تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797927369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر هدیه تبلیغاتی در برند سازی


واضح آرشیو وب فارسی::


تاثیر هدایای تبلیغاتی در برند

محصولات تبلیغاتی ابزار بسیار مفیدی هستند که می‌توانید روی آنها نقش نام، آرم یا پیام تبلیغاتی خود را چاپ کرده و برای افزایش آگاهی مشتریان و یا مصرف‌کنندگان از برند شما از آنها به عنوان ابزاری استراتژیک استفاده کنید. هدیه تبلیغاتی ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای بازاریابی هستند؛ زیرا به هر برندی این امکان را می‌دهند تا با درگیر کردن حواس مشتری، با آنها ارتباط برقرار کنند. اقلام تبلیغاتی به عنوان تنها شکل تبلیغاتی که به مشتریان امکان تعامل با یک برند در سطح فیزیکی را می‌دهد؛ تجربه به یاد ماندنی را در خاطر آنها ایجاد می‌کند.

هدایای مارک دار و سایر محصولات تبلیغاتی همیشه کالاهای ساده و اما موثری بوده‌اند. این خرده‌ریزهای تبلیغاتی کوچک برای تبلیغ کالا یا خدمات در بین مشتریان بالقوه و مصرف‌کنندگان بسیار مفید هستند. مشتریان این محصولات را به عنوان یك سوغات كوچك در نظر می‌گیرند. این در حالی است که هدیه دریافتی همیشه نام و برند شركت شما را به آنها یادآوری می‌كنند. از طرفی اکثر افرادی که کالای تبلیغاتی دریافت می‌کنند؛ به احتمال زیاد برداشت مطلوبی از شرکتی اهداکننده دارند. بنابراین، اساسا با هدیه دادن برخی از محصولات رایگان، می‌توانید یک پیام تجاری مفید را به مشتریان خود متذکر شوید.

چه چیزی باعث محبوبیت هدیه تبلیغاتی می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت هدایای تبلیغاتی آن است که این محصولات اساسا قابل لمس هستند. از آنجا که مصرف‌کنندگان غالبا یاد گرفته‌اند که سایر اشکال تبلیغات را نادیده بگیرند؛ در خصوص دریافت یک هدیه فیزیکی اتفاقی منحصربه‌فرد رخ خواهد داد. مشتریان علاوه بر ملموس بودن، موارد تبلیغاتی را دوست دارند. زیرا دریافت آنها هزینه‌ای برایشان در بر ندارند. 

برخی از هدایای تبلیغاتی یا همان محصولات تبلیغاتی کالاهای بسیار ساده اما موثری هستند که برای دیدن بازده آنها نیازی به هزینه زیادی ندارید. محصولات تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای این منظور خریداری کنید و بازدهی خوبی دارند. جا کلیدی، آفتاب‌گیر خودرو، خودکار، ماگ و سایر موارد این‌چنینی گزینه‌های مفیدی هستند که در خانه یا محل کار اشخاص به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند و احتمالا تأثیر زیادی روی ذهن کاربر دارند.

با نگاهی به اندوخته تجربیات گروه تبلیغاتی راما گیفت، به نظر می‌رسد که هر مورد از هدیه تبلیغاتی از گران‌ترین تا ارزان‌ترین موارد، می‌تواند تأثیر و ماندگاری خاص خود را داشته باشد. احساسات زیادی در پس این پیشنهادات و کالاها وجود دارد. هدیه دادن محصولی به صورت رایگان، حتی اگر هزینه آن برای شما فقط یک سکه باشد؛ می‌تواند تا مدت زیادی در یاد و خاطر مشتریان باقی بماند. 

 تاثیر روانی هدیه تبلیغاتی بر مخاطب

محصولات تبلیغاتی نظیر خودکار تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی، پد موس و... باعث حفظ مشتری و وفاداری شدید او می‌شوند. آنها به عینیت بخشیدن بیشتر برند کمک می‌کنند. وظیفه اطمینان از اینکه استراتژی‌های هدیه دادن به خوبی برنامه‌ریزی شده و به اندازه کافی نوآورانه هستند؛ به عهده کارشناسان متخصص ما در این مجموعه خواهد بود. این متخصصان بازاریانی می‌توانند با پیشنهاد بهترین گزینه به شما، تأثیر قابل توجه‌تری در مخاطبان هدف‌تان ایجاد کنند و به ارتقا سطح نام تجاری شما در بازار کمک کنند. 

این نکته را در خاطر داشته باشید که عموم افراد دوست دارند هدیه بگیرند. دادن یک کالای تبلیغاتی مانند این است که بگویید شما برای ما مهم هستید و از مشتری بودن شما متشکریم. تهیه یکی از این هدیای تبلیغاتی و یا خدمات رایگان، احساس تمایل به جبران محبت را در ذهن مشتری ایجاد می‌کند. همچنین فراموش نکنید که 85 درصد افراد پس از دریافت کالای تبلیغاتی با تبلیغ‌دهنده ارتباط برقرار می‌کنند. هدایای تبلیغاتی رابطه شخصی‌تری با مشتری ایجاد می‌کنند و آنها را ناخواسته به سفیر بازاریابی شما تبدیل می‌کنند.


هدیه تبلیغاتی و برند سازی

افزایش آگاهی از برند

در سال‌های گذشته، شرکت‌ها زمان و هزینه قابل توجهی را صرف خرید کالاهای تبلیغاتی می‌کردند که به اندازه کافی موثر نبودند. صاحبان این مشاغل با هدف رساندن نام برند خود به گوش مشتریان این اقدام را انجام می‌دادند. اما اخیرا روند انتخاب و گزینش هدایای تبلیغاتی تغییر کرده است. به این ترتیب که اکثر مراجیعن ما، با هدایت و راهنمایی مشاوران و کارشناسان مجموعه راما گیفت، اکنون پول خود را صرف خرید محصولات تبلیغاتی می‌کنند که هم در جهت خلاقیت شرکت و اهداف بازاریابی آنها هستند و هم روی  افزایش برندینگ تمرکز می‌کنند. با این کار یک شرکت می‌تواند هزینه مفید و موثری را برای خرید کالاهای تبلیغاتی اختصاص دهد. موفقیت بالایی که با محصولات تبلیغاتی راما گیفت برای ایجاد و افزایش آگاهی از برندینگ شما به دست می‌آید؛ قابل قبول و منطقی است. خرید کالای تبلیغاتی برای یک تجارت خاص، بدون فکر کردن و آگاهی کافی در مورد آن، خطر عدم کارایی هدایای تبلیغاتی را به حداکثر می‌رساند. بسیاری از شرکت‌ها به طور تصادفی محصولی را انتخاب می‌کنند و نام برند خود را بر روی آن درج می‌کنند. اما کسب آگاهی از محصولات تبلیغاتی به بیش از اینکه به زمان و تبحر نیاز داشته باشد؛ نیازمند مشاوره صحیح است. این ویژگی جزو توانایی‌های غیر قابل انکار تیم تخصصی راما گیفت است. 

برای دستیابی به موفقیت یک تجارت در انتخاب یک محصول تبلیغاتی می‌بایست به این نکات توجه کنید:

  • محصولی که مشتریان یا مخاطب‌تان می‌تواند از آن به خوبی استفاده کند را انتخاب کنید. اقلامی‌که پس از دریافت آن را دور بریزند؛ قطعا اتلاف هزینه و وقت شماست. همسان‌سازی محصول با نیاز مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است که ما به این مهم به خوبی توجه داریم.
  • هدایای تبلیغاتی شما باید با محصولات و خدمات شرکت شما مطابقت داشته باشد. راهنمایی در این زمینه به عهده ما خواهد بود. 
  • کالاها و اقلام موجود در مجموعه راما گیفت نه تنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند؛ بلکه به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که مارک شرکت شما را به بهترین شکل نمایش می‌دهند.
  • ما در انتخاب کالای تبلیغاتی برای شما به بازتاب مثبت تصویر و نام تجاری شرکت‌تان از نظر کیفیت و کارایی در نظر مشتری توجه خواهیم کرد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید مشتریان‌تان نام تجاری شما را با محصولات باکیفیت مرتبط کنند؛ یک کالای تبلیغاتی ارزان قیمت برای اهدا مناسب نخواهد بود.

بنابراین فراموش نکنید محصولات تبلیغاتی روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای شرکت‌ها هستند که در آن می‌توانند مشتریان موجود و بالقوه را درگیر خود کنند. راما گیفت با داشتن سال‌ها سابقه موفقیت‌آمیز و طلایی در امر تولید و یا واردات کالاهای تبلیغاتی، به شما این اطمینان را می‌دهد که قطعا خرید و سفارش از تیم ما، یک پیروزی بزرگ برای شرکت‌تان است. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2542]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن