تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796827050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چيز درباره Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:  

به گزارش پردیس‌گیم، اطلاعات جدید و جذابی از عنوان مورد انتظار Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise به دست آمده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.   "بازی جنایی و جذاب بازگشته است   بذرها پخش شده‌اند. ریشه‌ها محکم‌تر شده‌اند و درختان همه جا را با سایه پوشش داده‌اند. اما حتی وقتی نور به زمین می‌تابد، ریشه‌ها کماکان پابرجا هستند و عمیق‌تر به سمت تاریکی می‌روند... و داستان دوباره آغاز می‌شود. بيشتر کندوکاو کنید تا سیاهی چیره شده بر زیر پوست شهری که به ظاهر آرام و بی‌گناه است را شناسایی کنید. Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise فقط بر روی Nintendo Switch عرضه می‌شود.  
nintendo switch
 
deadly permonition 2
2 پرونده، یک دلیل   شهر بوستون، 2019. ماموران ویژه FBI، آقای Simon Jones و خانم Aaliyah Davis در پی پرونده‌ای که به نظر می‌رسید قبلاً حل شده است. حال خود را در روبه‌روی درب یک مظنون می‌بینند. گزارش گم‌شدن چند نفر معمولاً توجه FBI را به خود جلب نمی‌کند ولی چیزی در این پرونده هست که با عقل جور در نمی‌آید. با وجود سرنخ‌های متعدد، دو افسر FBI به دنبال این هستند که با پرسیدن سؤالات درست درباره "درخت قرمز" از مظنون به پیشرفت خوبی در پرونده برسند. اما همانطور که مصطلح است-مواظب باش برای چه چیزی آرزو می‌کنی- بعضی پرونده‌ها بهتر است که مختومه باقی بمانند... لوئیزیانا، 2005. یک سری قتل‌های زنجیره‌ای از آب‌های شهرک Le Carre سر در برآورده و FBI یکی از جوان‌ترین نیروهای خود را عازم منطقه کرد، مأمور ویژه Francis York Morgan برای بازرسی به منطقه رفت. با همکاری با دختر کلانتر منطقه که به نظر بزرگ‌تر از سنش می‌رسید، هر دو به دنبال کشف حقیقت راهی شدند. به ظاهر این شهرک آرام و مردم آن بسیار بی‌آزار به نظر می‌رسیدند. اما تاریکی در خفا رشد پیدا کرده، و با بالا‌رفتن آمار تلفات، مأمور ویژه مورگان باید منشأ این اتفاقات را بیابد قبل از اینکه خود او هم قربانی شود...  
deadly permonition 2
  کارآگاه واقعی Francis York Morgan   بینش عالی، مهارت‌های ورزشی تحسین برانگیز و آماری خوب از خدمت برای FBI. هر چند کارهای نامتعارف او مهارت‌های او را زیر سؤال برده است. اما خوشبختانه این عمل او و وابسته نبودنش به دنیای حقیقی باعث شده که حتی هولناک‌ترین جنایت‌ها هم در چشم او فقط یک معمای دیگر برای حل کردن باشد.  
nintendo switch
  Patricia Woods   ساکن شهرک Le carre به همراه پدرش، که کلانتر منطقه است. با وجود جوانی بسیار کاردان است و بزرگ‌تر از سن واقعیش رفتار می‌کند. نترس بودن و بزرگسالانه حرف زدنش مورد توجه مأمور ویژه مورگان قرار گرفت و او به سرعت خود را دستیار او عنوان کرد و در بازرسی قتل‌های رخ‌داده شرکت کرد.  
deadly permonition 2
  Aaliyah Davis   یک مأمور ویژه FBI با دیدی عالی برای بررسی شواهد. مأمور ویژه Davis به داشتن مهارت بالا در بین همکارانش معروف است. متأسفانه اما او گاهی بی ادب و لجباز می‌شود، مخصوصاً در هنگام بازجویی‌ها. او باور دارد که این پرونده یک معمای حل نشده دارد یا شاید بدتر...  
nintendo switch
  Simon Jones   اجازه ندهید نمای بیرونی شما را فریب دهد، علارغم اینکه او کمی تنبل به نظر می‌رسد، مأمور ویژه جونز قبلاً به عنوان دیو بازجو شناخته می‌شد و همه از او حساب می‌بردند. او متفکر، توانا و شخصیتی قدرتمند دارد که هر مظنونی را می‌تواند با سؤالات حساس به سطوح آورد.   آینده شما گذشته شماست! هم 9 سال بعد و هم 5 سال قبل از وقایع بازی اصلی را تعریف می‌کند. بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise نه یک شخصیت بلکه 2 شخصیت اصلی را ارائه می‌دهد. هدایت هر دو را بر عهده بگیرید تا پرده از حقیقتی خیره‌کننده بگشایید که شخصیت‌ها را به مرز دیوانگی و جنون می‌کشاند.
deadly permonition 2
 
nintendo switch
در زمان حال، با مأمور Davis پرده از پرونده‌ای خشن بردارید. به شیوه سؤال و جواب و ارائه مدارک برای رازگشایی از معمایی خاک گرفته و قدیمی.  
deadly permonition 2
 
nintendo switch
در زمان گذشته، به کمک مأمور ویژه مورگان، قتل‌های هولناک را مورد بررسی قرار دهید. شهرک Le Carre را بازرسی کنید چه پیاده و چه با تخته اسکیت(Skateboard)، با افراد محلی تعامل کنید و مدرک جمع کنید. و سعی کنید پرده از راز تاریک این مکان به ظاهر آرام بردارید...   اوقاتی برای گذراندن   شهرک Le Carre فقط شامل یک پرونده جنایی برای مأمور مورگان نیست. از پایگاه خود در هتل Casa Pineapple، مأموریت‌های جانبی جذاب از افراد محلی دریافت کنید که به یافتن قاتل نیز کمک می‌کنند.   یا برای تنوع وقت خود را صرف فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده کنید که شامل: بازی Bowling: به کافه Alexus بروید و بولینگ بازی کنید. امتیاز کامل در انتظار شماست...   بازی سنگ پراکنی: با آرامش بالا به کنار آب بروید و ببینید تا چه مقدار می‌توانید سنگ را بر سطح آب بپرانید.   بازی Bayou River Ride: سفری به پائین رودخانه ببرید و مهارت تیراندازی خود را با اهداف (یا تمساح‌ها) امتحان کنید.   بازی Skateboard: علاوه بر استفاده از تخته اسکیت خود برای جابه‌جایی، می‌توانید مهارت خود را نیز با چالش‌های زمانی امتحان کنید.  
deadly permonition 2

deadly permonition 2
بازی Deadly Premonition 2:A Blessing in Disguise در تاریخ جمعه 20 تیرماه برای Nintendo Switch در دسترس است.   خب دوستان نظرتان چیست؟ نسخه اول این بازی جذاب را تجربه کرده‌اید؟ آیا از بازی‌های جنایی و رازآلود لذت می‌برید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.    



29 خرداد 1399





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن