تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797775670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

" بازار رقابت معمولاً بین چند برند خاص که خود را از بقیه جدا کردند و هر کدام به امکانات یا کیفیت خاصی معروف شده اند صورت می گیرد. گاهی اوقات این رقابت نه به سبب کیفیت و امکانات آن بلکه به این سبب که تنها برندهایی که امکان وجود در آن بازار خاص را دارند همین ها هستند صورت می گیرد. "

بهترین وجود ندارد

انتخاب صفت بهترین برای خدمات یا کالای خاص کار مشکلی است. معمولا به تعداد سلیقه های مردم بهترین های مختلف وجود دارد. بازار بازار رقابت است و همه برای ارائه محصولی بهتر تلاش می کند. یعنی سعی می کنند هر ساله محصولی بهتر از سال قبل ارائه دهند. معمولاً در این ارائه سالانه نقایص سال های قبل در یک محصول برطرف می شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود تا بتواند در بازار رقابت دوام بیاورد.

حال شما بگویید در چنین رقابت تنگاتنگ و سختی آیا این امکان وجود دارد که لقب بهترین را به یک برند خاص بدهند؟ من که فکر می‌کنم این طور باشد.

بهتر است این موضوع را به نقد و بررسی کارشناسان این رشته واگذار کنیم.

بهترین های حال حاضر دوربین مدار بسته

درست است که نمی‌توان لقب بهترین را به یکی از برندها داد اما لقب بهترین ها را می توان به چند برند اطلاق کرد. بازار رقابت معمولاً بین چند برند خاص که خود را از بقیه جدا کردند و هر کدام به امکانات یا کیفیت خاصی معروف شده اند صورت می گیرد. گاهی اوقات این رقابت نه به سبب کیفیت و امکانات آن بلکه به این سبب که تنها برندهایی که امکان وجود در آن بازار خاص را دارند همین ها هستند صورت می گیرد.

مثلاً در کشور ما شاید امکان وارد کردن چند برند معروف و بزرگ دنیا در بحث دوربین مدار بسته و ملحقات آن امکان پذیر نباشد. پس از این بازار رقابت بین برندهای صورت می گیرد که امکان ورود به بازار ایران را دارند.

هایک ویژن

یکی از برندهای دوربین مداربسته که با ورود خود به بازار، ایران را دگرگون کرد برند هایک ویژن است. این برند یکی از نام آشنا ترین برندهای دوربین مداربسته در کل جهان است. همیشه گفته می‌شود که این برند از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ بازار دنیا را در قبضه قدرت خود گرفته بود. 
C:UsersAliAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.WordHikvision-top-5-picks.jpg

برند هایک ویژن هم از لحاظ کیفیت کار و هم از لحاظ سبک بازاریابی در کل جهان مطرح شد. هم اکنون هم انتخاب شماره یک همه کسانی است که به کیفیت و کارایی دوربین مداربسته اهمیت می دهند

داهوا

یکی دیگر از برند هایی که هم در جهان و هم در کشور ما ایران بسیار سر زبان ها افتاده و فروش زیادی دارد برند داهوا است.

اصلیت این برند به کشور چین برمیگردد. برخلاف سایر تولیدات این کشور که با لوگو و نام سایر برندهای موجود در جهان تولید می شود داهوا چینی است. معروف است که اولین برندی که دستگاه های ضبط ۸ کانال را به دنیا عرضه کرد برند داهوا بود.

هایلوک

معمولاً برندهای بزرگ دنیا برای تحت تصرف درآوردن بخش های مختلف بازار، برند های جدید را به صورت زیر مجموعه برند خود را به بازار عرضه می کند. در دوربین مداربسته برند معروف هایک ویژن هم همین کار را انجام داد و برای علاقه مندان دوربین مدار بسته برند هایلوک را به وجود آورد.



دوربین های مداربسته هایلوک به دو صورت تحت شبکه و آنالوگ در دسترس است. خصوصیت دیگر این برند قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر بودن آن است.

همچنین بخوانید:
اصلی ترین مشخصات فنی دوربین مدار بسته

پر طرفدارتریین برند موجود

اطلاق بهترین به عنوان صفت برای یک برند خاص در دوربین مداربسته کار بسیار مشکلی است. ما میتوانیم از لغت پرطرفدارترین برند استفاده کنیم. تعیین این که مردم به چه برندی اقبال بیشتری نشان می‌دهند با توجه به آمار و ارقام کار ساده ای است.

در بازار ایران اینطور فهمیده می شود که مصرف کنندگان دوربین مداربسته، همانند بیشتر مصرف کنندگان آن در جهان برند هایک ویژن را بیشتر از انواع دیگر آن دوست دارند و به مصرف آن علاقه بیشتری نشان می دهند.

منبع






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3367]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن