تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797979462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با متخصص مشاور بازاریابی صادراتی آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

با متخصص مشاور بازاریابی و صادرات آشنا شوید

امروزه دنیای کسب و کار از همیشه رقابتی تر شده است، و اگر بگوییم در میان کسب و کار های بزرگ و کوچک جنگی بزرگ و نامرئی در میان است به هیچ عنوان اغراق نکرده ایم!

این روز ها همه ی کسب و کار ها به دنبال این هستند که چطور با گسترش فعالیت هایشان، به نحوی خدمات بیش تر و بهتری به مشتریان خود ارائه کنند، و همچنین بتوانند مشتریان بیش تری نیز به بستر مصرف کنندگان خود اضافه کنند.

در این میان، بازاریابی و صادرات دو مورد از مهم ترین روش هایی هستند که کسب و کار ها برای پیشرفت روزانه ی خود از آنها استفاده می کنند.

در این مقاله، بهترین مشاور کسب و کار در ایران امروز اینجاست تا در کنار شما عزیزان ببینیم که مشاوره بازاریابی و مشاوره صادرات دقیقا چه هستند، چه کاری انجام می دهند و اصلا چرا کسب و کار ها به این دو نوع مشاوره کسب و کار نیاز دارند.

===================

این حق شما است که قبل از جلسه مشاوره بازاریابی، برندینگ، تبلیغات و صادراتی خود با دکتر بزاززاده، مطمئن بشوید هزینه ای که دارید صرف می کنید ارزشش را دارد یا خیر؟ از طرفی وقتِ ما هم ارزشمند است! برای همین ما یک پیشنهاد ویژه براتون داریم؛ به جهت اینکه شما مطمئن بشوید آیا دکتر بزاززاده می تونه کمکتون بکنه یا خیر؟ اول از همه به صفحه نظرات مشتریان در سایت ایده مراجعه کنید تا از نتیجه کم و کیفِ مشاوره های داده شده توسط دکتر بزاززاده آگاه بشوید و از طرفی دیگر پیشنهاد می کنیم حتماً رزومه ایشان را بخوانید تا مطمئن بشوید تخصصِ ایشان می تواند به شما کمک بکند یا خیر؟ بعد از اینکه از تصمیم خود مطمئن شدید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: 02122732037 - 02122733086


مشاوره کسب و کار

مشاوره بازرگانی چیست؟

اولین گزینه برای شرکت ها و سازمانی هایی که به دنبال واردات و صادرات کالا یا محصولات خود هستند این است که از تغییر و تحولات به وجود آمده در زمینه تجارت های بین المللی آگاه باشند، گزینه ها و انتخاب های مختلفی که در این زمینه دارند را مورد بررسی قرار بدهند و بعد از برخورداری از دانش و آگاهی لازم در این زمینه ها، در نهایت تصمیم به اقدام این کار بگیرند.

اما نکته ای که در این میان می تواند مانع کار آنها شود این است که فعالیت های تجاری و قوانینی که بر امور بین المللی تجار و کسب و کار ها حاکم است بسیار گسترده می باشند، و فرا گرفتن تمامی این قوانین به همراه نکات ریز و درشتی که دارند می تواند یک کار بسیار وقت گیر، سخت و پر هزینه باشد.

به همین دلیل است که شرکت ها و مشاوران بازرگانی به کمک تجار و بازرگانان آمده اند، تا بتوانند در بسیاری از مواقع همراه آنها باشند و بهترین راه را در اختیارشان قرار بدهند.

از این رو مشاوره بازرگانی را می توان مجموعه ای کامل از نکات و راهنمایی های مختلف دانست که توسط یک مشاور کسب و کار یا مشاور بازرگانی در اختیار شرکت ها و سازمان ها یا تجار قرار می گیرد تا آنها بتوانند با آگاهی و دید باز تری اقدام به تجارت های بین المللی کرده و در مدت کوتاهی به سودآوری های کلان دست پیدا کنند.

* مشاور بازرگانی چه کاری انجام می دهد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که:

مشاور بازرگانی دقیقا چیکار میکند؟

پاسخ مختصر و مفید به این پرسش این است که مشاوران بازرگانی افرادی هستند که در زمینه قوانین بازرگانی بین المللی تحصیل کرده و به خوبی با قوانین اقتصاد داخلی و خارجی آشنا هستند و می توانند با استفاده از تجربه و تخصص کافی خود، در بسیاری از زمینه های مختلف تجاری به بازرگانان و تجار کمک کنند.

در یک کلام، مشاوران می توانند خدمات مشاوره ای بازرگانی بسیاری به تجار و بازرگانان ارائه کنند که از جمله آنها می توان اطلاعات جامع و کامل در خصوص چگونگی روش های مختلف صادرات و واردات کالا اشاره کرد، و به این ترتیب افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند می توانند با علم و بینش بیش تری نسبت به این فعالیت اقتصادی کلان اقدام کنند.

در کنار این موارد، بازرگانان و تجار می بایست شناختی دقیق و کافی از قوانین داخلی و خارجی تجارت کشور ها داشته باشند، که مواردی از جمله امور مربوط به گمرک، نحوه ترخیص کالا، تشریفات مربوط به صادرات و واردات کالاها و دیگر فعالیت های ضروری مربوط به تجارت بین الملل از جمله مهم ترین این موارد به شمار می روند.

با این حال همانطور که می توان حدس زد، به دست آوردن شناخت کامل و کافی در این موارد و کسب تجربه کافی در آنها، با توجه به مشغله کاری افراد بسیار کار دشواری بوده و به این ترتیب هرکسی توانایی اینکه بتواند اطلاعات کاملی در این خصوص داشته باشد، و دائما این اطلاعات را با تغییرات روزمره ای که در قوانین رخ می دهد بروز کند را نخواهد داشت.

به این ترتیب دریافت مشاوره کسب و کار و بازرگانی و استفاده از متخصصین در این حوزه به یک امر ضروری و حیاتی برای افرادی که می خواهند در زمینه تجارت بین المللی فعالیت کنند و با استفاده از این روش به توسعه اقتصادی و سود آوری های کلان برسند خواهد بود.

* انواع خدمات مشاوره بازرگانی

بسیار خوشحالیم که تا اینجای کار با تیم بهترین مشاور کسب و کار ایران همراه بوده اید. تا اینجای مقاله گفتیم که مشاوره بازرگانی و صادرات و واردات کیست و عملا چه کاری برای ما انجام می دهد.

در ادامه ی این مقاله، قصد داریم به انواع مختلف خدمات مشاوره بازرگانی بپردازیم و ببینیم که در این خدمات به چند نوع تقسیم می شوند.

این خدمات انواع مختلفی دارند، اما بطور کلی سه نوع از رایج ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • مشاوره در زمینه صادرات و واردات کالا،
  • مشاوره بازرگانی خارجی،
  • مشاوره در زمینه انجام امور گمرک.

در ادامه با ما همراه باشید تا هرکدام از این موارد را بصورت جداگانه بررسی نماییم.

- مشاوره واردات و صادرات کالا

اولین و اصلی ترین نوع مشاوره واردات و صادرات در زمینه کالا می باشد. برای اینکه به واردات و صادرات هر کالایی وارد شویم، می بایست ابتدا قوانین داخلی و خارجی این کار، و همچنین چگونگی انجام این فعالیت ها آشنایی کامل داشته باشیم.

این کار برای اینکه بتوانیم در کمترین زمان ممکن و همچنین کمترین میزان سرمایه گذاری به بیش ترین میزان سود دست پیدا کنیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قوانین تدوین شده در این زمینه، شناخت کامل فرآیند ها و دستورالعمل ها، مهارت های لازم از جمله آشنایی با کار های مربوط به بازاریابی و فروش کالا های صادراتی از جمله این موارد می باشند.

* مشاوره بازرگانی خارجی

امروزه در کنار تکنولوژی، تغییر و تحولات بسیار گسترده ای در زندگی بشر به وجود آمده است که قوانین و سیاست های هر جامعه نیز لازم است که با این تغییرات و نیاز های روزانه جوامع بروز شوند و تغییر کنند.

این تغییرات همواره باعث به وجود آمدن شکلی نو در زندگی افراد خواهد شد، و فعالیت های تجاری نیز که در این مسیر قرار دارند، همواره درحال تغییر و تحول هستند و قوانین مربوط به آنها در دنیا دائما بروز می شوند.

به این ترتیب همیشه برخی موانع و اتفاقات جدید درحال وقوع هستند که عدم شناخت کافی از آنها می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی جدی در امور کاری شما شوند و باعث شوند تا افرادی که به دنبال به دست آوردن سود و گسترش کسب و کار خود بودند، به یکباره به دلیل عدم شناخت کافی از آخرین اطلاعات و قوانین صادرات و واردات بین الملی با شکست مواجه شوند.

به همین دلیل است که  برند mrioi که از جمله بهترین گروه های مشاور بازرگانی و صادرات است، می تواند یک راهنمای همه جانبه برای شما که رویاهای بزرگ در سر دارید باشد.

mrioi.com


مدرس و مشاوره کسب و کار

- مشاوره گمرک

گمرک های داخلی و خارجی یکی از مهم ترین قسمت های صادرات و واردات هر نوع کالا می باشند. استفاده از گمرک زمانی اهمیت پیدا می کند که این اداره به شما کمک می کند تا کالای وارداتی یا صادراتی خود را به عنوان یک کالای قاچاق از مرز خارج نکنید و به این ترتیب اعتبار تجارت شما زیر سوال نرود.

به همین دلیل بسیار حیاتی است که برای جلوگیری از این اتفاق، تمامی امور مربوط به گمرک و فعالیت هایی که باید در این مرحله انجام شود را بشناسید. از جمله برخی از این قسمت های مهم این کار می توان به امور ترخیص کالا اشاره کرد که نه تنها نیازمند دانش کافی، بلکه نیاز مهارت خاصی نیز می باشد.

مشاوره بازاریابی چیست؟

امیدواریم که تا به اینجای مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. تا به اینجای کار گفتیم که مشاور بازرگانی یا صادرات و واردات کیست، چه کاری انجام می دهد و در چه زمینه هایی فعالیت می کند.

 در ادامه قصد داریم نگاهی کلی به زمینه ای دیگر از مشاوره کسب و کار به نام مشاوره بازاریابی داشته باشیم و ببینیم که استفاده از آن چه مزایایی می تواند برای ما داشته باشد.

بطور کلی، مشاور بازاریابی به شخصی حرفه ای در امور بازاریابی گفته می شود که می توان از آن در کسب و کار ها برای بهبود فعالیت های بازاریابی استفاده کرد.

این افراد می توانند با بررسی، ارزیابی و درک بهتر از مشتریان شما، راهکار ها و استراتژی هایی در اختیارتان بگذارند که می تواند به شما در بهبود نتایج کمپین های بازاریابی کمک کند.

* مشاور بازاریابی چه کاری انجام می دهد؟

مشاوران بازاریابی متخصصانی هستند که می توانند مدل کسب و کار شما را تحلیل کنند و با استفاده از طیف وسیعی از تکنیک ها و راهکار ها، یک پلن بازاریابی مخصوص شما و  کسب و کارتان ارائه نمایند که می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

بطور کلی این مشاوران به شما کمک می کنند تا پلن بازاریابی خود را طراحی کرده، نحوه انتقال پیام خود را به بهترین شکل انتخاب کنید و به شما کمک کند تا به سوی موثر ترین روش های بازاریابی حرکت کنید.

علاوه بر آن، زمانی که شما نقشه یا طرح بازاریابی خود را طراحی کنید، این متخصصان به شما در پیاده سازی این طرح کمک می کنند، عملکرد آن را در هر مرحله بررسی کرده، و در نهایت به موفقیت شما کمک می کنند.

دلایل استفاده از مشاور بازاریابی

1- این افراد متخصصان بازاریابی هستند

بازاریابی یکی از حرفه های مورد نیاز و تخصصی در دنیای کسب و کار است، و مشاوران بازاریابی حرفه ای ترین افراد در این زمینه هستند، چرا که این حرفه شغل آنهاست.

یک مشاور بازاریابی حرفه ای قادر خواهد بود با ارائه راهنمایی های تخصصی، از به وجود آمدن خطاهایی که می تواند باعث هدر رفتن وقت و هزینه ی شما شود جلوگیری کند.

به نوعی می توان گفت که این افراد تمامی راه ها را رفته اند و راه و چاه این کار را به خوبی می شناسند. آنها می دانند که چه کاری جواب می دهد، و چه کار ها و فعالیت هایی می تواند برای شما نتیجه ی عکس و منفی داشته باشد.

حرفه ای ترین مشاوران بازاریابی به شما در پرورش ایده کمک می کنند، اشتباهات شما را گوشزد می کنند، و در نهایت میانبر هایی که به شما در توسعه ی یک استراتژی سریع تر، موثر تر و حرفه ای تر کمک می کنند را به شما معرفی خواهند کرد.

2- آنها می توانند از تلف شدن زمان شما جلوگیری کنند

بهترین مشاوران بازاریابی افرادی هستند که تجربه ای طولانی در این زمینه دارند. این به آن معناست که آنها می توانند امور بازاریابی و مارکتینگ شما را بسیار سریع تر از خودتان یا افرادی که در تیم شما هنوز مشغول به یادگیری هستند انجام بدهند.

این افراد می دانند که چطور در سریع ترین زمان ممکن تحقیقات خود را انجام بدهند، برنامه ریزی کنند، چطور بهتر از زمان خود استفاده کنند تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرند و در نهایت کار ها و اقداماتی که می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند را می شناسند.

واگذار کردن بازاریابی به مشاوران و متخصصان این کار به شما این امکان را می دهد تا تمرکز و حواس خود را بر روی مهم ترین کار، یعنی مدیریت کسب و کارتان متمرکز کنید.

با قرار دادن بار این کار بر روی دوش افرادی که عاشق انجام آن هستند، شما زمان خواهید داشت تا بهتر بر روی امور کاری تمرکز کنید، مدیریت بخش های مختلف را بر عهده بگیرید و زمان بیش تری با مشتریان خود صرف کنید.

3- مشاوران بازاریابی به همدیگر متصل اند

یکی دیگر از مزایای استفاده از مشاوره کسب و کار و بازاریابی این است که مشاوران دارای شبکه ای از متخصصان و ارتباطات موثر هستند که می توانند تمامی نیاز هایی که ممکن است داشته باشید را به راحت ترین شکل برآورده کنند.

از متخصصان سئو گرفته تا افراد خبره در رسانه ها و شبکه های مجازی، این افراد می توانند تیم ها و افرادی که کسب و کار شما ممکن است برای پیشرفت و گسترش خود به آنها نیاز داشته باشند را به راحتی در اختیارتان بگذارند.

بهترین مشاوران، با متخصصان و افراد حرفه ای دیگر نیز در ارتباط هستند و می توانند انواع دیگر بازاریابی را به موثر ترین و به صرفه ترین شکل به شما ارائه کنند.

به این ترتیب، شما برای استفاده از دیگر خدمات تخصصی، نیازی به گشتن و پیدا کردن متخصصانی که از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند نخواهید داشت و می توانید به راحتی با استفاده از شبکه ی وسیع این افراد متخصص، تقریبا تمامی نیاز های خود را در کمترین زمان برطرف نمایید.

آیا من به مشاور بازاریابی نیاز دارم؟

یکی از سوالاتی که همیشه مراجعان کلینیک کسب و کار ایده از ما می پرسند این است که:

آیا کسب و کار من هم به صرف هزینه برای مشاوره بازاریابی نیاز دارد؟

در ادامه می توانید پاسخ این سوال را دریافت کنید. بطور کلی، در شرایط زیر استفاده از یک مشاوره بازاریابی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد:

1-تیم شما از تجربه کافی برخوردار نیست

آیا شما هم دارای یک تیم بازاریابی تازه کار هستید، که شاید حتی آموزش های حرفه ای برای فعالیت در بازاریابی ندیده باشند؟ در این صورت استفاده از یک متخصص بازاریابی می تواند تجربه، حمایت، راهنمایی، تمرکز و استراتژی را در اختیار شما قرار بدهد.

حتی ممکن است شما دارای تیم بازاریابی باشید که در برخی از زمینه ها فاقد مهارت های لازم باشد. آنها ممکن است صرفا روی اینترنت فعالیت کنند، و یا اصلا هیچ مهارت دیجیتالی نداشته باشند.

حتی شاید خود شما هم برای سرمایه گذاری بر روی فراگیری برخی از مهارت ها آمادگی نداشته باشید. اینجاست که استفاده از یک مشاور بازاریابی خبره و متخصص می تواند این نیاز ها و شکاف های شما را برطرف کرده، و شما را از بسیاری از خطرات دور کند.

2-کسب و کارتان رشد نمیکند

اگر حس می کنید که روند رشد کسب و کارتان ثابت مانده است و پیشرفت و گسترش آن بسیار سخت تر شده است، تبریک میگوییم! این یعنی در سطح فعلی کسب و کار شما به حداکثر رشد خود رسیده است و زمان آن رسیده تا از یک متخصص کمک بگیرید تا شما را به سوی جلو حرکت دهد.

3- مخاطب هدف خود را درک نمی کنید

مهم ترین کار برای حرکت رو به پیشرفت، شناخت مشتریان و نیروی هدف شماست. برای رسیدن به اهداف بزرگ تر، شما نه تنها نیاز دارید که بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند، بلکه می بایست درک کنید که آنها چه می خواهند و چطور می توانید به آنها انگیزه داده و آنها را ترغیب کنید.


دکتر بزاز زاده، مشاوره کسب و کار

گروه کسب و کار ایده، بهترین مشاور کسب و کار ایران را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به رفیع ترین قله های موفقیت خود دست پیدا کنید. این گروه مشاوره علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص صادرات و واردات، می تواند به شما در پیاده سازی بهترین و موثر ترین روش های بازاریابی نیز کمک کند.

==================================

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: 02122733086

مسئول ثبت نام(واتس آپ): 09101422527

ایمیل:  [email protected]

کانال تلگرام: mrioi@

آدرس تهران: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک 37

آدرس بغداد: جنب سفارت تونس، عالم البلاط

==================================

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر، همین حالا به وب سایت این مرکز تخصصی کسب و کار مراجعه نمایید.

در آخر، ضمن داشتن بهترین آرزو ها برای شما همراهان گرامی، از شما عزیزان بابت همراهی ما تا انتهای این مقاله متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار بدهیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن