تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797836794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با کمک این راهنمای خرید، بهترین شیر روشویی را بی دردسر انتخاب کنید!


واضح آرشیو وب فارسی::

شیر روشویی یکی از انواع شیر آلات ساختمانی است که نقش مهمی در کیفیت زندگی روزانه و تاثیری قابل توجه در زیبایی فضای سرویس حمام و دستشویی دارد. در هنگام انتخاب و خرید شیر روشویی، انواع مدل ها با ویژگی های متفاوت باید مورد بررسی قرار گیرند. در این راهنمای خرید شیر روشویی، نکات مهم برای انتخاب بهترین شیر مخلوط روشویی را ارائه داده ایم تا انتخاب برای شما ساده‌تر گردد.

راهنمای خرید شیر روشویی، فرآیند انتخاب بهترین شیر روشویی را به چند مرحله عملی تقسیم می کند. در اولین مرحله باید کاربرد مورد نظر خود را مشخص کنید؛ چرا که هر یک از شیرآلات روشویی برای کاربردی خاص مناسب تر هستند. سپس با در نظر گرفتن الزامات نصب، ابعاد و قیمت شیر روشویی و آشنایی با انواع مدل های شیر اهرمی روشویی، کلاسیک، شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی چشمی، لمسی، شیر روشویی توکار و ... مناسب ترین شیر روشویی دارای گارانتی معتبر را خریداری کنید.

راهنمای خرید شیر روشویی

شیرآلات روشویی انواع مختلفی دارد و انتخاب از میان آن ها نیاز به بررسی و جمع آوری اطلاعات کافی دارد. علاوه بر موارد کلی مانند انواع شیر روشویی، قیمت شیر روشویی و گارانتی، موارد دیگری نیز در خرید بهترین شیر روشویی اهمیت دارند که کمتر به آن ها پرداخته شده است. در این راهنمای خرید شیر روشویی، الزامات نصب، ابعاد شیر روشویی و میزان مصرف آب این نوع شیرآلات بررسی شده است.

در نظر گرفتن تناسب الزامات نصب شیر روشویی با سینک

شیرآلات روشویی انواع مختلفی دارد. این تجهیزات ساختمانی، در انواع شیر روشویی پایه بلند، متحرک و معمولی و ... طراحی و تولید می‌شوند که هر یک برای نوعی سینک روشویی خاص مناسب هستند. بنابراین قبل از خرید شیر روشویی لازم است حتما نوع سینک روشویی خود را در نظر بگیرید و نوعی از شیر روشویی را برای خرید انتخاب کنید که با سینک شما دارای تطابق بیشتری است. به عنوان نمونه، در صورتی که سینک شما از نوع فانتزی یا به اصلاح کابینتی و یا کاسه ای است، شیر روشویی شما باید از نوع پایه بلند باشد. اما اگر سینک شما از انواع رایج سینک روشویی است، شیرآلات روشویی معمولی برای آن مناسب تر است.


راهنمای خرید شیر روشویی؛ در نظر گرفتن الزامات نصب شیر مخلوط روشویی

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه‌ شیر مخلوط روشویی

یکی دیگر از مواردی که لازم است قبل از انتخاب و خرید شیر مخلوط روشویی در نظر بگیرید، ابعاد و اندازه‌ آن است. به طور کلی می‌توان گفت ابعاد شیرآلات روشویی باید با توجه به فضای سرویس بهداشتی و ابعاد سینک روشویی مورد نظر شما تعیین شود. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است انتخاب یک شیر روشویی بزرگ جذابیت چندانی به این فضا نخواهد بخشید. علاوه بر این، در صورتی که قفسه و یا کابینتی در بالای سینک روشویی قرار دارد، ارتفاع شیر مخلوط روشویی را در نیز نظر بگیرید تا شیر روشویی به کابینت برخورد نکند.

از طرف دیگر، قبل از اقدام به خرید باید فاصله دیوار تا شیر روشویی را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که این کار را انجام ندهید ممکن است به خرید نوعی شیرروشویی اقدام کنید که بیش از حد بزرگ است. بنابراین مشکلاتی را در زمینه باز و بسته کردن شیر برای شما پیش خواهد آمد.

یکی دیگر از مواردی که در این بخش باید در نظر داشته باشید در نظر گرفتن زاویه مناسب آبریز در علم شیر روشویی و تناسب آن با اندازه سینک است. این مورد نیز نکته قابل توجهی است چراکه در صورت در نظر نگرفتن زاویه مناسب، این امکان وجود دارد که آب از سینک روشویی به بیرون پاشیده شود و فضای اطراف سینک را خیس کند.


تناسب اندازه شیر روشویی و سینک روشویی در انتخاب بهترین شیر روشویی مهم است.

توجه به میزان مصرف شیر روشویی

در حال حاضر یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد توجه به میزان مصرف آب در شیرآلات روشویی است. این عامل در هنگام خرید شیر روشویی نیز باید در نظر گرفته شود. لازم است بدانید که در هنگام تولید انواع شیرآلات از قطعه‌ای به نام پرلاتور استفاده می شود که به آن آب فشان نیز می‌گویند. این قطعه در بهینه سازی میزان مصرف آب عاملی بسیار موثر است. پرلاتور، هوا را با آب مخلوط می کند و بدون کاهش فشار آب، به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب می انجامد. در صورتی که سرشیر کاهنده از نوع پرلاتور سکه‌ای باشد می‌توانید بدون نیاز به آچار مخصوص و به کمک یک سکه آن را به راحتی باز و بسته و نظافت نمایید.

یک راهنمای خرید شیرآلات با فراهم آوردن چک لیستی از نکات مهم برای انتخاب شیرآلات استاندارد و با کیفیت، فرایند خرید را ساده می کند. علاوه بر قیمت شیرآلات، نوع آبکاری، زیبایی، دوام و جنس شیرآلات، عواملی مانند گارانتی شیرآلات و کاربرد شیرآلات مورد نظر نیز در تصمیم گیری تأثیرگذار است. همچنین توجه به امکان نصب آسان شیرآلات می تواند دردسرهای نصب را کاهش دهد.


بهترین شیر مخلوط روشویی و خرید اینترنتی شیرآلات

خرید اینترنتی شیر روشویی

در هنگام انتخاب شیرآلات مناسب یک راهنمای خرید شیرآلات می تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر مواردی مانند قیمت شیرآلات و گارانتی که احتمالاً در مورد آن ها شنیده و خوانده اید، مواردی مانند الزامات نصب شیر روشویی، ابعاد و اندازه سینک و شیر روشویی و همچنین میزان مصرف آب در شیر مخلوط روشویی، در انتخاب بهترین شیر روشویی تاثیر دارند. در هنگام خرید از یک فروشگاه فیزیکی و یا فروشگاه اینترنتی شیرآلات این نکات را در نظر بگیرید. فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (/https://www.kavianhamafza.com) علاوه بر فراهم آوردن راهنمای خرید انواع شیرآلات از جمله شیر روشویی، داستان تولید هر محصول را نیز روایت کرده است. به وبسایت این تولیدکننده قدیمی شیرآلات ایرانی سر بزنید!






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن