تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797805117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا رشته تعمیرات موبایل درآمد و بازار کار عالی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::


رشته تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل از جمله موضوعاتی است که امروزه با توجه به افزایش استفاده از موبایل به دلیل پیشرفته شدن این دستگاه و افزایش روز افزون تعداد کاربران آن، بسیار مورد تقاضا می باشد. در جامعه امروز بسیاری از افراد از کودکان تا بزرگسالان با این دستگاه کار می کنند و این موضوع باعث شده تا تقاضا برای تعمیرات این دستگاه هوشمند نیز افزایش یابد.

این موضوع رشته تعمیرات موبایل را به یک رشته عالی با بازار کار خوب تبدیل کرده است و باعث شده تا افراد بسیاری این رشته را به عنوان شغل و حرفه خود انتخاب کنند و برای یادگیری مباحث این رشته دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کنند. اما آیا می‌دانید که چرا این رشته جزو رشته‌های پولساز فنی است و درآمد بسیار بالایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا تعمیرات موبایل شغل پردرآمدی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم طی سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بیشتر امور باعث رشد و توسعه زیر ساخت های اینترنتی و راه اندازی برنامه های و اپلیکیشن های گوناگون شده است. این موضوع باعث شده تا افراد به جای انجام حضوری فعالیت های روزانه به صورت اینترنتی از منزل یا محل کار فعالیت خود را انجام دهند.

این موضوع باعث شد تا موبایل ها جذابیت بیشتری پیدا کنند و تعداد کاربران آن افزایش داشته باشد. به دنبال افزایش کاربران موبایل بدون شک تقاضا برای تعمیرات این دستگاه هوشمند نیز افزایش می یابد و این باعث شده تا در تمامی کشورها این شغل جز شغل های پردرآمد و پولساز محسوب شود.  به طور کلی برای پاسخ این سوال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



1- پیشرفت تکنولوژی

همانطور که گفته شد، امروزه تکنولوژی با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است. همین امر باعث به روز شدن تکنولوژی موبایل و افزایش قابلیت های آن می شود. به دنبال افزایش کارایی موبایل بدون شک تعداد کاربران این دستگاه بیشتر شده و به دنبال افزایش کاربران نیاز به تعمیرات موبایل نیز افزایش خواهد یافت.

۲ظهور برنامه ها جدید

 جستجو و حضور در شبکه های اجتماعی از خصوصیات افراد در جوامع امروزی است. همانطور که می‌دانید، سرعت تغییر تکنولوژِ این روزها بسیار بالاست. تصور اینکه یک روز گوشی موبایل خراب باشد و نتوانید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید بسیار سخت است و این موضع باعث شده تا افراد به هنگام خرابی موبایل با پرداخت مبلغی، هرچند بالا، کار تعمیرات را به یک متخصص حرفه ای بسپارند تا مشکل را هر چه سریع تر رفع نمایند.

۳افزایش قیمت موبایل

این روزها شاهد افزایش قیمت موبایل به دلیل بالا رفتن قیمت دلار هستیم، این موضوع باعث شده تا افراد به هنگام آسیب دیدن موبایل به جای تعویض به دنبال تعمیرکاری ماهر باشند تا مشکل ایجاد شده را هر چه سریع تر عیب یابی و تعمیر نماید. این موضوع از دیگر دلایلی است که نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات موبایل می دهد.

۴تخصصی بودن کار تعمیرات موبایل

از دیگر عواملی که نشان دهنده بازارکار عالی شغل تعمیرات موبایل در جامعه امروز می دهد، تخصصی بودن کار تعمیرات موبایل است. همانطور که می دانید موبایل های امروزی بسیار پیچیده و حساس هستند، این موضوع تعمیرات آنها را بسیار تخصصی کرده است. تخصصی بودن تعمیرات این دستگاه باعث شده تا تنها افراد حرفه ای که به صورت تخصصی با نحوه عیب یابی و تعمیرات مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل اندروید و آیفون آشنایی دارند در این شغل دوام آورده و به موفقیت برسند.


بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

با توجه به مطالبی که در بخش قبل به آنها پرداختیم متوجه شدیم که شغل تعمیرات موبایل از بهترین مشاغل در بازار کار فنی است. اما چگونه وارد بازار کار این شغل شویم؟

با توجه به پیچیده بودن موبایل های امروزی و تخصصی بودن کار تعمیرات آنها، بدون شک بهترین راه برای ورود به بازار کار این شغل یادگیری صفر تا صد مفاهیم نرم افزاری و سخت افزاری از طریق شرکت در یک دوره تعمیرات موبایل است.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور این دوره را برگزار می نمایند و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی و در کلاس های آن ثبت نام کنید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

با بررسی های صورت گرفته آموزشگاه برق گستران در تهران از بهترین مراکز فنی آموزش تعمیرات موبایل شناخته شد که در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عملی به آموزش صفر تا صد مفاهیم نرم افزاری و سخت افزاری موبایل می باشد.

آنچه دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه را از دوره موبایل در دیگر آموزشگاه ها متمایز می کند، آموزش عملی و تخصصی مباحث تعمیرات موبایل است. در این دوره کارآموزان فرصت تمرین و کار عملی داشته و می توانند تمامی مباحث را زیر نظر استاد تمرین کنند. در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات لازم تعمیرات موبایل از دیگر مزایای شرکت در دوره موبایل در این آموزشگاه است.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برخی از دوره های پرطرفدار برگزار شده در این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات ecu

دوره آموزش تعمیرات ecu از دوره های برگزار شده در دپارتمان خودرو می باشد و به آموزش تخصصی صفر تا صد مفاهیم تعمیرات ایسیو می پردازد. این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی بوده و کارآموزان با کلیه مفاهیم لازم برای تعمیرات انواع ایسیو خودرو داخلی، خارجی، ماشین های سنگین آشنا خواهند شد.

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

آموزش کولر گازی از دیگر دوره های بسیار عالی و پردرآمد در این آموزشگاه است. این دوره شامل دو کلاس نصب و تعمیرات است. دوره آموزش نصب کولر گازی پیش نیاز دوره تعمیرات بوده و به صورت گام به گام به آموزش نحوه نصب انواع برندها و مدل های کولر گازی می پردازد.

پس از اینکه دوره نصب به پایان رسید و کارآموزان با کلیه مباحث نصب آشنا شدند، دوره تعمیرات برگزار می گردد. در این دوره به صورت عملی و بر روی کولر گازی انواع مشکلات بررسی می شود، نحوه تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات مربوط به برد و مکانیکی کولر گازی از مهم ترین مباحث آموزشی در این دوره می باشد.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری را در چهار دپارتمان نصب و تعمیرات، برق و الکترونیک، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1370]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن