تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797737600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی | یک دوره حرفه ای با مدرک معتبر!


واضح آرشیو وب فارسی::


دوره تدوین فیلم

به اطراف خود نگاه کنید. بدون شک نیمی از افراد خانواده شما در فکر یادگیری یک مهارت جدید و کاربردی و کسب درآمد از آن هستند. مهارتی که این روزها خواهان بسیاری دارد و از آن میتوان به درآمد خوبی رسید. در دنیای امروزی ویدئوها و کلیپ ها- چه کوتاه و چه بلند- همگی جایگاه ویژه ای در منظر مخاطب ایجاد کرده اند. به طوریکه در رسانه های اجتماعی بیشتر از تصاویر نگاه ها را به خود جلب می کند. پس چرا با آموزش تدوین و ادیت ویدئوها، شما وارد این حرفه نشده و به درآمد نرسید؟

البته بیشتر افراد کلیپ های خود را توسط اپلیکیشن های موجود در گوشی های هوشمند ادیت کرده و بعضا خود را یک ادیتور می نامند. ولی آیا واقعا یک تدوینگر حرفه ای اند؟ قطعا خیر. در این شرایط، وقتی چنین شکافی میان سطح ادیت ویدئوها ایجاد شده، شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی تدوین فیلم و انجام ادیت های حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و درآمد خوبی کسب کنید.

تدوین و دنیای ادیت ویدئو یکی از پردرآمدترین فعالیت ها است و علاوه بر آن، به دلیل گسترش تقاضا برای ساخت کلیپ های مختلف، از ویدئوهای عروسی گرفته تا تیزرهای تبلیغاتی، بازار کار عالی نیز دارد. اگر میخواهید این هنر را به درستی آموزش ببینید و به درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه برسید، خرید پکیج آموزش تدوین فیلم را در اولویت قرار دهید.

دیگر مزایای آموزش تدوین فیلم چیست؟

آموزش تدوین هم از جنبه مادی و هم معنوی سودمند خواهد بود. به صورتی که هم میتواند شغلتان محسوب شود، هم برای ادیت کلیپ های خود (ساخت و تدوین تیزرهای تبلیغاتی و ...) شما را از خرج های دیگر این چنینی بی نیاز کنند. چطور؟

1.      فیلم ها الهام بخش اند

از ما نشنیده بگیرید؛ اما ویدئوها در بخش بازاریابی و برندینگ یک کسب و کار نقش مهمی را ایفا میکنند. البته که تصاویر نیز اهمیت دارند. ولی اگر بتوانید از طریق تصاویر صدها تعریف از محصول خود بکنید، با کمک فیلم ها این رقم به هزار میرسد.

کلیپ ها احساسات افراد را درگیر میکنند و برعکس تصاویر، احساسات و هیجانات بیشتری را در خود ذخیره کرده و با تماشای آن، عواطف را به مخاطب القا خواهند کرد. در حقیقت، هیچ محرک دیگری وجود ندارد تا مانند کلیپ ها چنین تاثیری در افراد ایجاد کنند. حال این کلیپ میتواند ویدئویی خاطره انگیز از یک روز زیبا در زندگی شما باشد، یا ویدئوی تبلیغاتی از محصول یا سرویس تازه ارائه شده تان.

2.      همه افراد در همه جا به ویدئوهای شما دسترسی دارند


آموزش تدوین فیلم

با آموزش تدوین و شرکت در یک دوره آموزشی تدوین فیلم جامع و کامل یاد میگیرید که چطور ویدئوهای خود را در معرض نمایش قرار دهید. البته که با تکنولوژی امروز دیگر تنها تماشای کلیپ محدود به تلویزیون یا استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ نیست. بلکه با وجود رسانه های اجتماعی تاثیرگذار و پرطرفدار و دسترسی به آنها از طریق تلفن های همراه هوشمند، ویدئوهای شما در هر روز و ساعت و در هر نقطه ای از این جهان قابل تماشا خواهد بود. همین امر کلیپ های شما را در ذهن ها ماندگار خواهد کرد.

3.      در بخش بازاریابی نسبت به رقبایتان یک سر و گردن بالاتر خواهید بود

تبدیل ایده ها به واقعیت با استفاده از ویدئوها یک کار انجام شدنی است. علاوه بر آن، توانایی برقراری ارتباط احساسی با مخاطب هدف و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه دیگر امری است که تنها با کمک کلیپ های تجاری به دست خواهد آمد. به همین منظور، ماندن در بازار داغ پر رقابت امروزی بدون آموزش تدوین و ساخت آنها غیرممکن است.

حال که متوجه شدیم چرا به آموزش تدوینگری نیاز داریم، کجا می توانیم تمام اصول و مبانی آن را به صورت کامل و عملی یاد گرفته و به سرعت وارد بازار کار شویم؟

با دوره تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی آرمان کالج به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل شوید

همانطور که متوجه شدید، آموزش نحوه تدوین فیلم نه تنها شما را از پرداخت هزینه های گزاف معاف خواهد کرد، بلکه از شما یک تدوینگر حرفه ای میسازد که فیلم های خود را بدون کمترین هزینه ای ادیت کرده و در نهایت به درآمد بالای 10 میلیون تومان میرساند. قطعا پروسه رسیدن به این درجه نیاز به زمان و تمرین فراوان دارد، اما میتوانید با شرکت در دوره آموزشی تدوین فیلم موسسه آرمان به صورت جامع و عملی آموزش اصول تدوین فیلم را فرا گرفته و سریع تر وارد بازار کار شوید.

برای آموزش تدوین، چرا موسسه آرمان را انتخاب کنیم؟

موسسه آرمان با بهره گیری از 14 سال تجربه در زمینه آموزش نیروی جوان و فعال و با کمک اساتید مجرب این حوزه بر آن شد تا خلا موجود در آموزش تدوین، آموزش عکاسی و هر هنر دیگری را پر کرده و افراد متخصصی را در زمینه های رسانه و هنر پرورش دهد. خلایی که به دلیل عدم آموزش کامل به وجود آمده و به هنرجویان آسیب وارد میکند.

به همین منظور دوره تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی پس از ماه ها برنامه ریزی طراحی و ایجاد شد تا شما عزیزان علاقه مند به این حوزه بتوانید آموزش تدوینگری را در بالاترین کیفیت ممکن فرا بگیرید.

انعطاف در نحوه برگزاری کلاس ها

از جمله مزایای این دوره نحوه ارائه آن است؛ یعنی شما می توانید به دو صورت حضوری یا شرکت در کلاس های آنلاین تدوین فیلم، مبانی و اصول را یاد بگیرید. این انعطاف در نحوه برگزاری به شما این امکان را میدهد تا با هر شرایطی قادر به شرکت در دوره و آموزش اصول تدوین فیلم به صورت حرفه ای باشید.

اساتید مجرب

بهره گیری از دانش و تخصص اساتید مجرب و تراز اول کشور دیگر امتیاز شرکت در دوره آموزش تدوین موسسه آرمان است. تمامی مدرسین از میان تدوینگران و برنامه سازان موفق سینما و تلویزیون انتخاب شده اند تا علم و تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند.

در طی جلسات نیز به هنرجویان پروژه و تمرین واگذار میشود تا تمامی اصول به صورت عملی آموزش داده شود. پس از آن با تحویل نتایج به اساتید میتوانند رفع اشکال کرده و مبانی را دقیق تر فرا بگیرند.

مدرک معتبر

موسسه آرمان پس از اخذ مجوز خود از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را شروع کرد. به همین منظور مدارک اعطایی در پایان دوره آموزشی تدوین فیلم نیز از سوی این نهاد بوده و کاملا معتبر است. به طوریکه اگر قصد مهاجرت دارید و میخواهید این رشته را در کشورهای دیگر ادامه دهید، میتوانید با ترجمه و ارائه آن به مراکز مربوطه چندین قدم خود را جلو بیاندازید.

قیمت مناسب با توجه به کیفیت آموزش

با توجه به مزایای عنوان شده، سرفصل های جامع و کیفیت کلاس ها، شهریه کاملا معقول و مقرون به صرفه است. با شرکت در این کلاس ها دیگر نیازی به حضور در دیگر دوره ها یا هزینه های این چنینی ندارید. علاوه بر آن، به علت آسودگی خاطر بیشتر شما، امکان پرداخت اقساطی شهریه نیز فراهم شده تا با هر بودجه ای، هنر مورد علاقه و پولساز خود را سریعا فرا بگیرید.

اگر شما نیز به فکر تهیه پکیج آموزش تدوین فیلم تهران یا دیگر شهرای کشور هستید، در جستجوی یک موسسه معتبرید تا به صورت آنلاین نیز مبانی را آموزش دهد و قیمت آن نیز مناسب باشد، آرمان تنها راه حل شما خواهد بود. با ما تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن