تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796891946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور یک بلبرینگ باکیفیت و مناسب تهیه کنم؟


واضح آرشیو وب فارسی::



]یک عنوان جذاب[

چطور یک بلبرینگ باکیفیت و مناسب تهیه کنم؟

]لید یا چکیده[

ابتدا بیایید به یک باور غلط پایان دهیم ، بلبرینگ ، رولبرینگ نیست ، بلبرینگ ساچمه های کروی شکل دارند و رولبرینگ ها غلطک های استوانه ای هستند، بلبرینگ ها از پر مصرف ترین قطعات صنعتی هستند و به نوعی هر چیزی که میچرخد یک برینگ را در خود جای داده است. امروزه تهیه بلبرینگ مناسب و با کیفیت برای خودرو و یا مصارف صنعتی و کشاورزی اهمیت بسیاری پیدا کرده و باتوجه به فروش بلبرینگ های جعلی و تقلبی و بی کیفیت صدمات زیادی به دستگاه های تولید کنندگان و یا صاحبان خودرو وارد نموده است.

]بدنه اصلی خبر[

بلبرینگ ها محبوب ترین و پر مصرف ترین برینگ های غلطشی هستند ، اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ ها ساچمه های کروی شکل ، رینگ داخلی و خارجی و یک قفسه جهت نگهداری ساچمه ها بین رینگ ها میباشند. بلبرینگ ها مصارف بسیار بالایی دارند تا حدی که شعار شرکت SKF بزرگترین تولید کننده بلبرینگ جهان این است: همه چیز در جهان با بلبرینگ میچرخد به جز کره زمین .

بلبرینگ تقریبا در تمام صنایع و زندگی شخصی کاربرد دارد ، به عنوان مثلا آب میوه گیری ، جارو برقی و سایر لوازم خانگی گرفته تا بزرگترین دستگاه ها و ماشین آلات کارخانجات ، خودرو و کشاورزی.

ابتدا بیایید به یک باور غلط پایان دهیم ، بلبرینگ ، رولبرینگ نیست . بلبرینگ در انگلیسی از کلمات Ball و Bearing تشکیل شده ، و رولبرینگ در انگلیسی از کلمات Roll و Bearing تشکیل میشوند. بلبرینگ دارای ساچمه های کروی شکل می باشد و رولبرینگ شامل غلطک های استوانه ای و بشکه ای شکل میباشند.

بلبرینگ ها به دو نوع محوری و شعاعی تفکیک میشوند ، بلبرینگ های محوری فشار و بار های محوری را تحمل میکنند و در محور چپ، راست و یا هردو میچرخند و بلبرینگ های شعاعی همانطور که از اسمش پیداست در شعاع خاصی در گردش اند و به همین علت آن هارا بلبرینگ شعاعی مینامند.

به طور کلی بلبرینگ ابزاری برای کاهش اصطحکاک دو تکه فلزی باهمدیگر است ، فرض کنید یک شفت دارید (میله) که باید در جایی قرار گیرد و عمل چرخیدن را انجام دهد ، شفت داخل مکانی که برای آن تعریف شده میچرخد و اصطحکاک بالایی با فلزی که در آن قرار گرفته ایجاد میشود که صدای فراوان ، انواع جرقه و سایش آهن به آهن باعث فرسودگی و نابودی مکانی که شفت در آن قراردارد میشود و خود آن شفت نیز از بین میرود ، یا تصور کنید میخاهید قطعه مورد نظر شما با سرعت بسیار بالایی بچرخد ، بدون بلبرینگ چطور ممکن است؟ تقریبا غیرممکن.

بلبرینگ چیست

بلبرینگ یا BallBearing یک یاتاقان غلطشی توپی می باشد ، به خاطر ساچمه های کروی شکلش در انگلیسی به آن Ball = توپ گفته میشود و این یعنی با رولبرینگ برابر نیست ، و تفاوت دارند.

همانطور که اشاره شد ، بلبرینگ ها دارای یک رینگ داخلی (حلقه کوچک تر که درون بلبرینگ قرار میگیرد) ، تعدادی ساچمه کروی شکل ، یک قفسه (نگهدارنده ساچمه ها مابین دو حلقه) و یک رینگ خارجی (حلقه بزرگتر از درونی) می باشند. با این مکانیزم و کمی روانکاری ، بلبرینگ میتواند به نرمی و سرعتی چشم گیر شروع به چرخش کند.


بلبرینگ چیست

انواع بلبرینگ

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای خواصی است ، انواع بلبرینگ عبارتند از:

  • بلبرینگ شیار عمیق - به انگلیسی: Deep Groove Ball Bearing
  • بلبرینگ تماس زاویه ای - به انگلیسی: Angular Contact Ball Bearing
  • بلبرینگ خود تنظیم - به انگلیسی: Self Align Ball Bearing
  • بلبرینگ کف گرد - به انگلیسی: thrust ball bearings

خرید بلبرینگ

فروشگاه اینترنتی تپ تیز فروشگاهی تخصصی در زمینه محصولات صنعتی نظیر بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، کاسه نمد ، تسمه و زنجیر صنعتی نیز می باشد ، تپ تیز همواره در تلاش است تا با نظارت دقیق و کنترل قیمت محصولات خود بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات ممکن را به کاربران خود عرضه نماید. فروشگاه اینترنتی تپ تیز با پیشینه بیش از نیم قرن تجربه و فعالیت در زمینه توزیع بلبرینگ در سراسر کشور، تجربه های خود را با شعار: ترکیبی از تجربه و نوآوری با نگاهی کارشناسانه و دقیق به محصولات ، مشخصات و بررسی های اختصاصی با کاربران خود به اشتراک گذاشته است.

قیمت بلبرینگ

بلبرینگ ها قیمت های متنوعی دارند و با توجه به وارداتی بودن این کالا ، و نوسانات قیمت ارز ، بسیار بازار پر تنش و متغیری دارد ، اما فروشگاه اینترنتی تپ تیز با استفاده از کادری پر تلاش و متعهد همواره سعی در به روز نگاه داشتن قیمت بلبرینگ دارد، تپ تیز با افتخار تنها فروشگاه صنعتی است که قیمت تمامی آیتم ها و محصولات خود را در محدوده یک ماهه به روز نگه میدارد و از این حیث تنها فروشگاه اینترنتی واقعی تخصصی صنعت ایران است.

خرید بهترین برند بلبرینگ

برای خرید بهترین برند بلبرینگ با قیمت مناسب، فروشگاه اینترنتی تپ تیز بهترین گزینه است؛ چرا که دارای تنوع عالی از انواع مارک های بلبرینگ است.در تپ تیز بلبرینگ چینی ، بلبرینگ ژاپنی ، بلبرینگ آلمانی ، بلبرینگ سوئدی و... در کنار بلبرینگ ارزان و بلبرینگ با کیفیت موجود است تا برایتان تنوعی از انواع و قیمت را به ارمغان آوریم.

برند های مطرحی در تپ تیز اجناسشان را به فروش میگذارند که برخی از این برند ها عبارتند از:

بلبرینگ DPI (دی پی ای)، بلبرینگ KG (کی جی)، بلبرینگ ETC (ای تی سی)، بلبرینگ DKFL (دی کا اف ال) ، بلبرینگ NACHI (ناچی)، بلبرینگ SKF (اس کا اف)، بلبرینگ آلفا (ALPHA) ، بلبرینگ NTN (ان تی ان) ، بلبرینگ KOYO (کویو).

با خرید اینترنتی بلبرینگ از تپ تیز شما میتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در جدول مشخصات پیدا کنید و نقد و بررسی تخصصی کالا را مطالعه کنید تا مانند یک راهنمای خرید، در انتخاب کالای مورد نظر، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

کاتالوگ آنلاین بلبرینگ

تپ تیز در کنار مشاوره درباره برند های بلبرینگ و بررسی های تخصصی به شما امکانی مفید و کاربردی میدهد ، اگر شما کد فنی بلبرینگ مورد نظرتان را به یاد ندارید میتوانید به سادگی اندازه بلبرینگ مورد نظرتان را در ستون سمت راست صفحه کنونی که معمولا به شکل اندازه داخلی بلبرینگ ، اندازه خارجی بلبرینگ و عرض بلبرینگ نمایش داده میشود پیدا کنید ، این امر باعث عدم نیاز به یادگیری کد های فنی بلبرینگ میگردد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن