تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797015432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه رنگی به پوست شما می آید؟


واضح آرشیو وب فارسی::

رنگ پوست افراد تاثیر زیادی در جلوه لباسی که می پوشند دارد همانطور که می دانید رنگ پوست هر فرد با دیگری متفاوت است در وهله اول شما باید رنگ پوست خود را به درستی بشناسید سپس متناسب با آن لباس و پیراهن های مختلقی را با آن ست کنید.

 پوست افراد شامل طیف گسترده ای از رنگ ها است که از سفید روشن گرفته تا گندمی تیره را شامل می شود. پس بهتر است قبل از خرید لباس ابتدا رنگ هایی که به پوست شما می آید و همخوانی بیشتری با آن دارد را شناسایی کرده و متناسب با آن خرید کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید و جلوه لباس در تن شما بیشتر شود.

آنالیز رنگ پوست روشی است برای تعیین اینکه کدام رنگ لباس و آرایش با رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مو فرد هماهنگ بیشتری دارد و باعث اعتماد به نفس بیشتری در فرد می شود.

برای یادگیری اصول اولیه و تجزیه و تحلیل لباس ها اول از همه باید تشخیص دهید که پوست شما گرم است یا سرد و بعد به سراغ انتخاب لبلس بروید.



روش های آنالیز رنگ پوست

تست های آنالیز رنگ می تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به راحتی رنگ پوست خود را تشخیص دهید، ما در این بخش تعدادی از معتبر ترین روش های تشخیص رنگ پوست را که توسط متخصصین مد و لباس ارائه شده است را به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از این روش ها بتوانید انتخاب درستی در هنگاه خرید لباس داشته باشید.

روش اول یکی از معروف ترین روش هایی که افراد برای تعیین رنگ پوست خود استفاده می کنند که آن را  طراح و آرایشگر مشهور آمریکایی الین دیویس معرفی کرده است، او می گوید در برای استفاده از این روش باید به رنگ پوست زیر بازوی خود در زیر نور طبیعی نگاه کنید، اگر ته رنگ صورتی یا گلگون داشت و یا رگه های آبی رنگی به چشم می خورد رنگ پوست شما خنک است و در مقابل اگر ته رنگ طلایی یا زرد رنگی داشتید که رگه های سبز رنگی در آن بود، رنگ پوست شما گرم است. اگر با این روش نتوانستید به درستی رنگ پوست خود را تشخیص دهید می توانیداز روش دوم استفاده کنید

در روش دوم شما باید یک تکه پارچه طلایی رنگ زیر چانه خود قرار دهید و یا یک گردنبند طلایی رنگ بیاندازید اگر در هنگام استفاده از این رنگ سایه چهره شما روشن می شود و جلوه چشمانتان چند برابر شود رنگ پوست شما گرم است در حالت دوم همین روش را با یک تکه پارچه نقره ای یا گردنبند نقره امتحان کنید و اگر این رنگ باعث روشن شدن سایه صورت و چشمان شما شد، رنگ پوست تان خنگ یا سرد است.

رنگ های مناسب برای انواع رنگ های پوستی

بهتر است بدانید برای انتخاب لباس با توجه به رنگ پوست خود انتخاب خود را به سمت رنگ هایی ببرید که در تضاد با رنگ پوست تان باشد تا جلوه زیباتری از فرم بدن خود و لباسی که بر تن دارید، داشته باشید.

اگر پوست شما صورتی یا گلگون دارد رنگ پوست شما سرد است در نتیجه رنگ هایی که زمینه آبی دارند برای شما مناسب تر هستند؛ همچنین رنگ های تیره مانند سورمه ای سبز یشمی، شرابی و ... نیر می توانند  جزء انتخاب های شما باشند.



اگر پوستی طلایی رنگ دارید می توان گفت که پوست شما گرم است و برای انتخاب لباس می توانید به سمت رنگ های خنثی مانند انواع کرم، خاکستری و ... بروید. از آن جایی که زمینه پوست شما رنگ دار است بهتر است به سمت رنگ های جیغ مانند نارنجی، قرمز و ... نروید همچنین رنگ های سرد مانند یاقوتی، آبی روشن و .... ممکن است شما را بی روح و خسته جلوه بدهند به همین دلیل به سمت این رنگ ها نروید.

اگر زمینه رنگ پوست شما تیره است و دست تان در انتخاب رنگ باز تر است و طیف رنگی بیشتری را می توانید، بپوشید اما بهتر است از پوشیدن لباس هایی که رنگ آن ها به رنگ پوست تان نزدیک است خودداری کنید در مقابل رنگ هایی مانند سفید، طوسی روشن، صورتی، قرمز و .... مناسب پوست شما است، پالت های پاستلی از دیگر گزینه های پیش روی شما است که می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از رنگ های این طیف را خریداری کرده و استفاده کنید.

چه رنگ هایی برای انواع مختلف پوست مناسب است؟

رنگ های محدودی هستند که با همه رنگ های پوستی همخوانی دارند و به راحتی با سایر رنگ ها ست می شوند.

رنگ سفید، مشکی و طوسی روشن از جمله رنگ هایی هستند که فارغ از رنگ پوست به همه افراد می آید وافراد حداقل یک دست  لباس از این رنگ ها در کمد لباس خود دارند و از آن جایی که رنگ های ختثی ای هستند به راحتی برای هماهنگ کردن سایر رنگ ها و تکمیل استایل خود از آن ها استفاده می کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1001]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن