تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797077930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاربرد شیشه لاکوبل در طراحی دکوراسیون داخلی


واضح آرشیو وب فارسی::

در دنیای پیشرفته امروزی تنوع بسیاری برای دکوراسیون های ساختمان‌ های تجاری، اداری و مسکونی به وجود آمده است. شما می توانید با استفاده از شیشه لاکوبل ، یک نوع شیشه رنگی تزیینی در طرح های مختلف داشته باشید و در تزیین های خود به کار ببرید. ما سعی داریم در این مقاله شما را با شیشه بین کابینت و اهمیت آن آشنا کنیم که شما بتوانید از شیشه های بین کابینتی بهتری برای زیبایی آشپزخانه منزلتان استفاده کنید.



ساخت شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به گونه ای تولید می شود که از وارد شدن ضربه های شدید و نسبتاً سنگین به آن خرد نشود و شیشه نریزد. این شیشه‌ها را به گونه ای لمینت می‌کنند تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد. این شیشه‌ها همچنین به هنگام فرو ریختن، خطرناک نمی باشند. برای تولید شیشه لاکوبل آن را طی ساختاری به شیشه رنگی پوششی تبدیل می کنند. پس از مرحله اول شیشه لاکوبل را رنگ کرده و در آن قسمت از صفحه پی وی سی آن را لمینت می‌کنند. شیشه لاکوبل هم به صورت مات و هم به صورت شفاف وجود دارد تا نور از آن عبور نکند. در ساخت این شیشه می توان از انواع شیشه رنگی استفاده کرد. تا بتوان جلوه خاص و زیبایی به آن داد. استفاده از این شیشه در مکان‌های مذکور از جمله فروشگاه‌ها ساختمانهای مهم اداری بسیار پرکاربرد است و شما می توانید این شیشه را برای دکور خاص خود انتخاب کنید. شیشه لاکوبل شیشه سکوریت از سه مقاومت بالایی دارد و سبب می شود تا هنگامی که ترک یا خشم دار شود به گونه پودر شود که به شما آسیب نزند. این شیشه هنگام خرد شدن به قطعات ریزی تبدیل می شود

 

استفاده از شیشه‌های لاکوبل در مکان های مختلف

این شیشه‌ها را به دلیل تنوع رنگی و منحصر به فرد شان در فضاهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و کاری به کار می‌برند. همچنین کابرد دیگری که در این ساختمان ها دارند، این است که به عنوان یک پوشاننده برای بعضی از قسمت های دیوار استفاده می‌شوند. همچنین از این شیشه ها می توان به جای کاغذ دیواری نیز استفاده کرد. از دیگر کاربرد این شیشه ها در مهد کودک ها، مدارس و محیط‌های آموزشی به خاطر تنوع رنگ جذاب و منحصر به فرد آنها می باشد. استفاده از این شیشه ها بسیار در مکان های گفته شده کاربرد دارد و جلوه ی زیبا و ظاهری منحصر به فرد را به دکور های داخلی و بیرونی مکان ها می دهد. استفاده از این شیشه در طرح های داخلی و بیرونی بسیار متنوع است و هر روزه در محیط های مختلف از آن استفاده می شود. این شیشه با توجه به اندازه و نوع و جنسی که دارد می‌تواند متفاوت باشد. همچنین از شیشه لاکوبل می‌توان در نمای شیشه‌ای لمینت ساختمان‌ها و نماهای مدرن دیگر به عنوان یک سازه آب بندی شده استفاده کرد .



تزیین آشپزخانه با شیشه بین کابینت

آشپزخانه از مکان‌های بسیار پر استفاده در محیط های اداری، منازل و دیگر مکان‌ها است. طراحی کابینت های آشپزخانه می تواند جلوه ای منحصر به فرد به فضای آشپزخانه بدهد. شیشه بین کابینت در انواع رنگ های مختلف و با دارا بودن قابلیت های خاص مانند: سکوریت شدن و ضد حرارت بودن وجود دارد. شیشه بین‌کابینت به دلایل زیادی جذاب است،از جمله این دلایل می‌توان به استحکام آنها در برابر حرارت و رطوبت اشاره کرد. همچنین شیشه بین کابینت بسیار سبک بوده و به صورت آنتی باکتریال رنگ های مختلف قابل عرضه است. ابعاد مختلفی برای تولید شیشه بین کابینت وجود دارد که می‌توان آن را با توجه به سلیقه و دلخواه خود سفارش دهید.

در تمام موارد گفته شده استفاده از شیشه های رنگی بسیار قابل توجه است. شیشه رنگی بر فضای معماری منازل، ساختمان‌های تجاری، اداری ،محیط‌های فرهنگی_آموزشی تأثیر بسیار زیادی دارد. در شیشه رنگی با تلفیق نورهای طبیعی و مصنوعی می توان ترکیبی از رنگ های خاص را به نمایش بگذاریم. شیشه رنگی ویژگی های زیادی دارد. شیشه رنگی به دریافت نور و انرژی، بسیار تاثیر پذیر و قابل توجه می باشد. همچنین استفاده از شیشه رنگی در گذشته هم صورت می‌گرفته است. شیشه رنگی علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، زیبایی خاصی به محیط می‌دهد . شیشه رنگی انواع مختلفی دارد که عبارت است از: ساده، سکوریت لمینت ورنگی. شیشه های رنگی از تنوع بالایی برخوردار هستند و در نماهای مختلف استفاده می‌شوند و در برابر آلودگی‌های صوتی و جوی می‌توانند بسیار مقاوم باشند.

کاربرد شیشه لمینت رنگی

این نوع شیشه بسیار مقاوم و ضد ضربه است. از جمله ویژگی های این شیشه : ضد گلوله و ضد ضربه بودن آن است و از هجوم مهاجمان و سارقان محافظت می کند و در مکان های مهم مانند: بانک‌ها و بیمارستان‌ها و مراکز مهم به کار می‌رود. سه خصوصیت آن باعث محبوب شدن آن شده است. از جمله :عایق حرارتی ،امنیت و پایین آوردن آلودگی صوتی که به طور همزمان می توان این موارد را دارا باشد. آن را محبوب کرده است این شیشه به صورت لمینت به کار می‌رود.



جمع بندی

شیشه لاکوبل و بین کابینت نوعی از شیشه‌های رنگی هستند که در طراحی مدرن امروزی کاربرد دارد. شیشه لاکوبل همانطور که در مقاله معرفی شد نوعی شیشه پشت رنگی است که در طراحی معماری داخلی ساختمان ها و معماری بیرونی آن ها کاربرد دارد. شما همچنین میتوانید برای طراحی دکور آشپزخانه خود از شیشه بین کابینت استفاده کنید. شیشه بین کابینت با توجه به کیفیت خود قیمت گرانتری دارد و شما می توانید محصولات معرفی شده در این مطلب را در سایت agahiglass.com تهیه و با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6999]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن