تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797850280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناخت انواع درب ضد سرقت مختلف


واضح آرشیو وب فارسی::

درب ضد سرقت موجود در بازار ایران عبارت است از:

1. درب ضد سرقت ساخت کشور چین

2. درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه

3. درب ضد سرقت ساخت کشور ایران

چگونگی ساختار و اجزای داخلی و خارجی درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت: بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش یک درب ضد سرقت قفلی است که در آن به کار رفته است. قفل درب‌های ضد سرقت انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها به یک میزان متفاوتی امنیت و مقاومت دارد. به طور کلی کیفیت آنها با یک دیگر فرق دارد. می‌توان گفت قفل یک درب ضد سرقت نسبت به قفل یک‌ درب نرمال و معمولی بسیار تقویت شده و با کیفیت‌تر است.

لولاهای درب ضد سرقت: یکی از بهترین مزیت‌های درب ضد سرقت نسبت به درب معمولی و نرمال این است که لولاهای آن عمدتا از سمت خارج درب کاملا پوشیده و غیر قابل رویت هستند که همین امر سبب میشود سارقین نتوانند با استفاده از اهرم نمودن لولاهای درب آن را تخریب کنند و به داخل خانه و یا ساختمان یا... نفوذ کنند.

ساختار لایه‌های درب ضد سرقت: درب ضد سرقت از چند لایه مقاوم و با کیفیت تشکیل می‌شود که لایه داخلی (لایه میانی) آن عمدتا از جنس فولاد ساخته شده است. لازم به ذکر است که اگر در هنگام تولید بین لایه‌های درب ضد سرقت فضای خالی باقی مانده باشد، آن فضا را با استفاده از پشم سنگ پر می‌کنند.

درب ضد حریق (آکوستیک)

برای مکان‌های خارج از شهر مانند کارخانجات و یا کارگاه‌ها درب‌هایی تولید می‌شود که حتی اگر سارقین موفق به تخریب لایه سطحی درب شوند، تخریب لایه داخلی برای آنها غیرممکن باشد. با تزریق مواد ضد برش، ضد اسید، ضد تخریب و ضد مته به لایه میانی این درب‌ها آنها را تقویت می‌کنند.

تفاوت‌های درب ضد سرقت چینی، ترک و ایرانی

لازم به ذکر است که درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ساخت ترکیه از نظر شیوه تولید، کیفیت، شکل ظاهری و مقاومت کاملا مشابه یک دیگر هستند و تنها تفاوت بین آنها این است که درب ضد سرقت ایرانی نسبت به درب ضد سرقت ترک قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. از این رو، در بین درب ضد سرقت چینی، ترک و ایرانی ما درب ضد سرقت ترک و ایرانی را در یک دسته قرار می‌دهیم و درب ضد سرقت ترک را با درب ضد سرقت چینی مقایسه کرده و تفاوت‌های آنها را بررسی خواهیم کرد.

مقایسه درب ضد سرقت ساخت چین و درب ضد سرقت ساخت ترکیه

مقایسه از لحاظ شکل ظاهری:

1. از نظر لایه سطحی (رویه): لایه سطحی درب ضد سرقت چینی به دو حالت است، یا به صورت فلز استیل پوشیده شده با رنگ کوره‌ای با طرح چوب است و یا از جنس اچ دی اف رنگ شده است. همچنین در برخی موارد لایه سطحی درب ضد سرقت چینی به شکل فلزی همراه با روکش پی وی سی هم مشاهده می‌شود.در صورتی که لایه سطحی درب ضد سرقت ترک به طور کل به دو دسته ام دی اف همراه با روکش پی وی سی و یا ام دی اف همراه با روکش چوب طبیعی است.

2. از نظر چهار چوب: چهار چوب درب ضد سرقت چینی عمدتا به شکل تخت است و اختلاف بسیار کمی در میان سطوح خارجی و لنگه درب وجود دارد در صورتی که همین اختلاف در چهار چوب درب ضد سرقت ترک به دفعات بیشتر است.

3. از نظر لولا: لولاهای درب ضد سرقت چینی هم از سمت داخل درب و هم از سمت خارج درب (دو طرف) کاملا پنهان و غیر قابل مشاهده هستند در حالی که لولاهای درب ضد سرقت ترک از سمت داخل درب قابل دید هستند ولیکن از سمت خارج درب غیر قابل رویت و پوشیده هستند.

4. از نظر قیمت: از آنجا که وزن درب ضد سرقت چینی نسبت به وزن درب ضد سرقت ترک کمتر و سبک‌تر است قیمت درب ضد سرقت چینی هم از درب ضد سرقت ترک کمتر و ارزان‌تر است. لازم به ذکر است که وزن یک درب ضد سرقت ساخت ترکیه برابر است با دو درب ضد سرقت ساخت چین.

5. از نظر مدت زمان نصب کردن: از آنجا که می‌دانید درب ضد سرقت چینی وزن کم و سبکی دارد، همین امر باعث شده تا نصب آن سریع و خیلی آسان باشد. در صورتی که درب ضد سرقت ترک به دلیل ون بالا و سنگینی که دارد نصب آن مقداری وقتگیر است و حدودا یک الی دو ساعت زمان می‌برد.

مقایسه از لحاظ کیفیت: یکی از سوالات رایجی که ذهن اکثر خریداران درب ضد سرقت را درگیر کرده است این است که از میان درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی کدام یک دارای کیفیت بالاتر و مناسب‌تری است. همان گونه که می‌دانید اجناس و محصولات ساخت کشور چین در بازار ایران به عنوان محصولات نامرغوب شناخته می‌شوند.

اگر قصد داشته باشیم به طور تخصصی در مورد درب ضد سرقت صحبت کنیم باید صادقانه ذکر کرد که معمولا درب‌های ضد سرقت چینی‌ای که به ایران وارد شده، حتی در مقابل هزینه‌ای که برای خرید آنها پرداخت شده دارای کیفیت خوب و مناسبی نبودند. بنابراین نمی‌توان گفت که درب ضد سرقت چینی نسبت به درب ضد سرقت ترک برتری دارد و یا از آن بهتر است.

درب ضد سرقت چینی همراه با روکش اچ دی اف تقریبا از کیفیت و جنس خوبی برخوردار است و حتی در مواردی نسبت به درب ضد سرقت ترکی که در بازار ایران موجود است نیز گران‌تر است. قاعدتا با توجه به تفاوتی که بین کیفیت درب ضد سرقت ترک و چینی وجود دارد منطقی است که قیمت آنها با یک دیگر متفاوت باشد.

شباهت‌های درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک

هم درب ضد سرقت چینی و هم درب ضد سرقت ترک هر دو دارای انواع طرح و رنگ‌های متنوع و مختلف، چشمی و هر دو دارای قفل شب بند و در جهت امنیت و ایمنی بیشتر هر مجهز به پیج لولا هستند.

ضمنا توجه داشته باشید هر چقدر که درب ضد سرقت دارای لایه‌های مقاوم و فولادین و یا حتی غیرقابل تخریب و برش باشد، اگر دارای قفل مناسب و با کیفیتی نباشد با یک درب چوبی معمولی هیچ تفاوتی ندارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 667]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن