تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796678597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش طراحی سایت در رونق کسب کار


واضح آرشیو وب فارسی::



در دنیای امروزی داشتن یک وب سایت تجاری حرفه ای برا کسب و کار حتی از داشتن فروشگاه به صورت حضوری نیز یک ضرورت ویژه است. در عصر حاضر که افراد ترجیح می دهند خرید خود را از منزل خریداری کنند دیگر نیازی نیست یک ویترین شیک در بهترین خیابان شهر داشته باشید و فروشگاه خود را محدود به زمان و مکان کنید. بهتر است یک با داشتن یک وب سایت با طراحی سایت شیک در بهترین صفحه موتورهای جستجو در صدر باشید و کسب و کار خود را محدود به زمان و مکان نکنید.

بسیاری از شرکت هایی که در سطح کشور ایجاد شده اند قابلیت این را دارند که به نیازهای مردم در سطح کشور پاسخ دهند. ولی چگونه خود را معرفی کنند و برند خود را معروف کنند؟ بهترین راه داشتن یک وب سایت است که نه تنها در کشور بلکه در سطح جهانی دیده شوید.

بهترین راه برای داشتن یک وب سایت این است که بدانید مشتری های شما طرفدار چه سبکی هستند. اگر تصمیم به راه اندازی یک وب سایت گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید از تارینوتک کمک بخواهید تا با استفاده از مشاوره رایگان بتوانید مسیر راه را روشن تر کنید.

 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به معنی تلاش برای داشتن یک پایگاه اینترنتی است که مشتریان شما راحت تر بتوانند با شما در ارتباط باشند و به صورت گسترده تر بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. طراحی سایت در واقع مجموعه ای از کارها را در بر می گیرد که عبارتند از طراحی سفحه وب سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و سئو سایت. حذف هر یک از این ستون ها سبب می شود نتیجه دلخواه را نتوانید کسب کنید. بنابراین بهتر است این کار توسط یک تیم حرفه ای صورت پذیرد که یک وب سایت مجلل داشته باشید.



هدف از طراحی سایت چیست؟

پیش از اینکه طراحی وب سایت رواج نداشت تنها برخی فروشگاه ها و شرکت ها تنها برای خودنمایی و به روز بودن یک وب سایت داشتند. اما امروزه این مهم تبدیل به یک اعتبار شده است و در واقع افراد با دیدن یک وب سایت راحت تر می توانند به مجلل بودن یک فروشگاه و برند بودن اعتماد کنند.

امروزه در سطح اینترنت وب سایت های مختلفی با اهداف متنوع طراحی شده اند و هریک انواع مختلفی دارند. تنها با کمی جستجو می توانید متوجه تفاوت وب سایت های مختلف بشوید. اما در میان انبه وب سایت های مختلف تنها وب سایتی که بهینه شده است و اصول سئو روی آن به طور کامل پیاده سازی شده است می تواند موق ترین باشد.

 

وب سایت در رونق کسب و کار چه تاثیری دارد؟

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما برای شما هم پیش آمده است که داشتن یک وب سایت را به شما پیشنهاد کنند. اما وب سایت به چه درد کسب و کار می خورد و نقش موثر آن چیست؟

یکی از اصلی ترین دلیل برای داشتن یک وب سایت این است که برای هر کسب و کاری هرچند کوچک، در هیچ جای دیگر به اندازه وب سایت نمی توانید مشتری جذب کنید. با استفاده از وب سایت می توانید در یک زمان کم مشتریان ثابتی برای خود کسب کنید. در ادامه می خواهیم برخی دیگر از دلایل داشتن وب سایت را برای شما بیان کنیم تا شما را در ادامه راه یاری کنم.

  • فضای وب مورد اعتماد مردم

واقعیت این است که امروزه مردم برای دریافت پاسخ سطحی ترین سوال به اینترنت مراجعه می کنند و گوگل به یک منبع قابل اعتماد برای مردم تبدیل شده است. مشتریان با سرچ در اینترنت تصمیم می گیرد که به کدام پزشک مراجعه کنند، از کدام فروشگاه لباس خود را تهیه کنند، از خدمات کدام شرکت بهره ببرند و .... بنابراین نادیده گرفتن این فضای رقابتی بزرگ در سطح جهانی یک خطای بزرگ برای کسب و کار شما محسوب می شود.

  • برای کسب و کار خود اعتبار به دست آورید

جدیدا مشتریان با ورود به یک فروشگاه پس از یک چرخ کوتاه در فروشگاه درخواست آدرس وب سایت اینترنتی می کنند تا بتوانند به صورت اینترنتی اجناس شما را مشاهده کنند و دنبال کننده شما باشند. بنابراین داشتن وب سایت تبدیل به یک اعتبار میان مردم شده است که در صورت نداشتن آن به راحتی می توانید از ذهن مشتریان خود محو شوید. با استفاده از داشتن یک آدرس اینترنتی می توانید نظر مخاطبین خود را جلب کنید و اعتماد آن ها را کسب کنید.

  • یک کانال بازاریابی نامحدود

با داشتن یک وب سایت در واقع یک بیلبورد دائمی برای خود خریده اید که بهینه سازی آن توسط اصول سئو خودتان مشخص می کنید در کدام نقطه قرار بگیرد تا بیشترین بازدید را داشته باشد. با وب سایت نیاز نیست از مشتری بخواهید در ساعات کاری به شما مراجعه کند و شما حتی در منزل در حال استراحت نیز می توانید به فروش محصولات خود بپردازید.

  • افزایش روزافزون خرید اینترنتی

در چند سال اخیر آمار و ارقام نشان می دهد که مردم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند و ترجیح می دهند در منزل خود استراحت کنند و رگال لباس یک فروشگاه را ورق بزنند. بدین طریق با فراق بال می توانند مایحتاج خود را انتخاب کنند. امروزه می توان گفت عدم راه اندازی یک وب سایت به معنی چشم پوشی از خیل عظیم مشتریان و حذف شدن از گردونه رقابت است.

  • داشتن وب سایت مشتریان را متوجه فروشگاه شما خواهد کرد

در بعضی خیابان ها شلوغ برخی فروشگاه ها داخل کوچه هستند که معمولا عابرین به آن فروشگاه دید ندارند و تقریبا می توان گفت مشتری به صورت گذری ندارند. ولی برخی از همین فروشگاه ها بسیار پر رفت و آمد و شلوغ می شود. تنها با داشتن یک وب سایت و می توانید مشتریان خود را از تمامی نقاط به فروشگاه خود جذب کنید که این موضوع در بهتر دیده شدن فروشگاه شما از جنبه عمومی نیز تاثیرگذار است.

  • اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید

در خرید ای حضوری نمی توانید از مشتری ایمیل و یا شماره تلفن او را بخواهید. اما این کار در وب سایت امکان پذیر است. از مشتریان خود بخواهید در وب سایت شما عضو شوند تا آن ها را از آخرین اخبار و اطلاعیه ها و آخرین تخفیفات فروشگاه خود مطلع کنید. بدین طریق می توانید مشتریان دائمی برای خود جذب کنید.

  • تاثیر مثبت یک وب سایت استاندارد

موارد بسیاری در بخش قبل بیان شد که حاکی از تاثیر مثبت داشتن یک وب سایت و در نتیجه افزایش فروش شما بود. در این بخش به طور خلاصه تاثیرات یک وب سایت بیان شده است.

  • افزایش تعامل و جلب اعتماد مشتری
  •  استفاده از فرصت بازاریابی آنلاین
  •  کاهش هزینه های کسب و کار نسبت به بازار سنتی
  •  افزایش اعتبار کسب و کار شما
  • جذب مشتری های بالقوه

 

  • تاثیر مخرب یک وب سایت

با وجود این که ک وب سایت ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند شما را در رونق کسب و کارتان یاری کند. یک وب سایت غیر اصولی و غیر استاندارد می تواند سبب آسیب رساندن به کسب و کار شما خواهد شد. برخی از این آثار مخرب عبارتند از:

  • عدم توانایی در پاسخگویی به موقع به مشتریان
  • از دسترس خارج شدن مدام وب‌سایت
  • عدم توانایی در مدیریت وب‌سایت
  • ضربه به اعتبار کسب و کار
  • اتلاف سرمایه و وقت

 

مرکز تخصصی طراحی سایت تارینوتک

تارینوتک شرکتی نام آشنا و متخصص در حوزه طراحی سایت و سئو توانسته است با تکیه بر اعتماد مشتریان خود از رقبای عصر حاضر پیشی بگیرد.



یکی از مشکلات در زمینه طراحی سایت فقر اطلاعاتی است. طراحی و سئو دنیای بسیار بزرگی از اطلاعات است که در صورت فقر اطلاعاتی یک وب سایت بیهوده، با کیفیت پایین تولید می شود که در نهایت علاوه بر اینکه کسب و کار شما را رونق نمی بخشد، اثر مخرب نیز دارد. همکاری با شرکت طراحی سایت تارینوتک سبب می شود تمامی این مراحل ساده تر از آنچه که هست پیموده شود و در کمترین زمان ممکن بتوانید به بیشترین بازدهی در کسب و کار خود برسید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 983]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن