تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797036543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشک رویا مناسب برای کودکان را اینترنتی خریداری نمائید | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تشک رویا مناسب برای کودکان را اینترنتی خریداری نمائید

امروزه انواع مختلفی از تشک های کودک در بازار موجود است که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. بدون شک کیفیت های کمی باعث می شود که یک تشک گهواره بهتر از بقیه باشد. بیایید این عوامل را یکی یکی بررسی کنیم تا به شما در انتخاب بهترین تشک رویا مناسب برای کودکان کمک کنیم. استحکام و پشتیبانی تشک رویا برای رشد و نمو کامل کودک شما توصیه می شود بهترین تشک تختخواب کودک نوپا را با استحکام و پشتیبانی ایده آل انتخاب کنید. تشک های گهواره ای نسبت به انواع دیگر تشک ها سفت تر است زیرا آنها برای اطمینان از ایمنی نوزادان و حمایت از رشد استخوان های آنها نیاز دارند. بنابراین بهتر است تشکی را خریداری کنید که برای استفاده در نوزادان درجه بندی شده باشد.

حوادث زیادی به دلیل خفگی گزارش شده است خواه از گرم شدن بیش از حد، گیر افتادن در صورت و یا به دلایل نامعلوم. از این رو خرید تشک گهواره ای، استحکام و پشتیبانی مناسب مهم است. بهترین روش برای بررسی محکم فشار دادن تشک در وسط و لبه های آن است و وقتی آن را آزاد می کنید باید سریعاً عقب برود. اندازه و سایز تشک رویا بهترین تشک تخت نوزاد باید بتواند کاملاً در تخت نوزاد شما جای بگیرد و فاصله ای بین قاب تخت و کنار تشک نداشته باشد. اگر در این منطقه شکاف وجود داشته باشد ، خطر خفگی و خطر گیر افتادن وجود دارد. بنابراین ، مطمئن شوید که تشک شما کاملاً و کاملاً متناسب با گهواره شماست. دولت اندازه تمام تشک های تختخواب و اندازه های تختخواب را استاندارد می کند اما به دلیل اختلافات جزئی در هر تشک نمی تواند به درستی در هر تختخواب قرار گیرد. بنابراین قبل از خرید تشک مطمئن شوید که اندازه های دقیق تخت خود را دارید. تهویه و دریچه های تشک رویا دریچه های تشک امکان تهویه بیشتر را فراهم می کند و فرار از رطوبت را تشویق می کند در نتیجه از کپک زدن ، کپک زدن و بو جلوگیری می کند. بنابراین هنگام انتخاب تشک به دنبال سوراخ های کوچک و تقویت شده در کناره های تشک باشید. هرچه سوراخ در تشک بیشتر باشد برای هدف تهویه بهتر خواهد بود. وزن تشک یک تشک گهواره ای کف فوم تقریباً هفت یا هشت پوند وزن دارد اما وزن بعضی از تشک ها نیز می تواند 20 پوند باشد. تشک های کف پلی اورتان می توانند سنگین تر نیز باشند. تشک های کویل حدود 15 تا 30 پوند است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از وزن مناسبی برخوردار است زیرا هر زمان که پوشش تشک خود را تنظیم می کنید یک طرف آن را بالا می برید یا کل قسمت را بلند می کنید. شرکت تشک رویا تمام تلاش خود را جهت تولید تشک هایی با وزن هایی استاندارد انجام داده است تا هم موکت یا فرش شما در طولانی مدت آسیبی نبیند و هم حمل و نقل آن ساده تر باشد و از طرفی وزن بالا موجب فشار بیشتر به فنر ها نشود پوشش برای محافظت از تشک در برابر حوادث و نشت های اجتناب ناپذیر ، یک پوشش ضد آب قابل تنفس برای تشک پیدا کنید. روکش های متحرک ، برداشتن و شستشو را ساده می کنند. مطمئن شوید که کاملاً متناسب باشد و به زیر تخت تختخواب برود ، و این باعث می شود تهدیدی برای خفگی نداشته باشید.

یک پوشش ایده آل برای تشک دارای: ضد آب (برای ایمن ماندن در هنگام نشت) تنفس (برای خنک و راحت نگه داشتن کودک) یک لایه ضد میکروبی (برای افزایش محافظت از باکتری) یک مانع ضد آلرژی (برای از بین بردن مواد حساسیت زا) پوشش عملکردی را که ارائه می دهد آزمایش کنید تا ببینید آیا درزهای پوشش دوام دارند یا خیر. درزهای پلاستیکی می توانند نقاط سختی داشته باشند ، بنابراین بهتر است از آنها جلوگیری کنید. درزهای پارچه ای را بررسی کنید تا کشیده نشود / کشیده نشود زیرا در صورت فشار زیاد ممکن است پاره شود. مواد مواد مختلفی برای تولید تشک در بازار استفاده می شود ، از جمله مدل های داخلی ، کف و مدل های ارگانیک. کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و با اشکالات و مزایای مرتبط با هر سه نوع تشک آشنا شوید و در آخر یک انتخاب راحت و راحت برای کوچولوی خود انجام دهید به ترکیبات شیمیایی و صنعتی مورد استفاده در تشک توجه کنید. به عنوان مثال، بازدارنده های شعله به عنوان PBDE ها (دی فنیل اترهای پلی برومین) طبقه بندی می شوند ، وینیل و کف پلی اورتان گازهای سمی منتشر می کنند و ممکن است به نوزاد و غیره آسیب برساند. برخی می گویند موادی مانند لاتکس می تواند واکنش آلرژیک را در نوزادان ایجاد کند. بنابراین مهم است که به تشک ها دقت کنید و برچسب "ارگانیک" پیدا کنید. برای جلوگیری از مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت استاندارد تشک ، تشک ساخته شده با مواد آلی یا طبیعی را انتخاب کنید. به گفته کارشناسان مواد شیمیایی باقیمانده روی تشک پس از فرآیند تولید می توانند مشکلات پزشکی فعلی را تشدید کرده و حتی باعث مشکلات بهداشتی جدید و بالقوه مضر شوند. تشک ارگانیک می تواند بهترین گزینه برای ایجاد جو بدون مواد شیمیایی برای نوزاد شما باشد. تعدادی از این مواد عبارتند از: پنبه آلی پشم الیاف نارگیل پلیمرهای درجه غذایی کف گیاهی لاتکس طبیعی به دلیل کیفیت مواد آلی و طبیعی ، تشک های گهواره ای ارگانیک اغلب هزینه بر هستند ، اما اگر نگران ایمنی کودک خود نباشید ، این مسئله نگران کننده شما نخواهد بود. استانداردها و صدور گواهینامه ایمنی مهمترین عامل در هنگام انتخاب بهترین تشک تخت نوزاد است. برای جستجوی بهترین تشک کودک که با استفاده از مواد طبیعی یا ارگانیک تولید شده است ، گواهینامه های معروف دیگری نیز وجود دارد. در اینجا چند گواهینامه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

هزینه و قیمت تشک رویا برای خرید بهترین تشک تخت نوزاد برای کودک شما نیازی به شکستن کل بودجه مهد کودک نیست. بسیاری از تشک های گهواره ای با کیفیت خوب در محدوده قیمت مقرون به صرفه موجود هستند. با این حال برای دریافت برخی از ویژگی های جدید پیشرفته ممکن است مجبور به پرداخت هزینه اضافی باشید. به عنوان مثال اگر قصد خرید تشکی با روکش کاهنده آلرژن یا مواد آلی خالص را دارید باید هزینه بیشتری برای آن صرف کنید. ایمنی و راحتی هنگام خرید بهترین تشک نوزاد ، ایمنی و راحتی باید در اولویت قرار گیرد. شما باید انواع مختلفی از امکانات راحتی و استانداردهای ایمنی و امنیتی و گواهینامه های تشک های تخت را بررسی کنید ، زیرا این کار برای والدین جدید کاری طاقت فرسا است. اگرچه بهتر است توصیه هایی از متخصص اطفال بگیرید لیستی از مهمترین فاکتورها را برای کمک به شما در تصمیم گیری عاقلانه و ایمن برای راحتی کودک فراهم آورده ایمتمامی ویژگی های ذکر شده توسط نمایندگی تشک رویا ارائه می شود و همین موارد موجب شده است تا بتواند یکی از مطرح ترین شرکت ها در سطح جهانی باشد. جهت ثبت سفارش به سایت khaaab.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱ سفارش خود را نهایی کنید.



سه شنبه, 28 بهمن 1399 ساعت 23:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن