تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796968469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با نرخ مناسب


واضح آرشیو وب فارسی:: خرید دستگاه لیزر تیتانیوم طاهر تاج مادر : ما سعی کردیم از ابتدا، این مجموعه را با استفاده از تجربه افراد مجرب در زمینه مدیریت روز دنیا و همچنین تیم جوان مهندسین پزشکی، فیزیک لیزر و برق و الکترونیک جهت تکمیل کادر این شرکت و ارائه ی بهترین خدمات به پزشکان محترم و جلب رضایت ایشان وهمچنین آرامش خاطر این عزیزان در زمینه حمایت و پشتیبانی های لازم در جهت خدمات پس از فروش ونیز انتقال تکنولوژی و علم دستگاه های مورد استفاده ایشان به کمک مهندسین دوره دیده این شرکت توسط اساتید و کارشناسان خبره کشور و همچنین در کمپانی های همکار این مجموعه در خارج از کشور گردیم.




خلاص شدن از شر موهای زائد یک مسئله قدیمی و روش حذف آن ها چالش برانگیز است. 


 خرید دستگاه لیزر موهای زائد یک درمان ایمن و مؤثر به بیماران ارائه می دهد. لیزر با انتشار نور خاصی از پوست عبور می کند و به طور انتخابی توسط هدف (که در این حالت ملانین مو است) جذب می شوند. در حقیقت لیزرها با هدف قرار دادن ملانین مو، فولیکول را نابود می کنند و بنابراین موها نیز از بین می روند. 
 اما هنگامی که قصد خرید دستگاه لیزر مو دارید، چگونه بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد را پیدا می کنید؟ یافتن بهترین تجهیزات برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای می تواند یک چالش باشد زیرا تعداد زیادی دستگاه مختلف وجود دارد؛ از سوی دیگر مرتب سازی بر اساس تولید کنندگان و مدل های مختلف، به لیست طولانی این تجهیزات اضافه می کند. این مقاله انواع مختلف این فناوری را مرتب می کند و همه آنچه که باید درباره تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد بدانید را آموزش می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای برای کار شما چیست.
 خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با قیمت مناسب


راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم (soprano titanum)
اگر به دنبال یک سیستم حرفه ای لیزر موهای زائد هستید، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم گزینه روبروی شما خواهد بود. پیشرفتی در دستگاه رفع موهای زائد shr که ترکیبی از نهایت کارآمدی و راحتی بی نظیر است: به لطف اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربعی لیزر و سیستم خنک کننده پیشرفته آن، اکنون درمان ها بسیار سریع تر و بدون درد انجام می شوند و یک راه حل قابل توجه برای بیماران و پزشکان ارائه می دهد. 
 اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربع برای درمان سریع
 سیستم خنک کننده مداوم  ICE PLUSTM
 دو کانکتور
 مرکز داده کلینیک هوشمند
 فناوری سه بعدی بالینی اثبات شده
 صفحه نمای بصری، بزرگ و کاربر پسند
 (اندروید′ 15) با پارامترهای از پیش تعیین شده
 رنگ پوست I-VI و پوست برنزه
 بدون مواد مصرفی
همه آن چیزی است که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را به یک خرید حرفه ای تبدیل می کند.
فناوری به کار برده شده در دستگاه TRIO 4cm2، سه بعدی و 40٪ سریع تر است که به عنوان اپلیکیشن انحصاری، برای هر کلینیکی یک دارایی ارزشمند محسوب می گردد. با بزرگ بودن 4 سانتی متر مربعی اندازه محدوده لیزر  و ادغام سه طول موج، افزایش پوشش درمان را تسهیل می کند تا به طور قابل توجهی زمان درمان را کاهش دهد و روند کار را برای بیماران آسان تر و ایمن تر کند. با استفاده از TRIO 4cm2 حذف مو سریع، کارآمد و راحت است؛ همان چیزی که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را با ارزش می کند.
این دستگاه با دارا بودن فناوری انحصاری سه بعدی، سه طول موج مؤثر لیزر را در یک اپلیکاتور با هم ترکیب می کند و همزمان عمق های مختلف بافت و ساختارهای تشریحی درون پیاز مو را هدف قرار می دهد؛ همچنین با ترکیب سطح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، پوشش بیشتر، افزایش راحتی و نیاز به مراقبت کم، ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه حرفه ای لیزر موهای زائد بوده که امروزه موجود است؛ پس هیچ گاه نمی توان در خرید دستگاه لیزر تیتانیوم شک کرد.
تفاوت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و خرید دستگاه پلاتینیوم
- سه بعدی بودن و تابش سه طول موج مؤثر لیزر که قبلاً در نسخه فروش دستگاه لیزر  پلاتینیوم ارائه شده است، در تیتانیوم همراه با QuattroTM سطح لیزر بسیار بزرگ ارائه شده است که یک شبکه عظیم 600. -900 سانتی متر مربعی  را پوشش می دهد و 40 درصد زمان درمان را کوتاه می کند.
- فناوری منحصر به فرد ICE که در نسخه های Soprano ICE و Platinum آشکار شده است، در Soprano Titanium  به ICE Plus ارتقا یافته است: پیشرفته ترین سیستم خنک کننده، ترکیبی از فناوری های خنک کننده TEC و فناوری های خنک کننده برگرداننده برای ارائه یک تجربه درمانی بی نظیر برای بیمار.
- مجموعه ویژگی های برتر Soprano Titanium با اتصالات دوگانه بیشتر شده است، استفاده متوالی از دو اپلیکاتور جداگانه، ساده سازی و کوتاه کردن مراحل درمان را امکان پذیر می کند.
- همانند نسخه های قبلی سوپرانو، Soprano Titanium  از فناوری SHR پیشگامانه in-motion™ برخوردار است که پوشش کامل را تضمین می کند؛ در حالی که فناوری ICE Plus سطح پوست را خنک می‌کند، از سوختگی های سطحی جلوگیری می کند و تقریباً بدون درد اما در عین حال حذف موهای زائد آن بسیار مؤثر است.
راهنمای خرید دستگاه لیزر دایود
همه تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد از یک قطعه دستی استفاده می کنند که لیزر را به پوست منتقل می نماید. دانستن تفاوت بین فناوری این قطعه دستی بسیار مهم است. برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود در حالی که از ژل اولتراسوند شفاف به عنوان واسطه استفاده می کنند، از سری قطعه دستی برای تماس با پوست بهره می گیرند. ژل اولتراسوند شفاف به شما کمک می کند تا قطعه دستی در سطح پوست سر بخورد و پوست را خنک نگه دارد زیرا سری دایود برای راحتی، از تکنولوژی خنک کننده استفاده می کند. نکته منفی در استفاده از لیزرهای دایود این است که برای دستیابی به یک درمان موفقیت آمیز، پاس های زیادی لازم است. علاوه بر این، برخی ممکن است کار با ژل سونوگرافی شفاف را کثیف ببینند. اما آنچه خرید دستگاه لیزر دایود را محبوب می کند این است که لیزرهای دایود، تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد و مقرون به صرفه‌ هستند که می توانند بدون وقفه در تمام طول روز استفاده شوند.
هنگام خرید دستگاه لیزر دایود چگونه دستگاه خوبی انتخاب کنیم؟ سه عامل اصلی تعیین کننده خواهد بود: 1- قدرت لیزر 2- نوار لیزر 3- سیستم خنک کننده
در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود به این نکته توجه کنید که اکنون در بازار بیشتر نوار لیزری میکرو کانال یا ماکرو کانال با توان 300، 400، 500، 600، 1200 وات استفاده می شود. نوار لیزر با قدرت بالاتر، قیمت گران تر نیز دارد؛ همچنین قدرت لیزر به نوار لیزر بستگی دارد.
در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود نوارهای لیزر از شرکت های مختلف، تفاوت قیمت زیادی دارند که بر کیفیت و طول عمر لیزر تأثیر می گذارند: Dilas در آلمان، Coherent در ایالات متحده آمریکا، Laser bars  در چین، شرکت های ارائه دهنده این نوارها هستند.
استفاده از خنک کننده برای پشتیبانی از دستگاه است زیرا گرمای شدید باعث متوقف شدن دستگاه یا آسیب مستقیم به دستگاه خواهد شد. تقریباً از سیستم خنک کننده نیمه هادی + باد + آب استفاده می شود. عنصر نیمه هادی دارای 2 مدل است، نتایج خنک کننده دوطبقه چندین برابر بهتر از یک طبقه است. دو قطعه خنک کننده دوطبقه 40 در 40 میلی متری در سری دستگاه نتایج خنک کننده خوبی را تضمین می کند و تضمین بهتری برای دستگاه لیزر دایود خواهد بود.






راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود
در اولین قدم خرید دستگاه لیزر موی زائد باید دانست همان گونه که از نامش مشخص است این دستگاه ترکیبی از لیزر الکس و لیزر دایود می باشد؛ یعنی هم طول موج الکس با بیشترین انرژی اما نفوذ کم و هم طول موج دایود با انرژی متوسط اما نفوذ بالا را شامل می شود. بنابراین مزایای هر دو لیزر به علاوه خصوصیات منحصر به فرد خود ناشی از یک طول موج ترکیبی را به همراه دارد که قدرت نفوذ آن از همه بیشتر است. پس حتماً خرید دستگاه لیزر الکس دایود در لیست گزینه های شما قرار خواهد گرفت.
در حقیقت آنچه خرید دستگاه لیزر الکس دایود را به یکی از گزینه های پرطرفدار در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد تبدیل می کند به دلیل برخورداری از ویژگی های هر دو لیزر است که باعث می شود اکثر انواع موها، از رنگ گرفته تا ضخامت را تحت پوشش قرار ‌دهد.
یکی دیگر از نقاط قوت برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود،  سیستم خنک کننده قوی است که موجب خنک شدن پوست و کاهش التهابات می شود و عوارض ناشی از لیزر را به حداقل می رساند، به همین علت در بین مشتریان لیزر موهای زائد بسیار محبوب است.
یکی از معروف ترین دستگاه های لیزر این مدل متعلق به شرکت کندلا است که به دلیل کیفیت بالای خود با بسیار مطرح شده و در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس دایود انتخاب اکثر مراکز لیزر موهای زائد می باشد.
قیمت خرید دستگاه لیزر مو
این یک واقعیت است که تمام تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد گران هستند. لیزرهای تجاری که می توانید در یک اسپا پزشکی، مطب جراحی پلاستیک یا کلینیک پوست پیدا کنید، با قطعات با کیفیت بالا ساخته شده است. خرید دستگاه لیزر مو می تواند از 30000 دلار تا 200000 دلار به بالا متغیر باشند. قیمت لیزرهای الکساندرایت و ان دی یاگ به طور معمول 85 تا 200 هزار دلار است. تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد با قیمت پایین تر، فناوری لیزر دایود هستند که ممکن است از 30 تا 75 هزار دلار باشد. 
اولین قدم در خرید دستگاه لیزر مو آشنایی با ساز و کار این دستگاه هاست. لیزر موی زائد با سه طول موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ امکان پذیر است که به صورت ترکیبی یا تکی در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و هر یک بر اساس ویژگی های خود برای نوع مشخصی از مو قابل استفاده است. یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید این دستگاه ها توجه به سیستم خنک کننده است که عاملی مهم در حفظ سلامت دستگاه و بیمار می باشد. شرکت آلما یکی از برندهای معتبر دستگاه های لیزر موی زائد است که با دو نوع دستگاه تیتانیوم و پلاتینیوم، جدیدترین فناوری ها را ارائه می دهند و می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید دستگاه لیزر موهای زائد باشد.
ارسال توسط تبلیغات گوگل ادز ادوردز 20






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 581]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن