تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796890843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با کیفیت ترین و جادارترین کیف دوشی های اسپرت از برندهای معروف!


واضح آرشیو وب فارسی::


ویژگی های زیادی وجود دارد که شما را به خرید یک کیف دوشی استاندارد و با کیفیت ترغیب میکند. از جمله طرح و شکل کیف، جدید بودن مدل کیف و غیره. اما در این میان جادار بودن، کیفیت بالا جنس کیف، کارایی و دوام و سبک بودن آن مهم تر و توجه به این نکات به هنگام خرید کیف دوشی ضروری است. در ادامه شما را  با معروف ترین برندهای کیف دوشی در دنیا آشنا خواهیم کرد که می توانند برای خرید یک کیف دوشی مناسب انتخاب خوبی باشند، پس با ما همراه باشید.

 

معرفی برندهای برتر کیف دوشی در جهان


1. کیف دوشی دلسی مدل Bellecour با کیفیت و جادار

 

 

 

 

یکی از برندهای محبوب و معروف کیف دوشی در بین مردم، کیف دوشی دلسی است. کیف دوشی دلسی مدل

 Bellecour با کیفیت و جادار بوده که با وزن فوق العاده سبکی به بازار عرضه شده است. این کیف در سایزهای متفاوتی طراحی شده است که متقاضیان میتوانند متناسب با نیاز خود هر کدام را که تمایل دارند، تهیه کنند. مدت گارانتی این کیف ها 24 ماه است که در سه وزن 200 گرم، 300 گرم و 400 گرم به بازار عرضه میشوند.

کسانی که لپ تاپ تا 13.3 اینچ دارند، میتوانند از سایز متوسط با وزن 400 گرمی آن که بزرگترین مدل آن است و دارای محافظ لپ تاپ میباشد، استفاده کنند. در این مدل کیف، جای مخصوص برای کلید، کارت اتوبوس یا کارت بانکی وجود دارد و در مواقعی که به آنها نیاز دارید، لازم نیست به دنبال آن بگردید. کیف دوشی دلسی مدل Bellecour علاوه بر داشتن ویژگی های فوق، با طراحی اسپرت جذابش، متقاضیان زیادی را از آقایان و خانم ها به خود جذب میکند.

 

2. کیف دوشی مدل satchel از شرکت یونیسکس اگولایف




این کیف دوشی اسپرت، مناسب هر دو جنس مردان و زنان میباشد. کیف دوشی مدل satchel بیشتر مناسب استفاده در مکان های غیر رسمی است. این کیف از جنس کتان بوده و بند آن قابلیت جداسازی از کیف و تنظیم برای بلند یا کوتاه کردن دارد. کیف دوشی satchel علاوه بر راحتی و سبکی، با داشتن 6 جیب برای قرار دادن وسایل کوچکتر چون کیف پول، دسته کلید، گوشی تلفن همراه و غیره، ویژگی جادار بودن را نیز به همراه دارد.

شما میتوانید علاوه بر لپ تاپ 13 اینچی، کتاب، دفتر، لوازم آرایشی و سایر لوازم مورد نیاز خود را براحتی در آن جای دهید. محفظه داخلی کیف از جنس پنبه است، که محافظ تبلت و لپ تاپ شما خواهد بود. این کیف ضد آب و ضد خش نیز میباشد.

3. کیف دوشی زنانه کوچک Afkomst




کیف دوشی زنانه Afkomst از جنس چرم است. طراحی جذاب این کیف به زیباتر شدن استایل شما خواهد افزود. دوام و بقای کیف دوشی زنانه Afkomst به دلیل جنس، طراحی و دوخت قدرتمند آن، به قدری زیاد خواهد بود که شما میتوانید برای سال ها از آن استفاده کنید. درب مغناطیسی و محکم کیف، محافظ لوازم شخصی شما بوده و از افتادن آنها جلوگیری خواهد نمود. به علاوه، بند چرمی این کیف قابلیت تنظیم برای کاهش یا افزایش طول آن دارد. شما میتوانید این کیف دوشی زنانه را با هر رنگ و استایلی که دارید هماهنگ کنید.

اگرچه ممکن است کیف دوشی زنانه Afkomst به نظر کوچک برسد، اما قابلیت قرار گیری یک آیفون را در خود دارد. محفظه داخلی کیف، چندین محل برای قرار دادن کارت بیزینس و اتوبوس، کیف پول، کلید و دیگر لوازم دارد. کیف دوشی Afkomst، 100 درصد از چرم طبیعی گیاهی ساخته شده که با وجود کوچک بودن، بسیار جادار و انتخاب ایده آل برای زنان خوش سلیقه میباشد.

 

4. کیف دوشی اسپرت Scioltoo




کیف دوشی اسپرت Scioltoo که میتوانید آن را به شکل دستی یا یک طرفه روی دوش خود حمل کنید. این کیف از جنس نایلون بوده و یکی از جادارترین و سبک ترین کیف های دوشی به شمار میرود. علاوه بر قرار دادن وسایل کوچک خود در کیف از جمله کیف پول، دسته کلید، کارت اتوبوس، گوشی تلفن همراه، شما میتوانید کیف آرایش، تبلت و لپ تاپ تا 14 اینچ را در آن جای دهید. کیف دوشی اسپرت Scioltoo با وجود گنجایش بسیار بالا، وزن سبک 0.5 کیلوگرمی دارد و بسیار برای بانوان مناسب میباشد

 

5. کیف دوشی ضد سرقت Signature از برند تراولون





این کیف دوشی زنانه با وجود طراحی ساده و زیبا، گزینه ای ایده آل برای بانوان به شمار میرود. کیف دوشی ضد سرقت Signature، همانطور که از اسمش پیدا است، به 5 سیستم ایمنی ضد سرقت مجهز میباشد. این کیف که از جنس نایلون است، محفظه هایی امن برای نگهداری وسایل شخصی شما به صورت زیپ یا جیب دارد. بند کیف قابلیت تغییر اندازه دارد و رنگ های کیف، خاکی، مشکی،آبی و بنفش میباشند.

 

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد برای انتخاب یک کیف دوشی مناسب کمکی هر چند کوچک به شما کرده باشد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1929]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن