیح می دهند. در این مطلب قصد داریم ضمن تشریح مزایای استفاده از خدمات فروشگاه های اینترنتی محصولات فرهنگی، از جمله خرید اینترنتی کتاب، شما را با فروشگاه اینترنتی فرآموز، یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کتاب ها درسی و دانشگاهی آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.



گنجینه ای از کتاب های کمیاب دانشگاهی

تهیه کتاب‌ های دانشگاهی، هر ساله در شروع ترم تحصیلی، به یک مشکل جدی برای آنها تبدیل شده، به طوری که برای خرید هر کتاب دانشگاهی یا باید به نزدیک ترین کتابفروشی ها مراجعه کنند، یا به خیابان بروند، که قطعاً علاوه بر هزینه های متعدد مالی، هزینه زمانی نیز در بر دارد. یکی از مزیت هایی که خرید از فروشگاه آنلاین کتاب فرآموز دارد، صرفه جویی در زمان است. فقط کافیست، برای یک بار برای خرید کتاب کمک درسی  کتاب دانشگاهی، به صورت آنلاین اقدام کنید، سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، جلوی درب منزلتان تحویل بگیرید.

فکرش را بکنید! یک فروشگاه آنلاین کتاب بسیار خوب پیدا کنید، که علاوه بر انواع کتاب های معمول دانشگاهی، انواع کتاب‌های تخصصی و کمیاب دانشگاهی را نیز با قیمت مناسب عرضه کند؛ مطمئنا شما دیگر هیچ نگرانی از بابت پیدا کردن و خرید کتاب‌ های دانشگاهی نخواهید داشت. فروشگاه های اینترنتی متعددی وجود دارند، که کتاب های کمیاب و حتی نایاب دانشگاهی را با قیمت‌های مناسبی می‌فروشند. اما اگر بخواهیم یکی از بهترین، متعهدترین و کامل ترین فروشگاه های آنلاین خرید کتاب دانشگاهی را به شما معرفی کنیم، قطعاً فرآموز است. این فروشگاه برای تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، کامل ترین آرشیو کتاب های کمک درسی را ارائه می کند.



بهترین کتاب های آموزشی زبان

یکی از دغدغه های همیشگی محصلین و دانشجویان، در همه دوره ها یادگیری زبان های خارجی است. برای این موضوع بعضی افراد به کلاس های حضوری آموزش زبان می روند، و عده ای دیگر خرید کتاب زبان یا یادگیری خودآموز زبان انگلیسی را ترجیح می دهند. یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین گام های یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب بهترین کتاب آموزشی زبان است و باید با توجه به سطح فرزندتان نسبت به خرید کتاب زبان اقدام کنید.

بسیاری از افراد که تصمیم به یادگیری زبان های خارجی دارند، پس از مشاهده سیل عظیمی از کتاب های آموزش زبان خارجه در بازار، دچار سردرگمی می شوند، و نمی دانند دقیقا چه می خواهند؛ حتی ممکن است از تصمیم خود برای یادگیری زبان، به کل منصرف شوند! اما باید بدانید، انتخاب کتاب آموزش زبان نیز، مانند همه کارهای دیگر مستلزم تجربه و تحقیق است، اما ما کار شما را کمی راحت تر کردیم، و در ادامه بهترین کتاب های آموزشی زبان خارجی را به توصیه فرآموز به شما معرفی می کنیم:

· کتاب های سری تاپ ناچ (Top notch) از انتشارات لانگمن: این مجموعه برای یادگیری عمومی زبان انگلیسی و برای Writing  یاSpeaking ، مکالمه، گرامر و لغات عالی هستند.

· کتاب های (American English File) از آکسفورد: این مجموعه علاوه بر کمک به پیشرفت در مکالمه، یادگیری لغت واژه ها و گرامر و writing، در زمینه آموزش تلفظ و مکالمه انگلیسی به دو لهجه آمریکایی و بریتیش نیز بسیار کمک کننده است، چون این کتاب بیشتر روی لهجه آمریکایی تاکید دارد.

· سری کتاب های Touchstone به تقویت مهارت های زبان، افزایش دایره لغات و آموزش گرامر تمرکز زیادی دارد. این کتاب ها دارای 4 سطح آموزشی استاندارد هستند.

· سری کتاب های Four Corners با روشی کاربردی و جذاب، هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی (مکالمه، درک مطلب، شنیدن و نگارش) را آموزش می دهد.

· کتاب Entre Amis بسیار خوانا و واضح برای کسانی که یا به تازگی یادگیری زبان فرانسه را شروع کرده اند.

· کتاب Learn French Vocabulary 2001 شامل ۲۰۰۱ لغت از پرکاربردترین لغات زبان فرانسه است و البته همراه با تلفظ و این ویژگی، برای زبان آموزان بسیار ارزشمند است.

· کتاب مکالمه زبان آلمانی A1 که از متد MENSCHEN استفاده می کند، یکی از بهترین کتاب های این دسته است.

· مجموعه کتاب های Istanbul بعنوان یک دوره آموزشی کامل 5 سطحی، برای یادگیری ترکی از مقدماتی تا پیشرفته برای زبان آموزانی که هیچ آشنایی با زبان ترکیه ای ندارند، بسیار مناسب است.



دسترسی رایگان به انواع کتاب های کمک درسی

هر دانش آموزی در کنار کتاب های درسی، برای رشد و موفقیت بیشتر به خرید کتاب های کمک درسی نیز نیاز دارد، تا به کمک آنها بتواند مشکلات درسی خود را رفع کند. زیرا با شیوع بیماری کرونا و تغییر سیستم آموزش از حالت حضوری به مجازی، رابطه دانش آموزان و مدرسین مثل گذشته نیست، و شرایط برای افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کاملا مستعد است. کتاب های کمک درسی کمک می کنند تا دانش آموز، موضوعاتی که در کلاس درس متوجه نشده یا یاد نگرفته، مجددا باز خوانی کند و بیاموزد، و از این جهت بسیار ارزشمند است.

برای خرید کتاب های کمک درسی فروشگاه های آنلاین متعددی وجود دارند، از جمله فرآموز که تالیفات طیف گسترده ای بهترین و معتبرترین انتشاراتی های کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی را به کاربران ارائه می کنند. در این میان، سایت‌ های دیگری نیز وجود دارند که با ارائه نسخه PDF و رایگان بعضی از کتاب های کمک درسی و دانشگاهی، به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن