تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796739452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش ترین هیتر های گازی و گازوئیلی


واضح آرشیو وب فارسی::


در این مقاله به پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی موجود در بازار پرداخته ایم. با استفاده از سیستم های گرمایشی و وسایل گرمازا از جمله هیتر می توان سردی روزهای زمستان را تحمل نمود. تجهیزات گرمایشی با مصرف سوخت و ایجاد حرارت و انتقال گرما به فضای اطراف هوای اتاق را گرم و دلنشین می کنند. با توجه به نیاز گسترده از این تجهیزات ابزار و وسایل متعددی طراحی و ساخته شده که هریک به نوعی گرمایش محیط را فراهم می کنند.

سیستم های مستقل و یا وابسته به موتورخانه های مرکزی با قرار گرفتن در فضای اتاق و مصرف سوخت گرمای مورد نیاز را تامین و دمای اتاق را گرم و دلنشین می کنند. هریک از سیستم ها بسته به نوع مصرف سوخت و عملکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. هیتر یکی از موارد پرکاربرد در این زمینه به شمار می آید که در ادامه به مزایا، ساختار و نحوه عملکرد و همچنین پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی اشاره خواهیم داشت.

معرفی 5 برند برتر پرفروش هیتر گازی و گازوئیلی

با توجه به نیاز بازار و کاربرد گسترده هیترهای گرمایشی شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های هیتر در حال فعالیت هستند که با مراجعه به بازار شاید انتخاب بهترین برند کمی دشوار به نظر برسد. به همین منظور در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش ترین این محصولات، که در سالهای اخیر بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند اشاره خواهیم داشت. اهمیت انتخاب بهترین برند اینست که شرکت های مطرح از بهترین متریال و قطعات در ساخت محصولات بهره می برند که همین امر موجب شده از سطح کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند، همچنین به منظور رضایت مشتری تمامی کالاهای تولیدی را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می کنند. که همین امر مشتری را ایجاب می کند که با صرف کمترین هزینه، خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه کنند. همچنین در راهنمای انتخاب هیتر میتوانید نکات طلایی در خصوص خرید این محصولات مطالعه نمایید. در ادامه 5 برند پرفروش هیتر گازی و گازوئیلی بازار مورد بررسی قرار داده ایم.

هیتر انرژی : یکی از پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی موجود در بازار برند انرژی می باشد. انرژی، یکی از پیشگامان عرصه تولید تجهیزات گرمایشی در ایران به شمار می آید. این کمپانی با بیش از نیم قرن سابقه به واسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته توانسته به عنوان یکی از بهترین و برترین برندهای این عرصه شناخته شود. متریال و قطعات بکار رفته در هیترهای انرژی از بهترین و مرغوب ترین اجزا تهیه شده که موجب کیفیت محصولات تولیدی انرژی شده است. به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت می توان در فضاهای مختلف با متراژ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هیترهای انرژی در مدل های گازی، برقی در دو نوع فن دار و بدون فن در رنگ های طوسی و قرمز در ابعاد مختلف تولید و در بازار موجود می باشند. از ویژگی های این محصولات می توان به استفاده از عایق اپوکسی در لایه آخر پوشش بدنه نام برد، که همین امر موجب شده در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین از دیگر قابلیت ها می توان به امکان تنظیم دما و نصب ترموستات ایمنی اشاره داشت.

هیتر گرماتاب : از دیگر پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی موجود در بازار می توان به برند گرماتاب اشاره داشت. این کمپانی با بیش از چند دهه فعالیت و حضور موفق در این عرصه توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت کند. در واقع شرکت گرماتاب محصولاتی مناسب استفاده در فضاهایی با متراز بالا از قبیل سالن های ورزشی، مرغداری، گلخانه ها، سوله ها به منظور تامین گرمایش محیط از هیتر های گرماتاب بهره مند شد. هیتر گازی گرماتاب از نوع تابشی با قدرت گرمایش بالا و سطح کیفیت مطلوبی تولید و روانه بازار رقابت می نماید. به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا متخفر به کسب نشان استاندارد ملی در کشور است. استفاده از قطعات و فن دمنده مرغوب و درجه یک در ساخت این مدل از هیترها موجب شده حین عملکرد با کمترین میزان صدا بیشترین قدرت هوادهی را داشته باشد. ابعاد و وزن کم هیترهای گازی گرماتاب موجب شده بدون محدودیت قابل نصب و اجرا در فضاهای مختلف باشند. همچنین از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به گرمایش سریع و مصرف کم انرژی اشاره داشت. استفاده از اجزا و قطعات درجه یک و مرغوب در ساخت این هیترها موجب شده با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و همچنین با کمترین میزان صدا دمای اتاق را گرم و مطلوب می نماید.

هیتر آذر تهویه : از دیگر برندهایی که به عنوان پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی در بازار شناخته می شود می توان به برند آذر تهویه اشاره داشت. به دلیل راندمان 100 درصدی به عنوان یکی از پرفروش ترین های بازار شناخته می شود. گروه صنعتی آذر تهویه هیتر تولیدی را در مدل گازی در دو نوع شهری و مایع با قدرت گرمایش بالا تولید و روانه بازار رقابت می کند. تمامی محصولات آذر تهویه با گذراندن تست های مختلف کنترل کیفیت و آزمایش های متعدد به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد همچنین قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه از سری دستگاه های اقتصادی بازار به شمار می آید. سیستم کنترل و حفاظت الکتریکی کامل از دیگر ویژگی های منحصر بفرد هیتر آذر تهویه می باشد. استفاده از فن آکسیال با بالانس استاتیکی و دینامیکی در ساخت این تجهیزات موجب شده حین عملکرد کمترین میزان صدا ایجاد کرده و همچنین از قدرت پرتاب باد بالایی برخوردار باشند. دمپرهای خروجی هوا به نوعی طراحی شده که قابلیت تنظیم به جهات مختلف را دارا می باشند. استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیکی در لایه بیرونی بدنه موجب شده در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد

هیتر گرماسان : یکی دیگر از پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی موجود در بازار می باشد. گرماسان یکی دیگر از برندهای مطرح و معتبر در خصوص طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی به شمار می آید. این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد و بکارگیری نیروهای متخصص محصولاتی با سطح کیفیت بالا و مدرن تولید و روانه بازار رقابت می کند. با استفاده از هیترهای گرماسان میتوان در مصارف مختلف از قبیل سوله های صنعتی، باشگاه ها، گلخانه ها و فضاهایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه ی طراحی هیتر گرماسان به این صورت است که با قرار گرفتن در سقف گرمایش یکنواخت و مطبوع را به فضا منتقل می کند. گروه تولیدی گرماسان با ارائه هیتر های چتری سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داد. هیتر گرماسان در دو مدل برقی و گازی طراحی و عرضه می شوند. ابعاد و وزن کم این محصولات موجب شده بدون اشغال فضای مفید گرمایش محیط را تامین نماید. جنس بدنه از آلیاژ استیل مرغوب و محکم تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد. مصرف کم انرژی و بازدهی مطلوب از ویژگی های این محصولات به شمار می آید.

هیتر نیرو تهویه البرز : از دیگر برندهای مطرح و پرفروش ترین هیتر گازی و گازوئیلی موجود در بازار محصولات نیرو تهویه البرز می باشند. این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری نیروهای متخصص توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا و طراحی نوین روانه بازار رقابت می کند. هیترهای نیرو تهویه البرز در مدل های برقی، گازی و پاتیو در مدل های فن دار و بدون فن تولید و عرضه می نماید. نوع طراحی این سری از محصولات نیرو تهویه البرز این امکان را فراهم کرده که حدود 85 درصد راندمان انرژی داشته باشد. همچنین استفاده از فن کاملا بی صدا موجب شده حین عملکرد با کمترین میزان صدا در مدت زمان کوتاهی دمایی یکنواخت و مطبوع به فضای اتاق منتقل نماید. قابلیت استفاده از ترموستات محیطی در این سیستم ها موجب شده دمای اتاق را کنترل و از این طریق از اتلاف انرژی صرفه جویی به عمل آورد. بهره مندی از تکنولوژی In-Shot Burner موجب عدم برگشت شعله در سیستم می شود. همچنین هیترهای نیروتهویه البرز به نوعی طراحی شده که قابلیت کنترل و روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک را دارا می باشند. با نصب دودکش با قطر مناسب می توان دود و مواد حاصل از احتراق را به سمت مسیر خروجی و بیرون از فضای اتاق هدایت نمود. بهره مندی از سنسور دما در این سیستم ها موجب شده که در صورت افزایش دمای بیش از حد با کنترل دما از دستگاه و مبدل های حرارتی حفاظت نماید.

شما بازدید کننده عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 676]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن