تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797517805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوله و اتصالات UPVC و تجهیزات استخر


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر برای شما سوال ایجاد شده که منظور از لوله و اتصالات UPVC چیست باید بدانید که UPVC مخفف انگلیسی Unplasticized Poly Vinyl Chloride  به معنی شکل سخت شده پلی وینیل کلراید است که یکی از قدیمی ترین پلیمر های جهان بوده و از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بدست می آید.


لوله و اتصالات UPVC از مشتقات نفت خام و یا گاز طبیعی بوده که عمدتا ترکیب شیمیایی آن حاوی کلر کربن و هیدروژن می باشد. لوله های UPVC به دلیل ماهیت غیر فلزی آنها کاملا به همه اشکال خوردگی مقاوم می باشند. با توجه به اینکه  از مواد بی مزه و بی بو برای ساخت آن استفاده می شود، هیچ اثری بر روی مایعات به جای نمیگذارد و بطور گسترده برای حمل تقریبا تمامی مایعات استفاده میشود.


لوله و اتصالات UPVC

مزیت لوله و اتصالات UPVC

در این قسمت به 11 مزیت مهم و اساسی اشاره می کنیم:

1. بهداشتی بودن لوله و اتصالات UPVC
2. عدم رسوب گیری و زنگ زدگی لوله و اتصالات یو پی وی سی
3. مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی
4. آب بندی مطمئن لوله و اتصالات
5. نصب سریع، آسان و کم هزینه لوله و اتصالات
6. طول عمر بالا
7. امکان استفاده در موتور خانه های استخر و جکوزی
8. استحکام بالای لوله و اتصالات UPVC نسبت به دیگر سیستم ها
9. تنوع محصولات
10. مقاوم در برابر آتش
11. حامی محیط زیست

عمده ترین کاربرد لوله و اتصالات یو پی وی سی در حوزه تصفیه خانه آب و فاضلاب و و همچنین تجهیزات استخر می باشد. برای استفاده از لوله و اتصالات UPVC در تجهیزات استخر، می بایست به تنوع مختلفی از اتصالات یو پی وی سی دسترسی داشت که در ادامه برخی از آنها را برای شما توضیح میدهیم:


تجهیزات استخر

انواع لوله و اتصالات UPVC

• زانو 90 درجه
• زانو 45 درجه یو پی وی شی
• سه راه مساوی
• سه راه تبدیلی
• تبدیل UPVC
• بوشن چسبی UPVC
• کپ یو پی وی سی
• بوشن مغزی
• مهره ماسوره
• فلنج
• رینگ و فلنج

 

نمایندگی پیمتاش ترکیه در ایران

کشور ایران بیش از ۳۰ سال گذشته مصرف کننده و نیز تولید کننده ی لوله و اتصالات PVC بوده است. اما در آن زمان تنها در موارد محدودی از جمله تخلیه فاضلاب ها و آب های سطحی ، از آن ها استفاده می شد. چرا که این لوله و اتصالات از نوع فشار ضعیف بوده و تحمل جریان های فشار قوی را نداشتند.

اما ناگفته نماند که در آن دوره و حتی قبل تر ، لوله های یو پی وی سی باکیفیت و فشار قوی نیز در داخل ایران وجود داشتند که این لوله و اتصالات عمدتا در تأسیسات برخی واحدهای پتروشیمی و یا کارخانجات شیمیایی خاص قرار داشتند. این کارخانجات ، واحد هایی بودند که طی قرارداد با کمپانی های امریکایی و اروپایی ، توسط مهندسین و مجریان آن ها تجهیز و راه اندازی می شدند.

در واقع لوله و اتصالات UPVC ، در آن زمان در میان مردم شناخته شده نبوده و استفاده از آن ها فقط محدود به همین موارد می شده است ، تا اینکه حدوداً در اواسط دهه هشتاد ،کلنگ پروژه اولین مجموعه پارک آبی در ایران زده شد. لوله و اتصالات مورد استفاده در مجموعه های آبی ، به دلیل وجود کلر ، اسید و برخی مواد شیمیایی در آب ، باید حتما از جنس پلاستیک باشند. در آن برهه ، لوله و اتصالات پلاستیکی مورد استفاده در ایران ، حداکثر دارای سایز ۲ اینچ بودند که این سایز از لوله و اتصالات مطمئنا پاسخگوی سیستم لوله کشی استخر یا یک پارک آبی نمی باشد.

به همین دلیل تجهیز لوله و اتصالات این پارک آبی و همینطور اجرای آن ، در آن زمان به شرکت پیمتاش ترکیه سپرده شد و از همین نقطه بود که که مهندسین و مجریان تأسیساتی ایران با این متریال ارزشمند در صنعت لوله کشی آشنا شدند و لوله و اتصالات UPVC به مرور زمان در کشور ایران جایگزین سایر لوله و اتصالات با جنس های دیگر شد.


پیمتاش

 محصولات نمایندگی پیمتاش ایران

در راستای پروژه پارک آبی ، ایران توانست با شرکت پیمتاش ترکیه ارتباط برقرار کند و پس از دریافت نمایندگی پیمتاش، محصولات UPVC را مستقیما از این شرکت خریداری کرده و وارد کند. به واسطه ی واردات این محصولات ، پارک های آبی دیگری نیز در سراسر ایران ساخته شدند. به گونه ای که امروزه در تمامی مراکز استانهای ایران حداقل یک پارک آبی وجود دارد که تمامی آنها از لوله و اتصالات UPVC استفاده کرده و برند این لوله و اتصالات نیز عمدتا پیمتاش بوده است.

بعد از پارک های آبی ، استخرهای خصوصی و سپس استخرهای عمومی بودند که از لوله و اتصالات UPVC استقبال کردند. پس از آن ، مهندسین کشاورزی با این لوله و اتصالات آشنا شدند و به دلیل قابلیت های فراوان این محصولات ، از آن ها در تصفیه خانه ها و سیستم های آبیاری زمین های کشاورزی ، استفاده کردند. سپس این لوله و اتصالات در میان صنایع و کارخانجات جا باز کرده و در کارخانجات مختلف ، به ویژه برای خطوط انتقال مواد شیمیایی و نیز نقاطی که مشکل خوردگی فلزات در سیستم لوله کشی زیاد دیده می شد ، لوله و اتصالات UPVC مورد استفاده واقع شدند.

علت استقبال مصرف کنندگان از محصولات پیمتاش و کسب نمایندگی پیمتاش توسط متخصصین این حوزه ، کیفیت مثال زدنی و در عین حال قیمت پایین این محصولات در مقایسه با برندهای دیگر است. هم چنین این شرکت همواره تنوع و موجودی محصولات خود را در بالاترین سطح نگه داشته است. که این امر نیز رضایت دوچندان مشتریان را همراه دارد.


برای دریافت لیست قیمت روزانه لوله و اتصالات UPVC و تجهیزات استخر با دفتر مرکزی آرامان صنعت  به آدرس وب سایت http://aramansanat.ir  و شماره های 33929758 ، 36056256 ، 33977660 ، 33977661 (021) تماس بگیرید .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1412]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن