تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796811377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات بهداشتی را با تمام باید و نبایدهایشان، از داروخانه آنلاین بخرید.


واضح آرشیو وب فارسی::

با ظهور ویروس کرونا، توجه عموم مردم به بهداشت و نکات بهداشتی افزایش یافت. پیش از آن اگر شخصی به طور مکرر از ضد عفونی کننده و ماسک استفاده می‌کرد دیگران آن را امری عجیب می‌پنداشتند اما امروزه این مواد به عضوی از هر خانه و خانواده تبدیل شده‌اند. در وضعیت حال حاضر شیوع پرسرعت ویروس کرونا، مراجعه حضوری به داروخانه‌ها توصیه نمی‌شود. بنابراین بهتر است مایحتاج بهداشتی خود را از داروخانه آنلاین بخرید. خرید از داروخانه آنلاین خطر مراجعه حضوری به داروخانه را برای شما برطرف می‌کند.



ضد عفونی کننده‌ها

میکروارگانیسم‌ها عمدتا بی‌ضرر، یا حتی گاهی مفید هستند. با این حال، مواردی نیز وجود دارد که مضر هستند و می‌توانند عامل بیماری‌های خطرناک یا کشنده شوند که این دسته از آن‌ها به عنوان عوامل بیماری‌زا شناخته می‌شوند و برای از بین بردن یا کشتن آنها مواد ضد عفونی کننده لازم است. این مواد را با بهترین کیفیت و اثردهی از داروخانه آنلاین بخرید.

ضدعفونی کننده‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

هر ماده ضدعفونی کننده درون خودش عنصر سازنده فعالی دارد که عملکرد سلول‌های میکروارگانیسم‌ها را مختل کرده یا به آنها آسیب می‌رساند و در نتیجه این اعمال، عوامل بیماری زا را از بین می‌برد. برخی از مواد ضد عفونی کننده وجود دارند که در آنان، عنصر سازنده فعال را با مواد تمیز کننده اضافی ترکیب شده است تا امکان تمیز کردن و ضد عفونی همزمان فراهم شود.

انواع ضد عفونی کننده

  • ضدعفونی کننده دست

 به منظور از بین بردن عوامل بیماری‌زای شایع (ارگانیسم‌های عامل بیماری) بر روی دست‌ها اعمال می‌شود. ضد عفونی کننده‌های دست معمولاً به صورت کف، ژل یا مایع ساخته می‌شوند و در دسترس عموم قرار می‌گیرند. استفاده از آن‌ها در صورتی که آب و صابون برای شستن دست در دسترس نباشد یا در هنگامی که شستن مکرر دست سد طبیعی پوست را به خطر خواهد انداخت(به عنوان مثال پوسته پوسته شدن یا ایجاد شکاف در پوست) توصیه می‌شود. انواع مختلف ضد عفونی کننده‌‍‌های دست را از داروخانه آنلاین می‌توانید تهیه کنید.

  • استریل کننده‌ (گند زدا)

استریل کننده یا گندزدا به معنای یک ماده شیمیایی است که برای گندزدایی و ضد عفونی کردن دستگاه‌ها یا ابزارهای پزشکی استفاده می‌شود. یک استریل کننده همه میکروارگانیسم‌های موجود بر روی سطح را از بین می‌برد. پر استیک اسید، فرمالدئید از انواع قوی گند زداها محسوب می‌شوند. قیمت و خرید ضدعفونی کننده



ماسک‌ها

استفاده از ماسک هنگام حضور در جمع در صورت رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست می‌تواند به سلامت شما کمک کند. پوشیدن ماسک صورت پارچه‌ای محافظت مطلقی در برابر ویروس ندارد اما بهتر از حضور در جمع بدون محافظت و ماسک است. در حال حاضر ماسک‌های درجه پزشکی کافی برای استفاده وجود ندارد و موارد موجود باید برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی که مستقیماً با بیماری همه گیر ناشی از کرونا سروکار دارند ذخیره شود بنابراین خرید ماسک پزشکی می‌تواند گاها دردسرساز شود. البته شما می‌توانید انواع مختلف ماسک‌های پزشکی و پارچه‌ای با محافظت بالا را از داروخانه آنلاین تهیه کنید. با خرید ماسک از داروخانه آنلاین دیگر لازم نیست نگران کیفیت آن باشید.

ویژگی‌های ماسک خوب از نظر متخصصان بهداشت:

  • دوختنی یا غیر دوختنی: در صورت استفاده صحیح، ماسک‌های دوختنی یا غیردوختنی هر دو نوع می‌توانند محافظت لازم را ایجاد کنند.
  • پارچه: در با کیفیت‌ترین ماسک‌های صورت، حداقل از دو لایه پارچه نخی کاملاً محکم استفاده می‌شود.
  • فیلتر: در بهترین انواع ماسک‌های صورت، فضای لازم برای قرارگیری حداقل یک فیلتر وجود دارد تا سطح محافظت بیشتری ایجاد کند.
  • اندازه متناسب: شما باید بتوانید به راحتی در ماسک خود نفس بکشید تا هرگز نیازی به برداشتن آن به دلیل تنگی نفس نداشته باشید.
  • ماندگاری: این مهم است که بتوانید هر بار پس از استفاده، ماسکتان را بشویید و کاربردش مانند سابق بماند.

در ادامه به معرفی پرمصرف‌ترین ماسک‌ها خواهیم پرداخت:

ماسک پارچه‌ای دست ساز

ماسک‌های پارچه‌ای یک لایه ممکن است فقط 1٪ فیلتراسیون ذرات را فراهم کنند. ماسک پارچه‌ای دو لایه حدود 35٪ از ذرات ریز را فیلتر می‌کند. ماسک‌های پارچه‌ای می‌توانند برد ذرات معلق ناشی از عطسه و سرفه را به یک چهارم حالت بدون ماسک برسانند. اثر بخشی ماسک پارچه‌ای تا حد زیادی به ساختار آن بستگی دارد. پارچه‌های نخی کاملاً بافته شده و محکم، بهترین پارچه برای ساخت ماسک هستند.

ماسک یکبار مصرف جراحی

این ماسک‌های صاف، نازک و کاغذ مانند معمولاً در رنگ‌های سفید و آبی روشن موجود هستند. ماسک‌های جراحی می‌توانند حدود 60٪ از ذرات استنشاق شده را فیلتر کنند. هدف اصلی آن‌ها متوقف کردن ذرات معلق ناشی از عطسه و سرفه است و مطالعات نشان داده است که استفاده از ماسک‌های جراحی در فضاهای عمومی می‌تواند به میزان قابل توجهی از انتشار عفونت‌های تنفسی بکاهد. ماسک‌های جراحی برای بیش از یک بار استفاده طراحی نشده‌اند. در حالت ایده آل، شما باید ماسک را پس از یک بار استفاده، دور بیاندازید.

ماسک N95

ماسک‌های N95 و نمونه‌های مشابه، بهترین گزینه برای استفاده هستند. ماسک N95 حدود 95٪ ذرات موجود در هوای تنفسی را فیلتر می‌کند. این ماسک، بیشترین محافظت را در برابر ویروس کرونا و سایر بیماری‌ها و عفونت‌های تنفسی ایجاد می‌کند.



برای خرید ماسک در انواع ماسک‌های پارچه‌ای، جراحی-پرستاری، N95 و... و نیز مواد ضد عفونی کننده بسته به نیاز خود، می‌توانید به داروخانه آنلاین مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین به نشانی https://darookhaneonline.com/ بهترین سایت در حوزه خرید محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل‌های رژیمی غذایی، غذای کودک و نوزاد، تجهیزات پزشکی، محصولات جنسی و... محسوب می‌شود. در داروخانه آنلاین با فضای کاربری راحت و ساده‌ای که دارد و تخفیف‌های متنوع آن، خریدی بدون دردسر و راحت را تجربه کنید. داروخانه آنلاین نگرانی‌های ناشی از مراجعه حضوری به داروخانه در این روزهای کرونایی را از بین برده و خریدی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 719]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن