تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797586074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز فروش حرفه ای صندلی خودرو و ماشین


واضح آرشیو وب فارسی:تابان پارت:
یکی از شرکت‌هایی که امروزه به عنوان یکی از وارد کنندگان لوازم یدکی خودرو های خارجی و ایرانی به شمار می‌رود شرکت تابان پارت می باشد که این شرکت خوشبختانه توانسته است لوازم یدکی کیا، هیوندا و خودروهای دیگر را به کشور ایران وارد کند و در طی مدت فعالیت خود تجربه‌های زیادی بدست آورده است.
 ویژگی‌های شرکت تابان پارت ارائه محصولاتی است که علاوه بر اورجینال بودن بلکه کیفیت و قیمت منصفانه ی نیز داشته اند. 
از جمله مواردی که در خودرو به عنوان یکی از اصلی ترین اقلام به شمار می‌رود، می‌توان به صندلی خود اشاره نمود که هر شخصی تصمیم می‌گیرد بهترین نمونه صندلی را برای خودروی خود در نظر بگیرد. صندلی در اصل امنیت و راحتی را برای سرنشینان و راننده در ماشین ایجاد می کند و ما می‌توانیم به عنوان وسیله اصلی که در ساخت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد  به صندلی خودرو اشاره نماییم.
انواع صندلی خودرو خودرو شامل صندلی هایی با نمونه های مختلف می باشد که در هر خودرویی با توجه به مدل آن از صندلی مخصوصی استفاده می گردد. به صورت کلی ما می توانیم صندلی ها را به چهار دسته اصلی تقسیم کنیم: ۱ )صندلی برقی یک طرفه ۲ )صندلی برقی دو طرفه   ۳) صندلی برقی چهارطرفه ۴ )صندلی داینامیک.
 صندلی برقی یک طرفه تنها برای راننده استفاده می شود
 صندلی برقی دو طرفه همان صندلی راننده و سرنشین میباشد
 صندلی برقی چهار طرفه شامل صندلی راننده و تمامی سرنشینان است
صندلی داینامیک در واقع صندلی است که شخص در حین رانندگی تماماً از رانندگی خود لذت می برد و اصلا حس خستگی و ناراحتی نخواهد داشت به شکل خودکار این صندلی با حرکت فرمان به واسطه راننده می تواند تعادل راننده را برقرار کند و از تکان های اضافی پیشگیری نمایند.
در واقع در صندلی داینامیک ‌خودکار بودن قسمت پهلوی راننده در حین رانندگی از جمله قابلیت‌های آن میباشد.
۵ )صندلی کامفورت 
این صندلی شامل امکانات ویژه ای می باشد که شما می توانید از آنها استفاده کنید و البته می توانید صندلی را تنظیم کنید.
جز موارد گفته شده صندلی‌های وجود دارد که می‌توان از آنها در شرایطی که حس بیماری وجود دارد استفاده کرد؛ صندلی ها با تشک های مخصوصی می باشند که امکان پرکردن گودی کمر را داشته اند.
 از دیگر نمونه صندلی ها ، صندلی های اسپرت هم طرفداران ویژه ای دارند که البته برای خودروهای مسابقه ای ساخته می شوند و این صندلی ها به نوعی تولید می شوند که موجب می‌شود راننده زمانی که با سرعت بالا رانندگی می کند محکم بر روی صندلی قرار بگیرد و لطافت و نرمی دیگر صندلی خودروهای دیگر را نداشته اند. 
استراکچر فنی صندلی های برقی
در این قسمت برای این که ما بتوانیم به وضعیت های متفاوتی همانند حرکت جلو و عقب، تغییر ارتفاع جلو، تکیه گاه کمر، تغییر ارتفاع عقب و غیره دسترسی داشته باشیم از چند  موتور الکتریکی استفاده می شود.
برای اینکه در سیستم به تغییرات حرکت عقب و جلو دسترسی داشته باشیم از 4 موتور استفاده گردیده و برای مشخص کردن حالت های متفاوت و فعال نمودن پمپی که کنترل کیسه تکیه گاه را انجام میدهد از موتوری کوچک تر استفاده می شود. 
فعال سازی موتورهای الکترونیکی به وسیله یک کلید ساده اهرمی صورت می گیرد و بد نیست بدانید که در برخی از صندلی ها قابلیت حافظه نیز وجود دارد که اگر جابه جایی صورت گرفته باشد با دکمه حافظه صندلی میتواند به تنظیمات پیشین بازگردد. عموما در چنین صندلی های نُه رله وجود دارد. یعنی هر موتور دارای دو رله بوده و برای کنترل جریان اصلی نیز یک رله وجود دارد. 
جالب است بدانید که بر روی پنل درب سمت راننده یا در بخش های کنار صندلی کلیدهای تنظیم و کنترل صندلیها نصب میگردد. اگر که این کلیدها  به علت قطع و وصلی که داشته است منجر به قطع و وصلی شوند؛ این امکان وجود دارد که اگر اکسید یا کثیف گردند کارکرد صندلی را کاهش بدهند. 
صندلی اسپارکو
همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره کرده‌ایم آن‌چیزی که رانندگان در هنگام خرید خودرو باید توجه ویژه ای به آن نمایند صندلی خودرو است که واقعاً این گزینه راحتی و امنیت را برای راننده به وجود می‌آورد. 
صندلی اسپارکو دارای نمونه های مختلفی می باشد که شامل صندلی نیمکتی صندلی و صندلی اسپرت می باشد.
معرفی صندلی نیمکتی
 این نوع صندلی که از سمت راننده تا شاگرد امتداد داشته اند؛
 به شکل کلی به عنوان صندلی شاگرد به شمار می‌روند این نمونه صندلی ها بلند هستند و شاگرد و راننده می‌توانند بر روی آن بنشینند. در ساخت صندلی های نیمکتی از ابرهای ضخیم و نرم استفاده می‌گردد. معمولاً این صندلی ها پهن هستند و تا سه نفر سرنشین نیز می تواند بر روی آنها بنشیند در واقع کارایی بیشتر صندلی‌های نیمکتی در خودروهای لوکس است البته در نمونه هایی از صندلی های نیمکتی بالش باد شونده در قسمت کمر و برای روزهای سرد زمستانی گرم کن هم دارند.
صندلی باکت
از دیگر نمونه های رایجی که امروزه در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد این مدل صندلی است و در داخل خودروها به صورت مستقل نصب شده و دارای تکیه گاه بلند و کف گودی می باشند. نسبت به مدل قبلی قابلیت های زیاد تری دارند و می‌توانند تنظیمات بیشتر برای راننده و سرنشین ها ایجاد کنند.
 بیشترین کاربرد صندلی‌های باکت در خودروهای لوکس می باشد البته برای سرنشین های عقب در خودروهای شاسی بلند و استیشن های کوچک نیز می‌توان  صندلی باکت را مشاهده نمود .
صندلی اسپرت 
این نمونه صندلی ها با صندلی‌های باکت شباهت خیلی زیادی دارند و این صندلی ها کف گودتری دارند و امکانات زیادی را دارا هستند.
 کناره‌های تکیه گاه در صندلی‌ها پهن بوده، به همین خاطر راننده می‌توانند به صورت محکم و مسلط در سر پیچ ها بر روی صندلی قرار بگیرد البته  بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که نشستن و برخاستن در صندلی های اسپرت کمی دشوار است و تنها برای خودروهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که اسپرت هستند و در مسابقات اتومبیل رانی برای امنیت راننده از صندلی اسپرت استفاده می کنند.
به عنوان آخرین نکته باید به خاطر بسپارید شکاف های مخصوصی در صندلی های اسپرت می باشد که موجب می شود در ۵ نقطه نصب کمربند ایمنی انجام شود؛ به همین جهت در چنین صندلی هایی به طور کامل کمربند ایمنی از روی تنه راننده و می شود و پاها محکم با این نوع کمربند بسته خواهد شد تا ایمنی راننده به حد بسیار زیادی تامین گردد. 
می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر و به منظور آگاهی از قیمت ها و مشخصات صندلی ها با مشاوران ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .‬‎






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابان پارت]
[مشاهده در: https://tabanpart.com//]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن