تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796871316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهمیت طراحی کاتالوگ در بازاریابی و فروش کسب و کارها


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه با دیجیتالی شدن امور و گسترش فناوری اطلاعات در عرصه جهانی اکثر مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای همسو شدن با این تغییرات به سمت اینترنتی شدن در حرکت‌اند. وقتی کسب‌ و کارها وارد فضای دیجیتال می‌شوند با طیف وسیعی از مخاطبان رو به رو می‌شوند و باید با تلاش مضاعف مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و برند خود را معرفی کنند. در این مسیر با ابزار تبلیغاتی مختلفی آشنا می‌شوند.‌جالب این است که با وجود ابزار تبلیغاتی مختلف، هنوز هم طراحی کاتالوگ که نوعی ابزار تبلیغاتی فیزیکی است در راس تمام روش‌های بازاریابی و برندسازی قرار دارد.‌ طراحی کاتالوگ اهمیت بسیار قابل توجهی در بازاریابی و فروش کسب‌ و کارها دارد. کاتالوگ در دفترچه اطلاعات کسب وکارها و محصولات آنها است که در یک قالب واحد به صورت مختصر و البته کامل به معرفی برند یا شرکتی می‌پردازد.


طراحی کاتالوگ

  • اهمیت و ضرورت کاتالوگ برای کسب و کارها

اهمیت کاتالوگ برای کسب و کارها غیرقابل انکار است چون اهداف بسیار مهمی در پس آن نهفته است. کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند است که با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبان برای برندها و شرکت‌های مختلف تولید می‌شود. مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدفی که تمام کسب و کارها دنبال می‌کنند، معرفی خود و تولیداتشان به مخاطبان بوده که موجب افزایش فروش می شود. کاتالوگ بهترین استراژدی و تکنیک بازاریابی برای دستابی به این هدف است و ضرورت طراحی کاتالوگ زمانی مشخص می‌شود که می‌تواند مشتری را در یک نگاه به سمت برند معرفی شده سوق دهد.

نقش کاتالوگ حرفه‌ای در بازاریابی و فروش محصولات

یک کاتالوگ زمانی می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی باشد که به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد.‌ طراحی حرفه‌ای کاتالوگ باعث می‌شود که این ابزار بتواند به تنهایی در مسیر بازاریابی به جذب مشتری و فروش بالا منجر شود. برندهای مختلف همواره در تلاش‌اند تا با به یادگار گذاشتن یک تصویر جذاب و قدرتمند از خود در ذهن کاربران هدف مشتریان بالفعل خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و با فروش بیشتر محصولاتشان به برند و کسب و کار خود رونق بخشند. طراحی کاتالوگ به صورت حرفه‌ای دقیقا همان تصویر فراموش نشدنی را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. اولین چیزی که در کاتالوگ نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند، ظاهر آن است. بنابراین می‌توان گفت کاتالوگ حرفه‌ای نقش پر‌رنگی در بازاریابی دارد.

  • در کاتالوگ چه اطلاعاتی درج شده است؟

همان طور که گفتیم کاتالوگ دفترچه ای است که به شکلی کاربردی و زیبا طراحی می‌شود. طراحی کاتالوگ باید به گونه‌ای انجام شود که مشتری در نگاه اول جذب برند معرفی شده شود و حسی او را برای خرید ترغیب کند. بنابراین در کاتالوگ ‌ها نام و نشان برند تجاری، اطلاعات تماس، آدرس ایمیل و وب سایت، آدرس، سال تاسیس، سابقه فعالیت و هر چیزی که مربوط به شرکت فروش است، ثبت شده است. اما مهمترین موارد دیگر اطلاعات کاملی از محصول و یا خدمات شرکت ها است. در کنار این موارد استفاده از عکسهای صنعتی و تبلیغاتی جذابیت این رسانه قوی را بیشتر می کند. عکسهای تبلیغاتی که هر چه حرفه ای تر باشند تاثیر بیشتری بروی مخاطب می گذارند.


طراحی کاتالوگ

  • نقش عکس‌های تبلیغاتی جذاب در طراحی کاتالوگ

همیشه عکسهای حرفه ای نقش پر رنگ‌تری در برندسازی داشته‌اند، چون جلوه بصری بهتر در ذهن آدمی ثبت می‌شود. از این رو می‌توان برای گسترش کسب و کار در طراحی کاتالوگ از عکس‌های تبلیغاتی استفاده کرد. عکس‌های تبلیغاتی کاملاً با عکس‌های معمولی تفاوت دارند. این عکس‌ها به شیوه‌ای هنرمندانه و کارگردانی شده ثبت می‌شوند و تمام زوایا، جزئیات و ویژگی‌های یک محصول را به نمایش می‌گذارند. گذشته از این که کاتالوگ نقش مؤثری در تبلیغات دارد، عکس‌های تبلیغاتی خود یک استراتژی برای بازاریابی محصول می‌شوند و این ابزار در قالب کاتالوگ تاثیر بسیار چشمگیری در بازاریابی و افزایش فروش خواهد داشت. هرچه تصاویر جذاب‌تر و واقعی‌تر باشند، مشتریان بیشتری به برند شما جذب شده و به شما اعتماد می‌کنند.

  • کاتالوگ کاربردی محصولات چه ویژگی‌هایی دارد؟

کاتالوگ در واقع رابط بین فروشنده و مشتری است و تعامل جالبی بین این دو ایجاد می‌کند. هر چه این ارتباط بهتر شکل بگیرد، مسیر بازاریابی و برندسازی هموارتر می‌شود. از ویژگی‌های یک کاتالوگ محصولات خوب می‌توان به داشتن تصاویر زیبا، صفحه آرایی منحصر به فرد، استفاده از فونتهای خوانا و زیبا اشاره کرد.یک کاتالوگ خوب می‌تواند پاسخگوی تمام سوالات، ابهامات و درگیری‌های ذهنی مخاطب باشد. تمام این پاسخ‌ها با دادن اطلاعات کاربردی بیان می‌شوند. ضمن این که از حاشیه پردازی نیز دوری می‌شود. طراحی کاتالوگ و چاپ آن به منزله پایان کار نیست. از ویژگی‌های مهم کاتالوگ محصولات به روز بودن آن است. این ابزار باید مطابق با به روزرسانی و تحول سایر ابزارهای تبلیغاتی به روز شود.

  • تأثیر طراحی و چاپ حرفه‌ای کاتالوگ در بازاریابی و مذاکرات

برای پیشرفت در مسیر برندینگ باید تصویر حرفه‌ای و قدرتمندی از خود در ذهن مخاطب بسازید. طراحی کاتالوگ و چاپ حرفه‌ای آن ماهیت، قدرت و خلاقیت برند شما را به مشتری نشان می‌دهد. قطعاً برند و شرکتی که به زیبایی خود را معرفی می‌کند، در کار خود نیز موفق بوده و طبیعتاً محصولاتی به جذابیت آنچه در کاتالوگ وصف کرده، تولید می‌کند. در حقیقت چاپ و طراحی حرفه‌ای کاتالوگ چشم اندازی از تخصص و توانمندی شما را به نمایش می‌گذارد و تبلیغ این چنینی در ذهن مشتری مانا‌تر خواهد بود. همین موضوع باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می‌شود. ضمن این که مشتریان شما با تکیه بر اعتماد به کیفیت محصولاتتان به مشتریان دائمی و طرفداران شما تبدیل می‌شوند.



  • طراحی چاپ کاتالوگ را به کجا بسپاریم؟

با وجود اهمیتی که کاتالوگ در بازاریابی و برندینگ دارد، باید در طراحی آن دقت بسیاری داشت. از طرفی هزینه تمام شده برای طراحی و چاپ کاتالوگ به دلایل مختلفی گران می‌باشد. از سوی دیگر به دلیل شرایط اقتصادی نا به سامان حاکم بر جامعه تأمین بودجه برای اعمال استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلف بازاریابی  دشوار است. با در نظر گرفتن تمام این شرایط بازهم طراحی کاتالوگ بهترین شیوه بازاریابی محسوب می‌شود و می‌توان از آن به عنوان تنها روش تبلیغات مؤثر استفاده کرد. البته به شرطی که طراحی آن حرفه‌ای و خلاقانه انجام شود. از این رو انتخاب طراح حرفه ای کاتالوگ از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این راستا استودیو مانی بهترین انتخاب برای سفارش طراحی کاتالوگ می‌باشد. استودیو مانی با سالها تجربه در زمینه عکاسی، طراحی و چاپ سفارشات متعددی را با کیفیت بالا انجام داده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برای سفارش طراحی کاتالوگ حرفه‌ای و متفاوت کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت استودیو مانی شوید و با تعرفه ای مناسب بهترین کاتالوگ را برای شرکت و برند خود دریافت کنید. www.studiomani.ir

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 536]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن