تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796887814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ قانون اساسی کپی رایتینگ از دید سئو


واضح آرشیو وب فارسی::

واژه کپی‌ رایتینگ را در شاخه خدمات سئو سایت و بازاریابی آنلاین زیاد میشنوید. کپی‌ رایتینگ را می‌توان در مورد مهارت‌هایی مانند نوشتن متن برای ایمیل مارکتینگ، نوشتن مقالات بلند، نوشتن متون تبلیغاتی و حتی نوشتن مطلب برای ربات‌ها فروش و...به کار برد. به همین دلیل می‌توان گفت که کار نوشتن و همچنین استفاده از ابزارهای مرتبط با نوشتن بخش جذایی‌ناپذیر روندهای بازاریابی است.

معمولا کپی‌ رایترها با توجه به ترندهای جدید، به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌ها و یا موضوعات مورد علاقه مردم، دارای وظایف و الزاماتی هستند و باید تابع برخی موارد باشند. ابزارها، به‌روزرسانی‌ها و الگوریتم‌ها به خصوص در حوزه بهینه‌ سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو، مدام در حال تغییر هستند. این موضوع را می‌توان در عمل از روی تنوع و تداوم دوره‌های آموزشی آنلاین در این حوزه‌ها متوجه شد. این دوره‌ها با توجه به تغییرات این حوزه مدام مطالب و آموزش‌های خود را به روز می‌کنند.

این ایده که «محتوا پادشاه است» هنوز هم درست است و مشاهده می‌کنیم که تقاضاها برای استخدام کپی‌رایتری که با نکات سئو آشنا باشد نسبت به گذشته افزایش یافته است. اگر شما هم قصد دارید که بیشتر با مورد کار کپی ‌رایتینگ از دید سئو آشنا شوید و بدانید که چطور می‌توان مطالبی عالی و سئو شده نوشت به خواندن این مقاله ادامه دهید.

1. اصولی ثابت در کپی‌ رایتینگ وجود دارند

اینکه بتوانید یک متن جذاب، خوانا و دارای ساختاری مناسب و قابل فهم بنویسید همیشه مورد استقبال افراد است. نوشتن چنین مطالبی بسیار ارزشمند است. به خصوص اگر استارتاپی هستید که قصد دارید مخاطبین را به کسب‌وکار خود جذب کنید، نوشتن چنین مطالبی می‌تواند بسیار به شما کمک کند. این‌ها قوانین ثابت نوشتن هستند.

به خاطر داشته باشید که هنگام نوشتن محتوای خلاقانه باید از الزامات روز و جدید پیروی کنید. باید یاد بگیرید که چگونه می‌توان با قوانین جدید و مدرن از دید سئو مطلب بنویسید.

به صورت کلی صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان به دنبال کپی ‌رایترهایی هستند که خدمات، کالاها و یا ارزشی که برای کاربران ایجاد می‌کنند را معرفی و تبلیغ کنند. آنها فردی را استخدام می‌کنند که بتواند با دید سئو مطالبی برای ایمیل‌های ارسالی به کاربران، وبلاگ‌ها و همچنین متون تبلیغاتی بنویسد.

دانستن اصول کلی نوشتن مانند ایجاد محتوای جذاب و همچنین دانستن نحوه نوشتن برای برندها و وب‌سایت‌ها به صورتی داستان‌گونه و سرگرم‌کننده، برای مهارت نوشتن با دیدگاه سئو ضروری است.

در نهایت باید گفت که یک متن خوب علاوه بر نکات سئو باید اصول کلی نوشتن را نیز در خود داشته باشد. برای اینکه افراد مجاب شوند متن شما را بخوانند ناچار باید یک متن با کیفیت و جذاب بنویسید.

2. درک تکنیک‌های سئو و اینکه چطور با مشتری‌ها باید ارتباط برقرار کرد

از آنجا که امروزه در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم باید بدانید که چطور می‌توانید از کلمات به صورتی هوشمندانه برای ترغیب مخاطبین خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام نوشتن متن ایمیل، صحبت با مشتریان و یا ارسال پیام برند به مخاطبین، در انتخاب کلمات حساسیت به خرج دهید.

امروزه دسترسی به مخاطبین بسیار مهم است و از طرفی با توجه به وسایل ارتباطی مانند وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هیچ‌وقت انقدر به مخاطبین خود نزدیک نبوده‌ایم که بتوانیم بی‌واسطه پیام خود را به آنها برسانیم.

با این حال برای اینکه مخاطبین جدیدی پیدا کنیم و آنها را علاقه‌مند به برند خود نگاه داریم، باید از سئو کمک بگیریم. بدین منظور باید این اقدامات را انجام دهید:

· باید اصول اولیه سئو را فرا بگیرید و مدام به دنبال یادگیری تغییرات جدید این حوزه باشید.

· فرآیند تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. در اینجا باید به کمک ابزارهای مختلف کلمات و عباراتی را که مخاطبین ما جستجو می‌کنند پیدا کرده و در متون خود از آنها استفاده کنید.

· سعی کنید مطالبی مطابق نیاز کاربران ایجاد کنید.  

· از تکنیک‌های کلاه‌ سیاه سئو که جریمه گوگل را در پی خواهد داشت، مانند به کارگیری زیاد و مصنوعی کلمات کلیدی در متن، پرهیز کنید.

· از عناوین و تیترهای مناسب استفاده کنید.

· از متاتگ‌های مختلف و در کدهای خود استفاده کنید و آنها را بهینه کنید.

· مطلبی منحصر به فرد و ارزشمند برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

3. زمانی را به پیدا کردن عبارت‌های مناسب اختصاص دهید

به عنوان یک کپی‌رایتر باید قادر باشید که با یک استایل و سبک خاص و مناسب برند خود مطالب را ایجاد کنید. کار شما باید منحصر به فرد و جذاب بوده و برای مخاطبین ارزش جدیدی ایجاد کند.

 

یادگرفتن کار با متن و عبارات بسیار حیاتی است. به عنوان مثال اگر برند شما نرم‌افزاری می‌فروشد که قابل تست نیست، چالش شما این است که از کلمات و عباراتی استفاده کنید تا بتوانید محصول خود را به ساده‌ترین روش توضیح و دهید و همزمان تکنیک ‌های سئو را نیز رعایت کنید.

4. ترندهای بازاریابی را دنبال کنید

نزدیکترین دوست به سئو، بازاریابی است. برای اینکه بتوانید اعتماد کاربران را به تبلیغات و محتوای خود جلب کنید باید از آخرین اخبار و روندهای بازاریابی در صنعت خود با خبر باشید. هر ساله مخاطبین آنلاین تعدادشان بیشتر و بیشتر می‌شود و افراد بیشتری از تکنیک‌های بازاریابی برای موفقیت خود استفاده می‌کنند. شما نیز باید در این زمینه به‌روز باشید.

5. به آینده نگاه کنید

مهارت نوشتن به منظور افزایش فروش برند، یک مهارت مدام در حال تغییر است. به عنوان مثال مهارت نوشتن متن برای ربات‌های پشتیبانی و چت‌کننده با مشتریان که مستلزم درک عمیقی از نیازهای مشتریان است، در سال‌های اخیر به وظایف کپی‌رایترها اضافه شده است.

 با رشد تکنولوژی و به وجود آمدن روش‌های جدید تبلیغاتی مانند پوش‌نوتیفیکیشن، ربات‌هایی که وظیفه چت با مشتریان را دارند و...وظایف کپی‌رایترها نیز تغییر می‌کند.

6. محتوای طولانی برای برای سئو ایجاد کنید

با توجه به افزایش تعداد خریداران اینترنتی، شما نیز برای روش‌های فروش خود نیاز به متن‌های زیادی دارید. هر خریداری باید متوجه شود که یک برند یا شرکت به چه میزان قابل اعتماد است و به چه میزان طرفدار دارد.

شما باید با نوشتن مطالب هوشمندانه و همچنین ایجاد یک ارتباط مناسب با مشتریان، آنها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید.

7. جستجوی صوتی را فراموش نکنید

با گسترش استفاده از دستیاران مجازی در تلفن‌های هوشمند، جستجو توسط صوت نیز در حال رشد است. این موضوع باعث شده است که افراد سئوکار نیز به فکر بیافتند تا مطالب خود را برای اینگونه جستجو بهینه کنند. با توجه به رشد روز افزون این موضوع شما نیز بهتر است در مورد این مهارت و اینگونه جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید.




8. استراتژی محتوایی خود را مشخص کنید

ایجاد محتوا بهتر است توسط تیمی شامل نویسندگان، سئوکاران و همچنین متخصصین بازاریابی انجام شود. به عنوان یک تولیدکننده محتوا باید اطلاعاتی جامع و کامل برای مخاطبین خود ایجاد کنید و سوالات آنها را پاسخ دهید. با ایجاد یک استراتژی مناسب و جمع‌آوری یک تیم شامل تخصص‌هایی که بیان کردیم، کار تولید محتوا بسیار راحت‌تر خواهد بود. میتوان از یک مشاوره سئو نیز برای داشتن یک استراتژی کاربردی استفاده کرد.

9. همیشه اطلاعاتی کاربردی و قابل اعتماد ایجاد کنید

امروزه کیفیت مطالب هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. موتورهای جستجو در پیدا کردن مطالب کپی‌ شده و بی‌کیفیت بسیار هوشمند شده‌اند و اینگونه مطالب را در صفحه نتایج به مشتریان خود نشان نخواهند داد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 629]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن