تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796858126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین نرم افزار های حسابداری و مالی برای فروشگاه های متوسط چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::




حسابداری به خودی خود کار آسانی نیست و به همین خاطر، همیشه در کسب و کارها از افرادی برای انجام امور مربوط به حساب و کتاب کمک گرفته می‌شود. در دنیای فناوری و پیشرفته‌ی امروزی، روند رسیدگی به امور مالی و حسابداری بسیار تغییر کرده است و متحول شده است. ابزارها و نرم افزارهای آنلاین و آفلاین جای روش‌های سنتی و قدیمی حسابداری را گرفته‌اند و با کمک آنها کارها بسیار سریع‌تر و منظم‌تر پیش می‌رود.

کسب و کارهای کوچک و همچنین فروشگاه‌‌های متوسط نیز به این نرم افزارها نیاز دارند، به ویژه اگر در حال رشد باشند. نرم افزارهای حسابداری در کسب و کارهای نوپا، خرد یا مشاغل کوچک بسیار مفید هستند و در طولانی مدت می‌توانند نقش بسیار بزرگی در فروشگاه‌ها و کسب و کارها ایفا کنند. به عنوان مثال، هنگامی که به فروشگاهی کالایی اضافه می‌شود و فرآیندهای تجاری پیچیده‌تر می‌شوند، آنچه که در گذشته به روش دستی انجام می‌شد،ِ دیگر جوابگو نخواهد بود و نیاز به ابزاری حرفه‌ای است.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و مقایسه دو تا از بهترین نرم افزار های حسابداری برای فروشگاه ها بپردازیم و بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه های کوچک را معرفی کنیم. ما این نرم افزارهای را چند جنبه بررسی کردیم که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شود:

  • توابع اصلی حسابداری، از جمله رسیدگی به پرداختی‌ها، رسیدگی به حساب دریافتی‌ها و حقوق و دستمزد
  • توابع حسابداری ثانویه، از جمله بودجه بندی، تجزیه و تحلیل، اتوماسیون، زنجیره تأمین و مالیات فروش یا مالیات پایان سال
  • توابع مدیریت فروشگاه، از جمله CRM ، لیست مشتریان، مدیریت اسناد، بارکدخوان و محاسبه سود و زیان

عناصر دیگر نیز از جمله سهولت استفاده و هزینه نیز بسیار مهم هستند. هدف ما این است که به شما کمک کنیم درک کنید هر محصول چه امکاناتی برای شما دارد و تعیین کنید که آیا برای کسب و کار و فروشگاه شما این نرم افزارها مناسب هستند و برای شما چه کاری انجام می‌دهند.

نرم افزار هلو



نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو در میان بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی به شمار می‌آید که فروشگاه‌ها در هر سایزی می‌توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار برای استفاده فروشگاه‌ها برای حساب و کتاب بهترین گزینه است و حتی می‌توان آن را در میان بهترین نرم افزار حسابداری برای طلا فروشی قرار دارد.

این اپلیکیشن در سه سطح پایه، متوسط و پیشرفته در دسترس است و شما با استفاده از نرم افزار هلو می‌توانید برای فروشگاه خود حساب تعریف کنید، فاکتور صادر کنید، گزارش گیری انجام دهید و از بارکدخوان نیز استفاده کنید. این موارد در نسخه پایه هلو در دسترس است و شما در نسخه پیشرفته نرم افزار هلو می‌توانید مشتریان خود را دسته بندی کنید، از چک پرینت تهیه کنید، گزارشات پیشرفته دریافت کنید و چندین امکان و ویژگی بسیار عالی که هلو در اختیار شما قرار داده تا حسابداری فروشگاه خود را به کاری آسان تبدیل کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی های سافت



های سافت یکی از نرم افزارهای فروشگاهی تحت وب است. این نرم افزار برای فروشگاه‌های متوسط و بزرگ بسیار گزینه خوبی است و مدیران فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این نرم افزار از آخرین وضعیت فروش فروشگاه خود باخبر شوند، موجودی کالاهای خود را به دست آورند و کارهای مربوط به فاکتوردهی را نیز به آسانی انجام دهند.

در های‌ سافت می‌توانید به صورت منظم اطلاعات مربوط به مشتریان خود را طبقه بندی کنید و برای آنها بانک اطلاعاتی داشته باشید. استفاده از این نرم افزار با استفاده از تبلت، لپ‌تاپ و حتی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین امکان پذیر است.

نکاتی برای خرید نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی برای فروشگاه‌های متوسط

خرید نرم افزار حسابداری به موارد مختلفی بستگی دارد که اولین آن نوع نیاز شما از این نرم افزار است. نکته بعدی توجه به رابط کاربری نرم افزار است. استفاده از نرم افزار حسابداری باید برای مدیران فروشگاه‌های متوسط باید آسان باشد.

در نهایت نیز قیمت و امکانات ویژه نرم افزارهای از اهمیت بالایی برخوردار هستند و شما در رتبه بعدی باید این موارد را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به لیست کامل نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی دسترسی داشته باشید و آنها را با هم مقایسه کنید به وب‌سایت زینسی مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 737]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن