تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797082628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کارتن | قیمت کارتن بسته بندی


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید کارتن هم مانند خریدن محصولات دیگر به شیوه های مختلفی انجام می شود و این امر سبب شده است تا تولید کنندگانی که متقاضی این محصول هستند برای تهیه آن با مشکل روبرو نشوند و به راحتی بتوانند کارتن مورد نیاز برای بسته بندی محصولات خود را با توجه به شرایطی که دارند از طریق یکی از روش های موجود تهیه کنند.


خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن

در دنیای امروز افراد برای اینکه بتوانند کارتن تهیه کنند به سراغ مغازه های فروش کارتن دست دوم یا میوه فروشی ها و سوپر مارکت ها نمی روند. چرا که در حال حاضر فروش کارتن به یک شغل مجزا و در عین حال پر مشتری تبدیل شده است. این در حالی است که انواع و اقسام کارتن ها به صورت متعدد و مختلف تولید شده و به دست مصرف کننده می رسد؛ گاهی حتی برخی از این کارتن ها به صورت اختصاصی تهیه و تولید می شوند.

برای تهیه انواع کارتن ها می توانید از موارد زیر کمک بگیرید.

  • آن دسته از افرادی که معمولا قصد خرید کارتن به صورت عمده را دارند می توانند به شرکت هایی که انواع کارتن را به صورت عمده توزیع کرده، مراجعه کنند.
  • مراجعه به مغازه های کارتن اسباب کشی و فروشگاه های کارتن که تنها همین کالا را عرضه می کنند. برای اینکه بتوانید محل دائمی این فروشگاه ها را پیدا کنید، می توانید از اینترنت کمک گرفته تا نشانی معتبرترین مراکز فروش را در اختیار شما قرار دهد.
  • برای تهیه کارتن چه به صورت عمده و چه به صورت تکی می توانید به فروشگاه های اینترنتی کارتن خالی مراجعه کنید و انواع مدل ها و اندازه هایی را که در نظر دارید را تهیه کنید.
  • کارخانه های تولید کننده کارتن هم محصولات خود را بدون واسطه و مستقیم به دست مصرف کنندگان می رسانند.
  • و ...

مزایای خرید کارتن از اینترنت


خرید کارتن به صورت اینترنتی

روش خرید از اینترنت می تواند مزیت های بسیاری برای خریداران داشته باشد. افرادی که از این روش برای تهیه کارتن استفاده می کنند از مزایای زیر بهره مند می شوند.

  • جلوگیری از اتلاف وقت؛ خرید از طریق اینترنت باعث می شود تا دیگر نیازی نباشد که وقت خود را صرف گشتن نمونه کارتن مورد نظر در بازار کنید و همچنین نیازی به گشتن به دنبال وسیله ای برای حمل و نقل آن نیست.
  • جلوگیری از هدر رفتن پول؛ در روش خرید اینترنتی کارتن علاوه بر زمان از هدر رفتن پول هم جلوگیری می شود. بدین صورت که بهای مورد نیاز برای خرید کارتن به صورت اینترنتی بسیار کمتر و مناسب تر از خرید حضوری است. چرا که این روش خرید شما را از پرداخت هزینه های جانبی دور می کند.
  • تنوع بالای محصول؛ در تمامی فروشگاه های اینترنتی محصولات به قدری زیاد هستند که مراجعه کنندگان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.
  • در خرید اینترنتی توضیحات کاملی از محصولات و ویژگی های آنها وجود دارد که همانند یک راهنما می تواند به شما در خرید کمک کند.
  • خدماتی که در حین فروش و پس از فروش ارائه می شود باعث وسوسه شدن افراد برای خرید اینترنتی می شود.

برای خرید اینترنتی انواع کارتن بسته بندی محصولات می توانید سری به سایت گلبرگ باکس بزنید و از تمامی مزایایی که گفته شده بهره مند شوید.

کارتن لمینتی

روشی که در آن یک لایه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند را لمینت می گویند. افرادی زیادی به دلیل زیبایی و چاپ با کیفیتی که این کارتن ها دارند آنها را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب می کنند. برای اینکه بتوانید یک چاپ با کیفیت و زیبا داشته باشید باید طرح مورد نظر خود را با کمک دستگاه افست بر روی پوستر چاپ کنید و بعد آن را بر روی کارتن خام با کمک دستگاه لمینت بچسبانید تا در انتها کارتن لمینتی با کیفیت و زیبایی داشته باشید.

برای خرید کارتن لمینتی، به نوع محصول بسته بندی و درجه آسیب پذیری آن دقت زیادی می کنند. از آنجایی که کارتن های لمینتی از مزیت هایی همچون استحکام بالا، کیفیت چاپ بالا، شکیل تر بودن و بی نقص بودن برخوردار هستند به نسبت کارتن های معمولی قیمت بیشتری هم دارند. به همین دلیل اگر برای شما در هنگام خرید قیمت کارتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است توصیه می کنیم از کارتن معمولی استفاده کنید.

قیمت کارتن بسته بندی


قیمت کارتن بسته بندی

در زمان خرید کارتن قیمت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت کارتن بسته بندی به عوامل مختلفی از جمله لایه ها و فلوت هایی که در هنگام تولید کارتن استفاده می شود، بستگی دارد. بدین صورت که هرچه تعداد لایه های کارتنی بیشتر باشد، قیمت کارتن نیز به همان اندازه افزایش پیدا می کند.

فلوتی که در هنگام ساخت کارتن استفاده می شود از انواع مختلف EB، CE و BC است که باعث استحکام هرچه بیشتر کارتن می شود و برای بسته بندی محصولاتی که دارای وزن بالایی هستند بسیار مناسب است. در همین راستا هرچه کارتن سفارش داده شده از استحکام بیشتری برخوردار باشد طبیعتا از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

عواملی دیگری همچون ابعاد کارتن (که شامل طول، عرض و ارتفاع است)، جنس کارتن، طراحی و نوع چاپ، نحوه سفارش و تعداد تیراژ استفاده شده در تولید کارتن ها بر روی قیمت کارتن بسته بندی اثر می گذارد.

نکته: اگر قصد دارید از قیمت کارتن های بسته بندی به صورت روزانه اطلاع پیدا کنید می توانید سری به صفحه استعلام قیمت ما بزنید.

درباره کارتن سازی گلبرگ

کارخانه کارتن سازی گلبرگ با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید، چاپ و بسته بندی محصولات از چند واحد طراحی، کارتن سازی، چاپ و بسته بندی تشکیل شده است که هر کدام از این واحدها دارای یک تیم حرفه ای و کاربلد برای خلق و تولید بهترین طراحی و مقاوم ترین بسته بندی با زیباترین چاپ ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. کارتن سازی گلبرگ یکی از بهترین کارتن سازی ها در کرج است؛ که توانسته مشتریان زیادی را به طرف محصولات تولیدی خود بکشاند.

کارتن سازی گلبرگ در زمینه فروش کارتن به دو صورت اینترنتی و حضوری در حال فعالیت است و شما عزیزان به هر روشی که مد نظر دارید می توانید جهت خرید کارتن اقدام کنید.

سفارش کارتن از گلبرگ

کارتن ها در انواع متعدد 3 لایه، 5 لایه، 7 لایه، کارتن لمینتی، معمولی و دایکاتی تولید می شوند و برای حمل و جا به جایی محصولات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه بتوانید کارتن های مورد نظر خود را سفارش دهید باید یک سری اطلاعات در اختیار تولید کننده ها قرار دهید، مواردی همچون نوع کارتن، ابعاد آن، طرح و نوع چاپ که بسیار مهم هستند. موارد گفته شده همگی بر روی قیمت تمام شده کارتن اثر می گذارند.

یک نکته که در مورد سفارش کارتن از گلبرگ باکس باید بدانید این است که کارشناسان ما قبل از اینکه شما بخواهید سفارشات خود را نهایی کنید یک نمونه کارتن را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنند تا شما بتوانید با مشاهده آن با دقت بیشتری سفارشات خود را ثبت کنید.

در آخر

امروزه با وجود مراکزی که کار فروش کارتن را انجام می دهند، خرید کارتن بسیار راحت شده و افراد به راحتی از طریق اینترنت می توانند جهت خرید اقدام کنند. کارتن سازی گلبرگ انواع کارتن های بسته بندی را به بهترین شکل ممکن تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. فرقی نمی کند که می خواهید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید یا تکی! در هر صورت می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن