تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797574802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات درگوگل ادز با آژانس تبلیغاتی ادوردز20


واضح آرشیو وب فارسی::

بازدهی گوگل ادوردز(ادز) چقدر میباشد ؟

در زمینه تبلیغات اینترنتی دیجیتال مارکتینگ تبلیغات در گوگل ادز یکی از بهترین ، پر بازده ترین و اقتصادی ترین روش های تبلیغات آنلاین محسوب میشود.آژانس تبلیغاتی ادوردز 20 آمادگی دارد تا در زمینه خدمات تبلیغات در گوگل ، برای صاحبان مشاغل تبلیغات  انجام دهد تا بیشترین بازخورد را ببینند.



روش ایجاد و مدیریت اکانت گوگل ادز به چه صورت است ؟

تبلیغات گوگلی نوعی تبلیغ کلیکی که در زمان ارسال سفارش توسط مشتری اکانت اختصاصی در سایت ads.google.com ساخته میشود که نیاز به تجربه و مهارت جهت جلوگیری از مشکلات ساسپند اکانت دارد و در نهایت بعد از ایجاد اکانت و پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل به گوگل کمپ تبلیغاتی ساخته شده و کلمات متناسب کسب و کار و اگهی مرتبط نیز ایجاد شده و بعد کانفیگ نهایی و تائید آگهی توسط گوگل ادز در شبکه گوگل نمایش داده میشود و  دسترسی اکانت گوگل به مشتری جهت مدیریت و اطلاع از وضعیت تبلیغ خود داده میشود.

.

منظور از بهینه سازی نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل چیست؟

 

زمانی که سایتی به نتایج ابتدایی گوگل میرسد برای این جایگاه زمان و هزینه صرف کرده است پس لازم است این هزینه از طریق بستر وب به کسب و کارش بازگردد. اما زمانی که شما سایت و تبلیغات خود را برای کاربران بهینه نکرده باشید در چرخه بازگشت سرمایه موفق نخواهید بود زیرا برای تبدیل کاربر ساده به مشتری فاکتورهای بیشتری از لینک یک بودن لازم دارید. به همین دلیل کارشناسان ما تبلیغات کلیکی را با هدف بهینه سازی نرخ تبدیل بهینه میکنند و برای تحقق این هدف فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرند. به بیان ساده تر کارشناسان ادوردز نوین مارکتینگ با هدف ارائه کمپین‌های بهینه تبلیغات در گوگل همچون نیروی انسانی متعلق به شرکت شما برای کمپین شما وقت می گذارند تا با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهینه ترین کمپین تبلیغ در گوگل را با سود بالاتر برایتان رقم بزنند.

 

 

خدمات ادوردز20 در حوزه مارکتینگ

ادوردز20 مفتخر است در زمینه تبلیغات گوگل فارسی و ایسنتاگرام، تبلیغات اپلیکیشن ، هاست و دامنه ، خدمات طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن موبایل ، خدمات فروش پنل پیامک ، تبلیغات نیتیو فعال میباشد.



مدیریت اکانت گوگل ادز برای جلوگیری از هزینه سربار بر تبلیغات گوگل و همچنین آنالیز کلمات کلیدی و درج کلمات هدفمند برای افزایش بازدهی آگهی و حذف کلمات غیر مرتبط و کانفیگ صحیح نرخ کلمات باعث افزایش فروش کسب و کار مشاغل میگردد.ارائه گزارش های کامل گوگل ادز از جمله خدمات ادوردز 20 میباشد.

گوگل به طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است و روزانه برروی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد.

به طور متوسط، گوگل در هر ثانیه بیش از ۴۰ هزار جستجو را پردازش می‌کند و این به معنای حدود ۳،۵ میلیارد جستجو در هر روز است.

 

سرعت تجزیه و تحلیل صفحات در گوگل در حال حاضر چند میلیون در یک ثانیه است، ولی در روزهای نخست در هر ثانیه ۳۰-۴۰ صفحه بوده است.

ایندکس‌های سرچ گوگل از لحاظ اندازه، ۱۰۰ میلیون گیگابایت حجم دارد. برای درک این حجم از دیتا لازم است صد هزار هارد یک ترابایتی را که کنار هم بگذارید.

گوگل برای نمایش هر نتیجه جستجو درحدود ۲۰۰ فاکتور را در کسری از ثانیه در سایت های مختلف بررسی می کند.

سخن پایانی ما با شما صاحبان مشاغل

در عصر ارتباطات دیجیتال هر کسب و کاری نیاز به سبد تبلیغاتی در این حوزه دارد تا هم از رقبای خود عقب نماند و هم با تبلیغات در گوگل و دیگر شبکه های اجتماعی بیشترین بازخورد را بگیرد.با برسی گزارش های هر یک از این پلتفرم ها میتوان تبلیغات را در ماه های بعد هدفمند تر نمود تا بازدهی کسب و کار شما بالاتر رود.ما اماده هستیم تا سبد تبلیغاتی شما مشتریان گرانقدر را با بازدهی و بازخورد  بسیار بالا پر نمائیم .

برای خرید تبلیغات گوگل جهت رونق در کسب و کار خود به وب سایت ادوردز20به ادرس اینترنتی Adwords20.com مراجعه نمائید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2848]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن