تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797055194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون استرس پولت رو چند برابر کن!


واضح آرشیو وب فارسی::


ارز دیجیتال

 

این روزها همه ما به دنبال حفظ و افزایش ارزش پولمون در برابر تورم هستیم. مطمئنا یک میلیون پول شما تا سال آینده ارزش فعلی خودش رو نداره! پس باید چه کاری کرد که ارزش این پول در برابر تورم حفظ بشه؟ قبلا راهکاری که وجود داشت، سپرده گذاری در بانک ها بود. ولی این روش دیگه برای تورم این سال ها جواب نمیده! باید از روش های بهتر و پر سود تر مثل سرمایه گذاری استفاده کرد. اما سرمایه گذاری در هر چیزی نمی تونه سودی که ما بهش فکر می کنیم رو بهمون بده. پس باید دنبال یک حوزه خوب برای سرمایه گذاری باشیم. بازار ارز دیجیتال بر اساس آمار، بیشترین سود رو در بین نهادهای سرمایه گذاری تا حالا داشته. مثلا همین بیت کوین که این روزها خیلی از افراد دوست ندارن پیشرفت کنه، پر سود ترین دارایی 10 سال اخیر بوده! یعنی اگر 10 سال پیش بیت کوین می خریدید، هم از دلار و هم یورو و طلا و... سود بیشتری می بردید!

 

بهترین حوزه سرمایه گذاری

بازار کریپتوکارنسی یا همون رمز ارز، یک حوزه مطمئن و پر سود برای سرمایه گذاریه. این چیزی هست که در این 13 سال به خوبی به ما ثابت شده. افرادی که به تازگی با این بازار آشنا شدن شاید هنوز به طور کامل اعتماد نکرده باشن. با این حال، دیر یا زود همه متوجه میشن که این بازار از الماس هم با ارزش تره! شمایی که الان این مقاله رو می خونید قراره زود تر از بقیه متوجه این موضوع بشید و در نتیجه سود بیشتری از بقیه ببرید. بیت کوین و آلت کوین، دو عنصر سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستند. البته خود آلت کوین ها هم دارای یک دسته کوچک تر معروف به شت کوین هستند! دلیل انتخاب این اسم برای این دسته از ارزها، پشتوانه ضعیف و مفید نبودنشونه. ارزهایی که ظرف یک مدت کوتاه سود بسیار بالایی میدن و بعدش محو میشن! شاید از سرمایه گذاری در این ارزها سود خیلی خوبی به دست بیارید، ولی باید در نظر داشته باشید که یکی از اصول اولیه سرمایه گذاری، حفظ اصل پول و ارزش آورده نسبت به سود هست. یعنی چه مقدار ریسک می کنید و چه چیزی در ازای اون به دست میارید. 

 


بیت کوین

 

سرمایه گذاری در بیت کوین

بیت کوین رو میشه یکی از مطمئن ترین حوزه های سرمایه گذاری معرفی کرد. سودی که از سرمایه گذاری در بیت کوین به دست میارید ممکنه اندازه بقیه ارزهای دیجیتال نباشه ولی احتمالش خیلی بالاتره! بقیه ارزها هم لزوما اندازه بیت کوین یا بیشتر رشد نمی کنن و حتی ممکنه اگه بیت کوین 10 برابر هم بشه اونا نتونن خودشون رو به این حد برسونن! پس بیت کوین رو می تونیم مطمئن ترین مورد سرمایه گذاری در بازار کریپتو معرفی کنیم. اما یکی دیگه از اصول اولیه سرمایه گذاری هم به ما میگه که همه تخم مرغ هات رو توی یک سبد نگذار! خب این یعنی چی؟ یعنی اگر من 100 میلیون پول دارم کل این پول رو بیت کوین نخرم و یک میزان معقول رو هم به بقیه ارزها اختصاص بدم. به طور مثال یک نفر این 100 میلیون رو به شکل زیر بین ارزها تقسیم می کنه:

  • 50% بیت کوین (BTC)
  • 25% اتریوم (ETH)
  • 12.5% کاردانو (ADA)
  • 12.5% مونرو (XMR)

اما مسئله ای که هست اینه که ما این ارزها رو چطور باید شناسایی کنیم؟ چطوری بفهمیم که آیا این ها مناسب سرمایه گذاری هستن یا نه؟ ما در بخش سرمایه گذاری در آلت کوین کار شما رو راحت می کنیم و 3 آلت کوین با ارزش و آینده دار رو بهتون معرفی می کنیم.

 


آلت کوین

 

سرمایه گذاری در آلت کوین 

در بازار رمز ارزها، به هر کوینی غیر از بیت کوین، آلت کوین یا آلترناتیو کوین (Alternative Coin) گفته میشه. تعداد این کوین ها خیلی زیاده و به بیش از 10 هزار تا میرسه! روز به روز هم تعداد این رمز ارزها بیشتر میشه و بازار بزرگ تر میشه. نکته ای که در این بین وجود داره اینه که نمیشه به همه این ارزها اعتماد کرد. فقط بعضی از اون ها قابل اعتمادن و آینده روشنی دارن! در این جا 3 تا از اون ها رو بهتون معرفی می کنیم. اطلاعات کامل این ارزها رو می تونید از منابع مختلف از جمله بلاگ سایت بیت ایمن به دست بیارید. 

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

اتریوم بزرگ ترین و معروف ترین و قدرتمند ترین آلت کوین در بازار ارز دیجیتاله! شبکه اتریوم در زمینه ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند، ساخت توکن و ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApp) کاربرد داره. ارز دیجیتال این شبکه هم اتر نامیده میشه که با نماد ETH در بازار ارز دیجیتال قابل مشاهده هست. اتریوم بعد از بیت کوین بزرگ ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال حال حاضر بازار ارزهای رمزنگاری شده هست. برای خرید اتریوم، در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید.

رمز ارز کاردانو (ADA)

کاردانو یا ADA رو می تونیم اصلی ترین رقیب اتریوم در زمینه قرارداد هوشمند بدونیم. این ارز در رتبه 5 بازار کریپتو قرار داره و 3 پله از اتریوم پایین تر هست. معمولا تحلیل گران کاردانو رو به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در آینده معرفی می کنن که چیز عجیبی هم نیست! این شبکه و ارز دیجیتال ADA عملکرد فوق العاده ای تا الان داشتن و در آینده هم احتمالا این عملکرد قوی تر بشه و کاردانو ارزشی چند برابری پیدا کنه! 

توکن ریپل (XRP)

ریپل یا XRP یک ارز دیجیتال قدیمی هست که در سال 2012 به وجود اومد. تا قبل از ظهور اتریوم، ریپل در رتبه دوم بازار قرار داشت. از وقتی که اتریوم خودش رو به عنوان یک پروژه بلاک چینی قدرتمند معرفی کرد، ریپل هم کم کم عقب کشید و جای خودش رو به این ارز داد. ریپل مدتیه که درگیر یک دادگاه قضایی با کمیسیون بورس آمریکا هست. اگر ریپل از این دادگاه پیروز خارج بشه، به احتمال بسیار زیاد، قیمت این ارز با رشد انفجاری همراه میشه. البته این موضوع روی کل بازار ارزش داره و در کل اعتبار بازار ارزهای رمزنگاری شده، بیشتر میشه. در اون طرف قضیه هم اگر ریپل نتونه توی دادگاهش پیروز بشه، اتفاقات خوبی نمی افته!

 

خرید رمز ارزها از صرافی ارز دیجیتال

صرافی های آنلاین ارز دیجیتال بهترین مرجع خرید رمز ارزها هستن. این صرافی ها به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف رو میدن. یکی از این صرافی ها بیت ایمنه که 29 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو، مونرو و ریپل رو پشتیبانی می کنه. می تونید در این صرافی یا سایر صرافی های ارز دیجیتال خرید و فروش ارز دیجیتال رو انجام بدید.

در نظر داشته باشید که زمانی می تونید یک سرمایه گذاری بدون استرس رو داشته باشید که بتونید احساسات خودتون رو کنترل کنید. این بازار بالا و پایین زیاد داره و بعد از یک مدت بهش عادت می کنید. پس نگران نباشید! فقط باید هر روز دانش خودتون رو افزایش بدید و از افراد آگاه برای فعالیت هایی که قصد دارید انجام بدید مشاوره بگیرید. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن