تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797775117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات فرش شویی مشهد در اسفند 99


واضح آرشیو وب فارسی::



خب همان طور که در بخش قبل گفتیم شستن فرش در خانه درد سر های خاص خود را دارد‌.‌ این که همه ی افراد در روز خانه تکانی یک جا جمع شوند و با یکدیگر کار ها را مرتب کنند برای گذشته بود این روز ها هر کسی مشغله ی خود را دارد از این رو نمی تواند به کس دیگری کمک کند و خود فرد نیز به خاطر شاغل بودن و یا دست تنها بودن به همه ی کار های خود نمی رسد. قطعا شستن چندین فرش به تنهایی کار مشقت باری است.  شما می توانید با قالی شویی پالسین تماس بگیرید و خود را راحت کنید. آن ها فرش را درب منزل شما تحویل می گیرند و به کمک دستگاه های تمام مکانیزه و کادری مجرب فرش های شما را می شویند.

لازم به ذکر است که شما باید به نوع فرش خود در هنگام شست و شو توجه کنید خب قطعا همه ی افراد علم این را ندارند که متناسب با نوع فرش از چه مواد  شوینده ای استفاده کنند و یا این  که چگونه آن را بشویند. اما این قالی شویی با کادری مجرب و متخصص تمام این نگرانی ها را برطرف می کند و فرقی ندارد که فرش شما از کدام نوع زیر باشد.

  • فرش دست بافت
  • فرش ماشینی و خارجی

دیگر زمان خانه تکانی رسیده است

خب خانم های ایرانی به این معروف هستند که همیشه خانه های خود را مرتب نگه می دارند. قطعا با کار های روزانه آشنا هستید و می دانید که چه کار هایی را باید در طول روز انجام بدهید. اما خب شستن فرش از آن‌ دسته کار هاییاست که تقریبا سالی یک بار انجام می شود. و معمولا بیش تر افراد نزدیک به سال نو و تابستان آن را انجام می دهند. قطعا در خاطر دارید که در گذشته های نه چندان دور که بیش تر خانه ها ویلایی بودند فرش ها را خانم های خانه به کمک دوست و یا حتی همسایه ها می شستند و اگر از حق نگذریم با این که این کار خستگی فراوانی داشت اما خب خاطره های شیرینی را برای ما به یاد کار می گذاشت البته باید به این نکته نیز دقت کنیم که این کار آب آشامیدنی زیادی را هدر می داد.

تا این که خانه ها آپارتمانی شدند و دیگر جایی برای شستن فرش ها نماند از این رو فرش شویی های زیادی افتتاح شدند که این کار را برای مردم انجام دادند. با این قالی شویی ها دیگر لازم نیست خود را خسته کنید چنان چه ساکن شهر مشهد هستید ما امروز شما را با خدمات فرش شویی مشهد آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید‌.

 برای داشتن فرش تمیز تنها کافی است که تماس بگیرید

خب اگر شاغل هستید و تمام روز در  خانه نیستید و این هماهنگی با دیگر قالی شویی ها برای شما دشوار است  اپلیکیشن های قالیشویی نیز برای این مشکل چاره اندیشیده است. شما می توانید در هر زمانی که خودتان خواستید و منزل تشریف داشتید با  خدمات فرش شویی مشهد تماس بگیرید و منتظر آن ها بمانید. کارشناس های آن ها به منزل شما می آیند و فرش شما را می بینند و شما می توانید با خیال راحت لکه های فرش را به آن ها نشان بدهید و بخواهید که آن ها را با دقت بیشتر بشویند. علاوه بر این اگر فرش شما دچار پوسیدگی است می توانید از آن ها بخواهید که آن را رفو کنند و یا مجدد فرش را ریشه گیری کنند.

پس از بردن فرش ها در کوتاه ترین زمان ممکن فرش را درب منزل به شما تحویل می دهند. شایان به ذکر است که تمام این کار ها با ضمانت انجام می شوند شما می توانید پس از دریافت فرش آن را مشاهده کنید و چنان چه فرش مشکلی داشت آن را مجدد می برند و آن طور که شما می خواهید به شما تحویل می دهند.

ماده شوینده مرغوب حرف اول را می زند

خب قطعا همه‌ی ما این را می دانیم که کادر مجرب بزرگ ترین سرمایه ی یک موسسه و شرکت است زیرا این افراد به کار خود واقف هستند و می دانند که فرش شما باید چگونه شست شود. برای مثال قطعا یک تفاوت هایی برای شستن فرش دست بافت و یا گلیم فرش وجود دارد و آن فرد باید بداند که فرش دست بافت ظریف تر است و اگر متناسب با تار و پود و نخ آن از ماده شوینده استفاده نکنند ممکن است فرش آسیب جدی ببیند. اما خب با تمام این توصیف ها مواد شوینده نیز در بالا بردن کیفیت کار نقش پر رنگی دارند. به طبع هر چه ماده شوینده مورد استفاده مرغوب تر باشد کیفیت کار بالا می رود.

قطعا به این نکته نیز واقف هستید که باید به اسیری و یا قلیایی بودن ماده شوینده توجه شود و از هر ماده ی شوینده ای برای هر فرشی استفاده نشود. شاید الان با خود فکر می کنید که هر چه ماده شوینده قوی تر باشد بهتر است اما باید این نکته را خدمت شما عرض کنیم که گاهی این مواد شوینده قوی به بافت فرش شما آسیب می زند و تشخیص این که از چه ماده ای برای چه فرشی استفاده شود بر عهده ی متخصص و کارشناس است.

هزینه ی این خدمات چه قدر است

شما اگر بخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و این کار را در منزل انجام بدهید باید به این نکته توجه کنید که هزینه ی خرید انواع ماده شوینده و هزینه ی آب ساختمان به مراتب بالا تر از هزینه ی فرش شویی ها می شود تازه این امر زمانی قابل اجرا است که شما خانه ی ویلایی داشته باشید. نکته ی بعدی که باید خدمت شما عرض کنیم این است که این که فرش شما چند متری باشد و از چه نوع فرشی باشد در تعیین قیمت موثر است. شما می توانید نوع فرش خود را و متراژ آن را با کارشناس های عزیز در میان بگذارید تا آن ها قیمت نهایی را خدمت شما عرض کنند پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن