تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797180431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات در گوگل را چگونه و توسط چه شرکتی انجام دهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::



تبلیغات در گوگل امروزه یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است که قصد دارد در فضای رقابتی آنلاین جایگاه مناسبی برای خود کسب نماید. از اینرو، چگونگی انجام تبلیغات در گوگل و شرکتی که به واسطه آن می توان این قبیل خدمات را انجام داد، اهمیت زیادی دارد.

امروزه شرکت های زیادی مدعی انجام تبلیغات در گوگل هستند. در واقع، تبلیغات در گوگل یا بعبارتی همان گوگل ادز راهی میانبر برای رسیدن به مشتریان هدف، بالا بردن امتیاز و رتبه در میان سایت ها و بالا بردن میزان فروش خدمات و کالاهاست. امکانات این فضا، برای استفاده هدفمند شرکت ها و سازمان ها بیشترین پتانسیل را دارد.

مزیت های گوگل ادز متنوع و پرشمار است. امکان مدیریت هزینه ها، دسته بندی مشتریان، و در کل امکان مدیریت تبلیغات، مزایای تبلیغاتی هستند که صرفا در فضای گوگل ادز وجود دارد.

هزینه تبلیغات در گوگل

با تمام مزیت های مترتب بر گوگل ادز، ظرف چند سال اخیر به خاطر تبدیل شدن گوگل به یک فضای پرکاربر، تعرفه های تبلیغات در این فضا هم تا حدی بالا رفته است. در این مطلب توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید با سپردن کار تبلیغ خود در گوگل، به شرکت های معتبر این حوزه، هزینه تبلیغات در گوگل خود را کاهش دهید.

از این گذشته، به این مسئله هم توجه داشته باشید که صرف تبلیغ در گوگل، نمی تواند شما را به هدفتان برساند. رعایت برخی اصول خاص، مثل انتخاب کلمات کلیدی و بهینه سازی صفحه فرود، که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد، در بازده تبلیغ شما تاثیر مستقیم دارد.

پس می بینید که تبلیغ در گوگل نیاز به مهارتی ویژه برای رسیدن به نتیجه دلخواه و همینطور کاهش هزینه ها دارد. اینجاست که رفتن به سوی شرکت های فعال و معتبر در این حوزه، نقشی تعیین کننده پیدا می کند. شرکت شانار یکی از این شرکت هاست که به صورت کارشناسی شده و طبقه بندی شده مراحل بارگذاری تبلیغ و بازدهی آن را برای شما کنترل می کند.

مدیریت هزینه

بزرگ ترین مزیت تبلیغات در گوگل ادز امکان مدیریت هزینه ها در این فضاست. تبلیغ در فضای گوگل به ازای هر کلیک می باشد، یعنی هر کاربری که به سایت شما وارد شود، شما یک پرداختی خواهید شد.

از این گذشته، همانطور که گفتیم رعایت برخی اصول خاص در ارتباط با عبارات مورد استفاده به عنوان تبلیغ، استفاده از لغات کلیدی مناسب و بهینه سازی صفحه فرود، می تواند هزینه شما را در تبلیغ در گوگل پائین تر بیاورد. در ادامه دقیق تر در این ارتباط صحبت خواهیم کرد.

دسته بندی مشتریان

دیگر امتیاز گوگل ادز که در کمتر فضای تبلیغاتی دیده می شود، امکان محدود کردن مشتریان و در واقع دسته بندی آنهاست. تعیین سن، محل جغرافیایی و مجموعه ای دیگر از خصوصیات مشتریان هدف به شرکت ها این امکان را می دهد که دقیقا تبلیغ خود را به دست مشتریانی برسانند که به طور بالقوه مشتری آنها هستند.

تبلیغ در گوگل چیست؟

گوگل یک فضای خاص در اینترنت است. 97% جستجوهای اینترنتی در این فضا انجام می شود؛ از ساده ترین جستجوهای زنان خانه دار تا پیشرفته ترین جستجوهای کاری. به خاطر همین گستردگی فضا بود که گوگل امکان تبلیغ مستقیم را در فضای خود به وجود آورد.

در جستجوهای اینترنتی خود و در بین پیشنهادات گوگل، همیشه با چند گزینه در بالای صفحه مواجه می شوید که پیشوند ad دارند. این ها همان تبلیغات در گوگل هستند.

ویژگی های یک شرکت مناسب برای سپردن تبلیغ در فضای گوگل

تبلیغات در گوگل ادز، ساده، کاربردی و آسان است اما بهره از این فضا صرفا با سفارش یک تبلیغ به نتیجه نمی رسد. مجموعه موارد مختلفی وجود دارند که برای محقق شدن نتیجه تبلیغ و رساندن شما به مشتری هدف لازم می باشد. رعایت این موارد صرفا از عهده افرادی برمی آید که کارشناس این حوزه هستند.

شرکت شانار با مجموعه ای از کارشناسان با تجربه، آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه تبلیغ در گوگل است. پس از مشاوره و کسب اطلاع از هزینه تقریبی می توانید در مورد تبلیغ خود تصمیم گیری کنید. به طور کلی یک شرکت معتبر در زمینه تبلیغات در گوگل باید از چند ویژگی برخوردار باشد:



تجربه، لازمه یک شرکت معتبر

حضور در عرصه گوگل و موفقیت در این حوزه، نیازمند تجربه است. پس در اولین گام در شناسایی اعتبار یک شرکت، سوابق و تجارب آن را مورد بررسی قرار دهید.

به روز بودن

فضای گوگل، فضای به شدت متغیری است. این موتور جستجوگر هر روز الگوریتمی نو را به کار می گیرد. یک شرکت معتبر در این حوزه، غیر از تجربه باید از کارشناسانی بهره مند باشد که به صورت دوره ای، تغییر سیاست های گوگل را رصد کنند تا بتوانند باتوجه به این تغییرات، سیاست هایی جدید را اتخاذ کنند.

ویژگی های تبلیغات در گوگل ادز

در ادامه به موارد مهمی که توجه به آنها در تبلیغ گوگل ادز اهمیت حیاتی دارد اشاره خواهیم داشت اما توجه داشته باشید که این موارد صرفا تعدادی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید و از آن گذشته این موارد باید توسط افراد حرفه ای در این حوزه به اجرا گذاشته شوند.

هزینه تبلیغات در گوگل

یکی از مزایای تبلیغات در گوگل ادز، امکان مدیریت هزینه ها در این فضاست. برای اینکه متوجه مفهوم مدیریت هزینه ها در گوگل شوید باید توضیحی را در مورد مکانیزم کاری فضای گوگل ادز ارائه دهیم.

برای درک مکانیزم کاری گوگل ادز درک یک نکته بسیار کمک کننده است. با درک این مکانیزم کاری متوجه می شوید که چگونه هزینه های تبلیغ در این فضا قابل کاهش و مدیریت است.

 گوگل، یک فضای کاری با مشتریانی میلیاردی است. به همین دلیل، گوگل نگاهی جامع به مشتریان خود دارد. یعنی چه؟ در واقع گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر، پیش از آنکه به دنبال کسب سود از یک مورد تبلیغاتی باشد، به دنبال ارتقای فضای کاری خود است، به دنبال بهینه سازی این فضا، تا هر جستجویی در این موتورجستجوگر دقیقا مشتری یا کاربر را به چیزی برساند که به دنبال آن است. اما سوالی که احتمالا حالا از خود می پرسید این است. این چه تاثیری در تبلیغ من و هزینه آن دارد؟

برای اینکه تبلیغ در گوگل دقیقا، شما را به مشتریان مورد نظر برساند، باید نکاتی را رعایت کنید و توجه داشته باشید که رعایت این نکات، غیر از رساندن شما به هدف، مطلوب های مورد نظر گوگل را هم برآورده می سازد.

 وقتی تبلیغ شما در گوگل دقیقا با معیارهای این موتور جستجوگر همخوانی داشته باشد، هزینه شما در تبلیغ این فضا هم کمتر می شود. چرا؟ چون توانسته اید، ایده آل های گوگل را برآورده کنید.

حالا که با مفهوم تبلیغ در گوگل و چگونگی کاهش هزینه ها در این فضا آشنائی پیدا کردید به موارد تاثیرگذار اشاره خواهیم داشت.

انتخاب مناسب کلمات کلیدی

احتمالا با مفهوم سئو آشنائی دارید و می دانید که یکی از ابزارهای اولیه سئو، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است، یعنی کلمات کلیدی که کاربران در جستجوهای اینترنتی از آنها استفاده بالاتری دارند. در حوزه گوگل ادز هم این کلمات کلیدی اهمیت دارند، و البته این اهمیت دوچندان است.

در واقع این کلمات کلیدی هستند که باعث دیده شدن تبلیغ شما در فضای تبلیغاتی گوگل هستند. قبلا توضیح دادیم که گوگل چهار امکان را در انتخاب کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب هر کدام از این موارد، کاربران شما به صورت جزئی تر و دقیق تر هدفگذاری می شوند.



صفحه فرود مناسب

بعد از اینکه تصمیم به تبلیغات در گوگل ادز گرفتید، حتما به این مسئله باید توجه کنید که کاربر ورودی شما به سایت، بعد از ورود ممکن است چه واکنشی داشته باشد.

برای خود ما هم بسیار پیش آمده که پس از ورود به سایتی، فورا از آن خارج شده ایم. علت آن چیست؟ کیفیت صفحه فرود، شلوغی آن یا نرسیدن به انتظار.

بهتر است که صفحه فرود سایت شما، دقیقا همان چیزی باشد که کاربر به خاطر آن، با کلیک روی تبلیغ به آن وارد شده است. صرف رضایت کاربر از ورود به سایت، حتی اگر خریدی انجام نشود، باعث بالا رفتن امتیاز سایت شما (به خاطر dwell time یا زمان ایستایی کاربر) می شود.

نتیجه گیری

مجموع مطالب بالا، شمایی کلی از تبلیغات در گوگل ادز را تشریح می کرد. مشخص است که کامیابی یک تبلیغ در فضای گوگل، موارد و نکات بسیار دیگری را شامل می شود که در این مقاله کوتاه امکان مطرح کردن همه آنها وجود نداشته است. شرکت شانار، آماده ارائه مشاوره در ارتباط با تمام جنبه های تبلیغ در گوگل ادز به شماست.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 468]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن