تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797008889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب مخاطب با طراحی سایت اصولی


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از اصول مهم برای افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان، طراحی سایت است. شاید این اصل بر خلاف تصورتان باشد و با خود بگویید پس سئو این وسط چه نقشی دارد؟ سئو نیز به اندازه خود دارای اهمیت است اما در این مطلب تنها به بررسی اصول طراحی سایت حرفه ای، شرکت طراحی سایت برای جذب مخاطبان و افزایش بازدید خواهیم پرداخت.




اصول طراحی سایت حرفه ای

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در شرکت طراحی سایت  باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید. نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کندطراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه در کنار مشاوره سئو می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید. شرکت طراحی سایت وب وان با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی  وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی انجام داده و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. در واقع وب وان بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد.

مهمترین نکات در طراحی سایت حرفه ای

موارد زیر، از سایر نکاتی است که هنگام طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت به سزایی برخوردار خواهد بود:

جلب اعتماد مشتریان

در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.

امکان مقایسه محصولات

مقایسه محصولات به ظاهر مشابه یکی از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. بنابراین امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی های ضروری وب سایت های فروشگاهی می باشد.




فعال کردن دیدگاه ها

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:

شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد بررسی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکی از آنها را مشتریان زیاد نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.

با این کار مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خود را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان دیگر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند تا با محصول آشنایی بیشتری به دست آورند.




جستجوی محصول

 

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید. رعایت کردن تمامی این اصول شاید به تنهایی کاری سخت و دشوار باشد، به همین منظور شرکت طراحی سایت بسیاری پدید آمده اند تا شما را در این راستا راهنمایی کنند.




 

جمع بندی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. امکان ارائه نظرات، مقایسه محصولات، سهولت استفاده و ... از مهم ترین نکاتی است که حین طراحی سایت به آن ها باید توجه داشته باشید. به منظور طراحی سایت بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی سایت cms-iran در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از طراحی اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از طراحی سایت خود راضی نیستید یا قصد ایجاد سایتی جدید را دارید؛ می توانید با مراجعه به سایت cms-iran.com با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن