تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797594466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنو تالیسمان، خودرویی برای تمام نسل ها


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از خودرو های موفق و پر فروش فرانسوی در بازار خودروی ایران را می توان رنو تالیسمان دانست. این خودرو اگر چه افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است اما همچنان می توان آن را یکی از گزینه های ارزشمند خرید دانست.

رنو تلیسمان یک سدان خانوادگی جذاب از شرکت رنو فرانسه است که از سال 2015 تاکنون بر روی خط تولید این کمپانی قرار دارد. تلیسمان اولین بار در قالب یک خودرو کانسپت به نام رنو Z12 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال 2001 در معرض دید عموم قرار گرفت و نسخه نهایی آن نیز در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال 2015 به نمایش درآمد. این سدان جذاب بر روی یک پلتفرم مدرن به نام CMF توسعه یافته که به‌طور مشترک توسط رنو و نیسان طراحی و تولید شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنو تلیسمان در بازار کره جنوبی با نام رنو سامسونگ SM6 به بازار عرضه می‌شود و حتی لوگو آن نیز کاملا متفاوت است. گرچه از زمان عرضه اولین نمونه تلیسمان تاکنون نسل جدیدتری از این خودرو به بازار عرضه نشده است، اما به تازگی کمپانی رنو از نسخه 2020 این خودرو رونمایی کرده است که تغییرات ظاهری جزئی را در بخش‌هایی همچون سپرها و چراغ‌ها تجربه کرده و چهره به‌مراتب جذاب‌تری نسبت به نسخه فعلی دارد.

آپشن‌ها و امکانات تالیسمان



از انجایی که امروزه آپشن های خودرو ها از جذابیت ویژه ای برخوردار است تصمیم گرفتیم تا در ابتدا به این بخش از خودروی رنو تالیسمان بپردازیم. امکانات و آپشن‌های بسیاری برای این محصول در نظر گرفته شده که در راحتی و آسایش سرنشینان و تجربه خوب انان موثر خواهد بود.

از مهم‌ترین امکانات این محصول فرانسوی می‌توان به رینگ 24518 اینچی آلومینیوم اسپرت، سنسور باران، فرمان برقی 4 حالته، شیشه بالابر برقی عقب و جلو آنتی ترپ اشاره کرد.

یکی دیگر از آپشن های جذاب این خودرو در مورد صندلی های آن است که می توانید در این بخش از خودرو امکاناتی همچون گرمکن، سرد کن و ماساژور را در صندلی های جلو و گرمکن را در صندلی های عقب داشته باشید این امکان علاوه بر تنظیم برقی صندلی ها است. سیستم استارت و ورود بدون کلید، نوربالا خودرکار، کروز کنترل، تعلیق الکترونیکی، سانروف، سقف پانامورا، نویگیشن، اتوپارک و 5 حالت رانندگی از دیگر امکانات و آپشن‌های این خودرو است.

سیستم مولتی یکی از امکاناتی است که معمولا در بدو ورود به خودرو راننده و سرنشینان را جذب خود می کند. سیستم مولتی مدیا تالیسمان نیز مجهز به بلوتوث، USB، MP3، SD CARD، AUX و سیستم پخش آن نیز به صورت BOSE است که مجهز به 13 اسپیکر میباشد. صفحه نمایش تالیسمان در اندازه 7.8 اینچی و صفحه نمایشگر کیلومتر آن 7 اینچی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو در بخش طراحی را می توان چراغ های آن داست. اما در خصوص چراغ‌ها نیز باید گفت که خودرو مذکور دارای چراغ جلو LED pure vision، چراغ چرخشی و همچنین چراغ‌های C شکل در نمای جانبی است. اتوماتیک دوگانه، کنترل رطوبت، دریچه تهویه مطبوع، آیینه وسط الکتروکرومیک را هم به مجموعه امکاناتی که در تالیسمان فرانسوی از آن برخوردار می شوید اضافه کنید.

مشخصات فنی تالیسمان

رنو تالیسمان با پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ TCe200 و حجم موتور1618 سی سی قادر به تولید 190 اسب بخار در 6000 دور در است. پس از همین ابتدا معلوم میشود  که با خودرویی قدرتمند و موتوری متناسب روبرو شده ایم. شتاب صفر تا صد تالیسمان 7.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 225 کیلومتر در ساعت است.این مشخصات به همراه جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه رنو تالیسمان را به خودرویی ویژه برای نسل جوان تبدیل کرده است.

مصرف سوخت ترکیبی این محصول رنو 5.88 لیتر در هر صد کیلومتر، مصرف سوخت شهری آن 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و در نهایت، مصرف سوخت خارج از شهر آن بالغ بر 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر میباشد. از دیگر مزایای فنی تالیسمان میشود به مصرف سوخت پایین آن اشاره نمود. نکته قابل توجه این است که بیشتر خودروهای لوکس موجود در بازار ایران و دیگر بازارهای جهانی مصرف سوخت بسیار بالایی دارند که این مساله برای ما ایرانی ها چندان مطلوب نیست. خصوصا اگر بخواهیم تورم و افزایش قیمت بنزین را در چند سال اخیر در نظر بگیریم. مصرف سوخت پایین این خودرو، از این محصول فرانسوی یک خودرو کاملا به صرفه و اقتصادی خلق کرده است.

رنو تالیسمان با مشخصات فنی بسیار خوب، لیستی بلند بالا از آپشن های فراوان و همچنین ایمنی کاملا مناسب خودرویی است که می تواند برای نسل های مختلف گزینه انتخابی مناسبی باشد. گفتنی است این خودرو در تست تصادفات موسسه ایمنی اروپا موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است. پس شما هم می توانید در خرید این خودرو مطمئن باشید که رنو تالیسمان از هر لحاظ برای شما مناسب خواهد بود.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن