تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796830428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ و سئو در دوران کرونا


واضح آرشیو وب فارسی::



حتماً می‌دانید که بسیاری شیوع بیماری کرونا چه عواقبی برای کسب و کارها به همراه داشت. در حال حاضر می‌توان از راهکارهای مختلفی برای بازاریابی در دوران کرونا استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌های پیرامون دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا، طراحی سایت و پیاده سازی اصول سئو روی آن است. بعد از آن می‌توان فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد و کسب و کار خود را گسترش داد.

با شیوع این بیماری و همه‌گیری آن شما می‌توانید اقدامات مورد نیاز مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را در دوران کرونا انجام دهید. در واقع کسب و کار شما با سرمایه گذاری در این زمینه در حاشیه امن قرار می‌گیرد. برای انجام فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها، نمی‌توان گفت همه نسخه‌های تبلیغاتی برای انواع کسب و کارها نتیجه می‌دهد. با وجود همه این‌ها و افزایش تعداد بیماران کرونایی، به کار گرفتن ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی در بحران کرونا بهترین گزینه است.

استراتژی‌های تاثیرگذار دیجیتال مارکتینگ در بحران کرونا

در ادامه برای نمونه به بررسی خدمات سئویی و دیجیتال مارکتینگی آژانس تبلیغات و بازاریابی آنلاین ترا می پردازیم و به مقایسه آن ها می‌پردازیم.

طراحی سایت برای کسب و کارها

طراحی یک سایت حرفه‌ای نخستین مؤلفه برندینگ در بستر دیجیتال است. هر چند که شرکت شما بزرگ و معتبر باشد، باز هم در بحران کرونا برای حل چالش‌های پیرامون کسب و کار خود باید به فکر راه اندازی یک سایت جهت معرفی فعالیت‌های خود و تبلیغات آن باشید. باید تلاش کرد در فضای دیجیتال، با طراحی یک سایت هویت کسب و کار خود را نشان داد. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا می‌تواند در زمینه طراحی سایت برای برندینگ شما کار کند و اگر محصولی داشته باشید، به معرفی آن بپردازد.

در رابطه با این موضوع، خودتان می‌توانید با تحقیق در مورد برخی از کسب و کارهای بزرگ در دنیا متوجه این موضوع شوید که چگونه طراحی سایت در دوران رکودی که کرونا باعث آن شد، باعث افزایش فروش خیل عظیمی از کسب و کارهای آنلاین شد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که طراحی یک سایت بر اساس نیازها و خواسته‌های مشتری، مسئله ای است که هر شخصی از عهده آن را نمی‌آید.

 

استفاده از اصول سئو جهت قرار گرفتن در لیست نتایج جستجو

در بحران سخت کرونا اگر سایت حرفه‌ای داشته باشید، اما در فهرست نتایج جستجوی گوگل دیده نشوید، فروش شما افزایش پیدا نمی‌کند. بعد از طراحی یک سایت حرفه‌ای باید اصول سئو را روی آن پیاده سازی کنید. اجرای درست سئو و سئو کردن وب سایت باعث می‌شود که سایت شما در دوران کرونا در اولین نتایج گوگل قرار بگیرد.

اغلب آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت را به نحو احسن انجام می‌دهند تا توسط کاربران دیده شوند. شما می‌توانید اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را با توجه به میزان فروش پر رونق‌ترین کسب و کارهای آنلاین ایران و جهان متوجه شوید چرا که اکثر کسب و کارهای آنلاین موفق از نظر سئو و بهینه سازی سایت به بهترین شکل ممکن عمل کرده‌اند.

 

ارائه تبلیغات گسترده در گوگل

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا به عنوان یکی از آژانس‌های حرفه‌ای در زمینه تبلیغات گوگل می‌تواند در کنار سئو، برای کسب و کار شما تبلیغات کند. ممکن است با خود فکر کنید که استفاده از اصول سئو، برای کسب موفقیت زمان بر باشد، در این صورت گزینه بعدی تبلیغات در بستر گوگل است. برای این که بتوانید پس از راه اندازی سایت خوب برای بازاریابی در بحران کرونا، توسط کاربران در لیست نتایج گوگل مشاهده شوید، پیشنهاد می‌کنیم که از تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز استفاده نمایید.

گوگل ادورز باتوجه به سرعت بالایی که برای کسب رتبه در دنیای موتور جستجوی گوگل برای کاربران به ارمغان می‌آورد، می‌تواند برای بهبود وضعیت فروش خدمات و کالاهای یک کسب و کار مورد استفاده قرار بگیرد. البته بدیهی است که در این زمینه کمک گرفتن از نظر کارشناسان در این حوزه می‌تواند نتایج را بهبود ببخشد و شما با سرعت بالاتر و بهتری در این حوزه گام بردارید.

 

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

اگر فکر می‌کنید که کسب و کار شما به اندازه‌ای نیست که برای آن سفارش طراحی سایت دهید، می‌توانید فعالیت‌های خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. این خدمات را آژانس ترا به خوبی برای کسب و کار شما انجام می‌دهد. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا بعد از بررسی جوانب مختلف کسب و کار شما اقدام به راه اندازی یک پیج مناسب در بستر اینستاگرام می‌کند.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در واقع روشی است که کسب و کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از آن نرخ تعامل با کاربران و مشتریان جدید خود را بالا ببرند. این کار در کنار اعتماد سازی، می‌تواند برای بهبود آگاهی از برند کمک کند. اگر در این حوزه می‌خواهید ورود کنید، بهتر است قبل از هر اقدامی با یک کارشناس حرفه ای صحبت کنید تا به شما در پیدا کردن یک استراتژی در شبکه‌های اجتماعی کمک کنند.

 

استفاده از تبلیغات بنری در زمان کرونا

هنگامی که سایت کسب و کار خود را راه اندازی می‌کنید، می‌توانید برای بیشتر دیده شدن به سراغ تبلیغات بنری در دوران کرونا بروید. تبلیغات بنری شما بهتر است که در سایت‌های معتبر و پر طرفدار به اشتراک گذاشته شوند. شما برای سفارش تبلیغات بنری خود هزینه پرداخت می‌کنید، در نتیجه اگر آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظر شما تبلیغات شما را به خوبی طراحی نکند و آن را در سایت مرتبط با خود آن محصول به اشتراک نگذارد، می‌توان گفت شما پول خود هدر داده‌اید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در حوزه روش‌های تبلیغات در گوگل و تبلیغات بنری می‌تواند پاسخگوی نیاز و خواسته شما باشد. اگر در این رابطه شک دارید که چگونه تبلیغات بنری می‌تواند به بهبود وضعیت کسب و کارتان کمک کند، بهتر است نگاهی به فروشگاه‌های برتر خدمات و کالا در ایران و جهان بیندازید که با استفاده از این روش تا بحال توانسته‌اند، مشتریان بیشتری برای خود پیدا کنند.

 

     

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا شاید جزو معدود آژانس های موفق ایرانی است که دارای مشتریان خارجی است.با مشاهده خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا با ارائه خدماتی مانند طراحی سایت، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در گوگل، سئو و بهینه سازی و تهیه رپورتاژ خبری با یکدیگر مشترک هستند. آژانس دیجیتال مارکتینگ نویان در بحران کرونا می‌تواند علاوه بر ارائه همه این خدمات به مشتریان خود، خدماتی نظیر ویدیو مارکتینگ و تهیه ویدیو، پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی و گیمیفیکیشن را به خوبی انجام دهد.

به طور کلی از بالا به ماجرا نگاه کنید، خواهید دید که تمامی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بزرگ و کوچک در سراسر جهان برای تبلیغات بیشتر و توسعه کسب و کارها در سطوح مختلف تلاش می‌کنند. هدف آن‌ها ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات کسب و کارها است.

 

نتیجه‌گیری

در پایان به عنوان جمع بندی باید گفت که اگر نمی‌خواهید که کسب و کار شما در شرایط نامناسب و بحرانی کرونا قرار داشته باشد، باید سریعاً به فکر استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ باشید. برای این که هنگام انتخاب یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود با مشکل مواجه نشوید، می‌توانید از مشاوران و متخصصان این حوزه کمک بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا کارشناسانی دارد که می‌توانند به شما مشاوره رایگان ارائه کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن