تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797026630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک


واضح آرشیو وب فارسی::

تمامی کسب‌وکارها چه آن‌هایی که بزرگ باشند چه کسب‌وکارهای کوچک؛ دارای مشتریانی هستند که از آن‌ها کالا یا خدمات دریافت می‌کنند. به همین دلیل تمامی کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک نیازمند روی آوردن به تبلیغات و معرفی برندشان نزد مشتریان هستند. از این رو هدایای تبلیغاتی یک راه آسان و مطمئن برای آینده برندها تلقی می‌شود.



 

کسب‌وکارهای کوچک نیازمند آن هستند که در بازار رقابتی و در کنار برندهای بزرگ‌تر و شناخته شده‌تر فعالیت خود را ادامه دهند. مشاغل کوچک باید با توجه به زیرساخت‌های خود دست به فرایندهای تبلیغاتی بزنند که بتوانند پاسخ‌گو نیازهای مشتریانشان باشند. به همین دلیل باید از روش‌های تبلیغاتی مطمئن و با دوام بهره بگیرند.

هدایای تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی مطمئن و آینده دار برای هر برندی تلقی می‌شود. هر مشتری با دریافت یک هدیه نام آن برند را به خاطر می‌سپارد و در آینده و در صورت نیاز به سمت برندی که به قول معروف آن را نمک‌گیر خود کرده است؛ می‌رود. پس هدایای تبلیغاتی را باید یک روش تبلیغاتی دانست که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می‌کند.

توصیه می‌کنیم که اگر صاحب کسب‌وکارهای کوچک هستید؛ همراه این مطلب باشید تا با بهترین هدایای تبلیغاتی که می‌تواند باعث موفقیت برند شما شود، آشنا شوید.

روش انتخاب بهترین هدیه برای مشاغل کوچک

معمولاً بودجه مشاغل کوچک برای خرید اقلام تبلیغاتی محدود است. به همین خاطر کسب‌وکارهای کوچک ابتدا باید دقت کافی را داشته باشند تا با توجه به نوع مشتریان و نوع کسب‌وکار خود هدیه مناسبی را خریداری کنند.

همچنین باید در انتخاب‌های خود هوشمندانه عمل نمایید و کالاهایی را خریداری کنید که افراد بتوانند در خانه یا محل کار خود از آن‌ها استفاده کنند. همه از دریافت هدیه لذت می‌برند اما از دریافت هدیه‌ای که بیشتر به کارشان بیاید، استقبال بهتری می‌کنند.

اگر نمی‌دانید که چه هدایایی برای هدیه دادن به مشتریانتان مناسب است؛ نگران نباشید. بعد از خواندن این مطلب شما قادر خواهید بود که یک تجارت بی‌نظیر را شکل بدهید.

8 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای برندهای نوپا

1- فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی ازجمله اقلامی است که اکثریت برندها می‌توانند به عنوان هدیه از آن استفاده کنند. فلش یک وسیله محبوب و کاربردی است که تقریباً همه افراد به آن نیازمند هستند تا اطلاعات روزانه و مهم خود را با آن جابه‌جا کنند.

 

پس اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و محبوب هستید؛ فلش تبلیغاتی یک کالای مناسب و کاربردی است که می‌توانید از آن برای هدیه دادن به مشتریانتان استفاده کنید.



1- سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی را هم باید در لیست هدایای پرطرفدار قرار دارد. اکثر سررسیدها دارای تقویم هستند و معمولاً افراد کمی برای خرید تقویم اقدام می‌کنند. در مقابل افراد زیادی تمایل دارند که یک سررسید همراه با تقویم را از یک شرکت دریافت نمایند.

2- ساک دستی

ساک دستی وسیله‌ای مناسب برای حمل و جابه‌جایی وسایل است. افراد وسایل خود را داخل ساک می‌گذارند و به مناطق مختلفی از شهر می‌روند. همین کار باعث می‌شود نام برند شما که روی ساک حک شده است در تمامی شهر بچرخد و افراد بیشتری با نام برند شما آشنا شوند و این یعنی یک بازاریابی بی‌عیب و نقص برای جذب مشتریان جدید.

3- خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یک هدیه پرکاربرد و عالی تلقی می‌شود؛ زیرا افراد زیادی ترجیح می‌دهند که یک خودکار شخصی همراه خود داشته باشند و آن را برای انجام امور شخصی خود مورد استفاده قرار دهند. پس با این تفاسیر برندها می‌توانند نام برند و مشخصات خود را روی خودکار تبلیغاتی حک کنند تا افراد با هر بار استفاده از آن، نام برند شما را ببینید.

4- هولدر گوشی

هولدر گوشی تقریباً بخشی از یک گوشی همراه به حساب می‌آید. افراد بسیاری از هولدر به عنوان نگهدارنده گوشی و حفظ امنیت آن در محیط بیرون از خانه استفاده می‌کنند. پس می‌توان گفت، هولدر گوشی یک هدیه تبلیغاتی عالی است زیرا افراد تمام روز و در مکان‌های گوناگون از آن استفاده می‌کنند.

5- تی‌شرت تبلیغاتی

لباس را باید یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی دانست که طرفداران بی‌شماری دارد. تی شرت تبلیغاتی را تقریباً اکثریت مشتریان شما می‌پسندند و از هدیه گرفتن آن بسیار خوشحال می‌شوند. لباس‌ها ایده تبلیغاتی عالی محسوب می‌شوند؛ زیرا آرم برند شما به راحتی روی آن قابل‌رؤیت است. تی‌شرت‌های جذاب با رنگ‌های خاص را انتخاب کنید و مشتریان خود را به صورت داوطلبانه تبدیل به بیلبورد تبلیغاتی خود در سطح شهر نمایید.

6- فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی هم جز وسایلی است که افراد آن را بیشتر در محیط بیرون خانه مانند پیک‌نیک، محل کار یا کلاس‌های درسی استفاده می‌کنند. فلاسک تبلیغاتی مخاطبان خاصی ندارد و شما می‌توانید آن را به تمامی مشتریان خود هدیه دهید.

7- لیوان تبلیغاتی

لیوان وسیله تبلیغاتی است که به هر فردی هدیه شود بسیار خوشحال می‌گردد. صرف‌نظر از اینکه کسب‌وکارتان در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؛ لیوان تبلیغاتی ایده عالی محسوب می‌شود.

 

در هنگام سفارش لیوان تبلیغاتی دقت کافی را به خرج دهید و یک مدل لیوان را انتخاب نمایید که ظاهر جذابی داشته باشد. سپس اسم یا مشخصات برند خود را روی لیوان حک کنید.




 

آینده کسب‌وکار خودتان را با هدایای تبلیغاتی بسازید

هدایای تبلیغاتی راهی مطمئن برای آینده کسب‌وکار شما است. در واقع شما با صرف هزینه‌ای محدود، بازاریابی قوی و ایمنی انجام داده‌اید. پس به عنوان یک کسب‌وکار کوچک هرگز این فرصت را از دست ندهید.

خود را برای رویدادهای آینده آماده کرده و محصولات مناسبی را انتخاب کنید. سایت پیشکش با دارا بودن طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی آماده است تا شما را برای پروژه‌های تبلیغاتی‌تان یاری نماید. پس همین حالا تماس گرفته و هدایای خود را سفارش دهید.

از چه سایتی می‌توان اسپیکر تبلیغاتی را خریداری کرد؟

اسپیکر تبلیغاتی یک وسیله پرکاربرد و محبوب در بین همه اقشار است. همه افراد می‌توانند از آن در محیط خانه یا جشن از آن استفاده کنند. پس هدیه دادن آن یک انتخاب هوشمند است و برند شما را در نزد مخاطبان یا مشتریانتان خلاق و پیشرو جلوه می‌دهد.

سایت پیشکش با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، مجموعه‌ها را برای خرید یک کالای خوب همراهی می‌کند. همچنین با مراجعه به سایت پیشکش، شما می‌توانید لیست قیمت هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده و بعد از مشاهده قیمت‌ها، کالای موردنظر خود را سفارش دهید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 874]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن