تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797161155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ بنر در سید خندان


واضح آرشیو وب فارسی::


زمانی که در خصوص چاپ بنر و مراکز ارائه دهنده این محصولات سخن می‌گوییم، عموم مخاطبین به یاد بنرهای ترحیم یا تسلیت به بازماندگان یک متوفی، بنرهای خیر مقدم به زائرینی که از سفرهای زیارتی برگشته یا بنرهایی که به بزرگداشت یک مناسبت یا تبریک و تسلیت یک رویداد می‌پردازند می‌افتند .

این در حالیست که گستره سرویس‌دهی مجموعه‌های مذکور حداقل موارد سرشناس، با قدمت و پیشروتر در میان آن‌ها مانند مجموعه چاپ شبانه‌روزی بلوط به همین موارد محدود نشده و آن‌ها با ارائه خدمات دیگری همچون چاپ فلکس ، ساخت سازه‌های نمایشگاهی، چاپ بنر استند و ده‌ها محصول دیگر نقش پررنگ‌تری در بهبود جلوه‌های بصری شهر ایفا می کنند .

 

بنر فلکس

فلکس، فلکسی یا فلکسی فیس به نوعی بنر گفته می شود که با قرار گرفتن بر روی چارچوبی فلزی حاوی چشمه‌های نور، تصویر روی خود را با نوری دلپذیر و کیفیتی بیشتر نمایش می دهد . این نوع بنرها که مستلزم عبور دادن نور از خود می‌باشند، دارای ضخامت کمتری نسبت به بنرهای معمولی بوده، در حالی که بواسطه کم شدن نقش و نگارهای روی خود به دلیل نور زیادی که پشت آن ها تابانده می‌شود، پررنگ‌تر از بنرهای معمولی به چاپ می رسند .

اگرچه مزایای فراوانی برای استفاده از فلکسی‌ها بر شمرده می شود، اما به طور خلاصه می توان از شمایل بسیار جذاب‌تر آن ها نسبت به بنرهای معمولی، امکان استفاده در فضاهای سرپوشیده، جلب توجه بیشتر و کاربرد آن‌ها در طول شبانه‌روز (بر خلاف بنرهایی که چنانچه فاقد نورپردازی خارجی باشند در شب دیده نمی شوند) به عنوان مهمترین ویژگی‌های این محصولات یاد کرد .

 




بنر استند

در نمونه‌های سنتی‌تر بنر یا پلاکاردهایی که از جنس چلوار و تترون ساخته می‌شدند عادت داشتیم تا دست نوشته عریضی را در قالب افقی دیده و آن را بواسطه پرچ یا سوراخ‌هایی که در اطراف آن زده می‌شد روی دیوار یا به صورت معلق در هوا نصب کنیم .

 این در حالیست که به مرور زمان عموم کارشناسان فن و مصرف‌کنندگان ثابت این محصولات دریافتند که علاوه بر زحمت زیاد نصب این نوع بنرها، عملاً در مکان‌هایی امکان نصب آن ها وجود ندارد .

به عنوان مثال مجلس ختمی را در نظر بگیرید که عده‌ای در پی تسلی دادن خانواده فرد درگذشته می باشند . بدیهیست که در مساجدی که امکان نصب بنرهای سنتی وجود نداشته و یا شرایط مجلس اجازه نمی‌دهد فردی به نصب این نگاره‌ها بپردازد ، استفاده از این نوع بنرها ایده جالبی به نظر نمی رسد . به عنوان نمونه‌ای دیگر تصور کنید یک واحد صنفی مثلاً یک داروخانه در پی معرفی یک محصول جدید می‌باشد، پرواضح است که چاپ بنر و استفاده از نمونه های افقی نه تنها مانع کسب این مجموعه شده و ظاهر خوبی ندارد، بلکه با فضایی که اشغال می‌کند عاملی نامطلوب نیز تلقی می شود.

با توجه به این توضیحات به عامل جایگزینی نیاز بود تا با اشغال فضایی کمتر ، ظاهری زیباتر، حمل و نقل آسان و امکان برپایی و جمع‌آوری در کسری از دقیقه این وظیفه مهم را بر دوش بکشد که بنرهای استند این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند .

این محصولات که به صورت رول آپ (جمع شونده یا کرکره‌ای) ، ثابت و دیگر مدل‌های ترکیبی طراحی و ساخته می‌شوند، با تولید در سایزهای استاندارد قابلیت انتقال مفاهیم به مخاطبین خود را داشته، در رویدادهایی که تاریخ انقضاء ندارند استفاده می‌شوند، در صورت نیاز جای خود را به پوسته جدیدی داده و به راحتی و بدون نیاز به عاملی خارجی برپا می‌شوند، یعنی همه آن ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز داریم .

 

 

چاپ بنر در سید خندان

 تا بدین جا به بررسی دو خروجی بسیار کاربردی از دستگاه چاپ بنر (یعنی نگاره‌های فلکسی و استند) پرداختیم، محصولاتی که در روش تولید بنر اولیه خود تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند . اگرچه این دو محصول امکان نمایش هر نوع تصویر، شعار، نوشته یا رنگی را دارند، اما کاربرد آن ها در زمینه‌های تجاری و معرفی محصولات یا خدمات یک برند، موسسه، شرکت و واحد تجاری بیش از سایر موارد به چشم می‌خورد .

با وجود اینکه خیابان‌، محلات و مناطق متعددی می‌توانند پذیرای محصولات فوق باشند، اما این محله سید خندان بود که نظر من را به عنوان محدوده‌ای ایده‌آل برای استفاده از این محصولات جلب کرد .

با صرف نظر از محله‌های مسکونی منتهی به سید خندان (از مجیدیه در شرق تا مصلی تهران در غرب این محله گرفته تا خیابان بهشتی در جنوب تا بزرگراه همت در شمال آن) که جملگی از متقاضیان بالقوه سفارش چاپ بنر هستند، ادارات دولتی مانند مخابرات تهران یا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های خصوصی پرشمار ، نمایندگی‌های معتبر محصولات خارجی، مراکز خریدی مانند پاساژ اندیشه ، مراکز آموزشی، درمانی و فرهنگی مانند فرهنگسرای اندیشه یا دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی که در این ناحیه قرار دارند نیز می توانند از مشتریان ثابت چاپ بنر در سید خندان باشند .

زمانی که به معابر و خیابان‌های منتهی به این نقطه پر تردد نگاه می‌کنیم، از بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) گرفته تا خیابان دکتر شریعتی یا همان بزرگراه همت و خیابان دکتر بهشتی که به آن ها اشاره شد به شریان‌های همواره شلوغی بر‌می خوریم که روزانه محل عبور هزاران تن از همشهریانمان هستند .

با افزودن خیابان‌های سهروردی، خواجه عبدالله انصاری، ارسباران، پالیزی، قندی و ... به این فهرست که هریک به نوبه خود دارای فروشگاه های کوچک و بزرگی هستند خواهیم دید که تبلیغات میدانی و بصری تا چه حد می تواند به جذب مخاطب کمک کند .







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2434]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن