تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797753641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی::


E:Mehdi6-OtherمحتواProjectsنیلگام1400خردادبهترین شهر کانادا برای ایرانیان کجاست؟TFY_584_original.jpg

اگر برای مهاجرت به دنبال پیدا کردن بهترین شهر کانادا برای زندگی و تحصیل هستید، این پُست را با دقت مطالعه نمایید تا با بهترین شهر مهاجرتی کانادا آشنا شوید.

کانادا یکی از پایه‌های ثابت بین تمامی گزینه‌های مهاجرت است؛ این موضوع چه در مورد شهروندان ایرانی و چه در مورد مردم سایر نقاط دنیا صدق می‌کند.

سطح بالای زندگی در کانادا و امکانات فوق العاده در کنار سیاست‌های مهاجرپذیری این کشور باعث شده تا هر ساله تعداد زیادی از شهروندان کشورهای مختلف به کانادا مهاجرت کنند.

بهترین شهر کانادا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یا کار باید به آن توجه داشته باشید، شهر مقصد است. شهری که محل زندگی، تحصیل و کار شماست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان را که در سایت letsgouni.com معرفی شده است را به شما معرفی کنیم.

تورنتو؛ شهر ایرانی ها

تورنتو یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای کانادا و حتی دنیا به حساب می‌آید. این شهر صنایع مختلفی دارد و شرکت‌های بزرگی در آن مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل از لحاظ بازار کار دارای شرایط فوق العاده‌ای است. ضمن اینکه یکی از بهترین دانشگاه های جهان یعنی دانشگاه تورنتو نیز پذیرای دانشجویان خارجی از سرتاسر دنیاست. دانشگاه تورنتو کانادا رتبه اول بهترین دانشگاه‌های کانادا را در اختیار دارد.

زندگی در تورنتو نیز می‌تواند کاملا جذاب باشد؛ وجود خدمات رفاهی فراوان و انواع امکانات سرگرمی و تفریح در این کلانشهر کانادا باعث شده تا شهروندان این شهر از زندگی در آن لذت ببرند. البته در کنار این‌ها باید به دردسرهای زندگی در شهرهای شلوغ هم عادت داشته باشید، زیرا تورنتو شهری بسیار بزرگ است که گاهی برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر آن ممکن است چند ساعت در مسیر باشید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت تورنتو بین مهاجران ایرانی، چند فرهنگی بودن این شهر است. مهاجران زیادی در تورنتو زندگی می‌کنند و به همین دلیل، مهاجران به راحتی و در مدت کوتاهی با زندگی در این شهر سازگاری پیدا می‌کنند. در ضمن، بیشترین تعداد ایرانی‌های مهاجر کانادا در تورنتو زندگی می‌کنند و بیشتر آنها ساکن مناطقی مانند ریچموند هستند.

ونکوور؛ بندری در کنار اقیانوس آرام

ونکوور دومین شهر کانادا از لحاظ بیشترین تعداد مهاجران ایرانی محسوب می‌شود. این شهر تمام معیارهای یک شهر مناسب برای زندگی را دارد. اقتصاد مدرن، بازار کار گسترده و وجود امنیت و آسایش باعث شده تا ونکوور سطح بالایی از کیفیت زندگی را به ساکنان خود ارائه کند. ضمن اینکه اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را داشته باشید، ونکوور با وجود دانشگاه‌های مطرح مانند بریتیش کلمبیا و سایمون فریزر یک گزینه عالی است.

ونکوور بزرگ‌ترین بندر کاناداست که در حاشیه اقیانوس آرام قرار گرفته و درآمد زیادی از حمل و نقل دریایی دارد. طبیعت زیبای ونکوور از دیگر جذابیت‌های این شهر است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای عاشقان طبیعت تبدیل کرده است. آب و هوای ونکوور نیز نسبت به اکثر شهرهای کانادا، معتدل‌تر است.

مونترال؛ بهشت دانشجویان

مونترال یکی از شهرهای استان کبک محسوب می‌شود و مانند سایر شهرهای این استان، زبان رسمی آن فرانسوی است. مونترال را می‌توان بهترین شهر دانشجویی در کانادا دانست. در این شهر دانشگاه‌های سطح بالایی مانند مک گیل، مونترال و کنکوردیا وجود دارند که فرصت بسیار خوبی را برای تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم کرده‌اند. علاوه بر این، باید به هزینه پایین‌ترِ تحصیل و زندگی در مونترال نسبت به تورنتو و ونکورر اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای انتخاب مونترال برای مهاجرت تحصیلی و کاری، وجود فرصت‌های شغلی متنوع و پرشمار در این شهر است. مونترال از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است و به همین دلیل، دانشجویان خارجی شانس زیادی برای پیدا کردن شغل مناسب پس از دوران تحصیل خواهند داشت. البته که برای رسیدن به فرصت‌های شغلی بهتر باید به زبان فرانسوی مسلط باشید.

به طور کلی، استانداردهای زندگی در مونترال بالاست و آمار جرم و جنایت پایینی دارد. ضمن اینکه مهاجران زیادی در این شهر زندگی می‌کنند و از لحاظ تعداد ایرانی‌ها، مونترال سومین شهر کانادا به حساب می‌آید. از نظر آب و هوا نیز شش ماه سرد و برف و شش ماه گرم و آفتابی را در مونترال پیش رو خواهید داشت.

اتاوا؛ پایتخت مدرن

اتاوا به عنوان پایتخت کانادا، شهری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است که در استان انتاریو قرار دارد. در این شهر، مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند. اتاوا از لحاظ شاخص‌های کیفیت زندگی وضعیت بسیار خوبی دارد و امکانات رفاهی در این شهر باعث شده تا به مقصدی جذاب برای مهاجران تبدیل شود. جالب است بدانید که اتاوا ره عنوان چهارمین شهر پاکیزه دنیا شناخته شده است!

پایتخت کانادا از نظر آموزشی نیز وضعیت مساعدی دارد و این شهر بالاترین نرخ سواد را در کل کانادا دارد. مرکز تحقیقات ملی کانادا نیز در اتاوا قرار گرفته است. دانشگاه اتاوا به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا در این شهر قرار دارد. دانشجویان بین المللی زیادی در این شهر تحصیل می‌کنند و همین موضوع، اتاوا را به گزینه مناسبی برای مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است.

از لحاظ آب و هوایی نیز، اتاوا یکی از شهرهای چهار فصل استان انتاریو است که تابستان‌های آن گرم و شرجی و زمستان‌های آن بسیار سرد است.


E:Mehdi6-OtherمحتواProjectsنیلگام1400خردادبهترین شهر کانادا برای ایرانیان کجاست؟34291.jpg

کلگری؛ پایتخت فرهنگی کانادا

شهر کلگری در استان آلبرتا و محل تلاقی دو رودخانه البو و بو واقع شده و 1.3 میلیون نفر جمعیت دارد. کلگری به دلیل وجود جاذبه‌های فرهنگی مانند دومین کتابخانه بزرگ کانادا و همچنین تنوع فرهنگی شهروندانش لقب پایتخت فرهنگی کانادا را به خود اختصاص داده است. کلگری یکی از معتدل‌ترین شهرهای کانادا از نظر وضعیت آب و هوایی است.

کلگری قطب اقتصادی استان آلبرتاست و از لحاظ تعداد شرکت‌های اقتصادی، رتبه دوم کشورهای اقتصادی را در اختیار دارد. بیشترین فعالیت‌های اقتصادی این شهر در حوزه اکتشاف و استخراج گاز طبیعی است. همین موضوع باعث شده که فرصت‌های شغلی زیادی در این حوزه‌ها وجود داشته باشد. از لحاظ علمی نیز کلگری وضعیت مناسبی دارد و دانشگاه کلگری یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا محسوب می‌شود.

کبک؛ مرکز فرانسویِ کانادا

شهر کبک مرکز استان کبک است و در آن اکثر مردم به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. این شهر حدودا یک میلیون نفر جمعیت دارد و جزو شهرهای ساحلی کانادا محسوب می‌شود. کبک از آن دسته شهرهای کاناداست که نرخ بیکاری پایینی دارد و با تسلط به زبان فرانسوی به راحتی می‌توانید شغل مناسبی را در این شهر به دست آورید.

به جز ویژگی‌های اقتصادی کبک باید به شرایط علمی و تحصیلی آن نیز اشاره کنیم که باعث محبوبیت کبک بین ایرانی‌ها شده است. وجود دانشگاه کبک به عنوان یکی از دانشگاه‌های خوب کانادا از دلایل مهم مهاجرت تحصیلی دانشجویان به این شهر است. در دانشگاه‌های کبک به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی می‌توانید تحصیل کنید.

به هر دلیلی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، بهتر است در مورد استان و شهر مقصدتان به خوبی تحقیق کنید. برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، علاوه بر دانشگاه به مواردی مثل هزینه تحصیل و زندگی، وضعیت بازار کار و امکانات رفاهی شهر محل مقصد توجه کنید. برای کسب اطلاعات در مورد بهترین شهرهای کانادا برای ایرانی‌ها می‌توانید با مشاوران مجموعه لتسگویونی تماس بگیرید.

منبع






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 713]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن