تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797001245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد ؟ | آخرین اخبار ایران و جهان - رسانه انقلابی و جهادی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد ؟

امروزه خیلی ها با مشکل ریزش مو درگیر هستند. ریزش مو می تواند برای هر فردی آزار دهنده باشد و در اعتماد به نفس او تاثیر منفی بگذارد. در صورتی که شما هم با مشکل ریزش مو مواجه هستید، بهتر است هرچه زودتر به فکر درمان آن باشید. اما اگر با طاسی سر مواجه هستید، کاشت مو بهترین و تنها راه حل برای رفع این مشکل است. این روزها کاشت مو طبیعی با روش های بسیار پیشرفته انجام می‌شود که کمترین ریسک را برایتان به همراه دارد. در صورتی که می خواهید از هزینه کاشت مو باخبر شوید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. این تصور غلط است که هزینه کاشت مو شما با دیگران یکی باشد.

هیچگاه فکر نکنید که هزینه پیوند مو دیگران با هزینه کاشت مو شما یکی باشد. چرا که شرایط شما مطابق با شرایط دیگران نخواهد بود. در واقع پزشک با توجه به شرایطی که شما دارید بهترین روش درمانی را برایتان انتخاب می کند که به نتیجه بهتری برسید. متاسفانه برخی از افراد تصمیم می گیرد که از برخی روش های پیوند مو به دلیل هزینه کمتر استفاده کنند. اما خوب است بدانید که انتخاب خودسرانه برای انجام کاشت مو ممکن است باعث شود شما با عوارض احتمالی پیوند مو روبرو شوید. بنابراین هیچگاه برای کاشت مو به دنبال هزینه کمتر نباشید و برای انتخاب روش مناسب حتما از متخصصان کمک بگیرید تا به یک نتیجه ایده آل برسید و برای همیشه به طاسی سرتان پایان بدهید. از عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو خبر دارید؟ به طور کلی، هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد و پزشک با توجه به این عوامل هزینه کاشت شما را مشخص می کند. در ادامه مقاله اطلاعات دقیق تر در مورد عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو برایتان شرح می دهیم. چه تعداد گرافت هایی برای کاشت مو نیاز دارید؟

یکی از عامل های اصلی تعیین کننده هزینه کاشت مو تعداد گرافت های مورد نیاز است. در واقع هرچه تعداد گرافت‌های کاشته شده بیشتر باشد، هزینه پیوند مو شما افزایش پیدا می‌کند. تعداد گرافت های مورد نیاز شما به میزان تاثیر طاسی شما بستگی دارد. بنابراین هرچه طاسی سر شما بیشتر باشد هزینه این درمان بیشتر خواهد شد. مهارت پزشک بیشتر ، هزینه کاشت مو بالاتر امروزه پزشکان هر چقدر در زمینه کاشت مو فعالیت بیشتری داشته و تجربه کافی را کسب کرده باشند، هزینه دریافتی شان برای درمان ریزش مو بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای انجام کاشت مو به سراغ پزشکان ماهر در این زمینه بروید تا بعد دچار پشیمانی نشوید و عملاً کاشت مو شما بی فایده نباشد. آیا از معتبر بودن کلینیک کاشت مویتان مطمئن هستید؟ اگر کلینیکی که برای پیوند مو انتخاب می کنید، دارای پیشرفته ترین تجهیزات باشد، بر روی هزینه کاشت موی شما تاثیر می گذارد. اما اگر کلینیک دارای تجهیزات اولیه باشد و برای درمان شما از سرویس های معمولی استفاده کند، مطمئنا هزینه کاشت مو کاهش پیدا می‌کند. اما خوب است بدانید اگر کاشت مو شما با پیشرفته ترین تجهیزات انجام شود، احتمال این که گرافت های برداشت شده و پیوند زده شده با آسیبی مواجه شود، بسیار کم است. بهترین روش برای کاشت مو شما کدام روش است؟ همان طور که می دانید، برای پیوند مو روش های مختلفی وجود دارد که به طور کامل در کشور ما به سه روش FUT، FIT و SUT قابل انجام است. این روزها تغییراتی بر روی روش های کاشت مو ایجاد شده است که برداشت گرافت های مو با کمترین آسیب دیدگی انجام می شود. اما با توجه به این که هر کدام از این روش ها با مراحل مشخصی انجام و تکنیک های مخصوص به خود را دارند و از وسایل خاص برای انجام آن استفاده می شود. بنابراین چگونگی انجام پیوند مو با هر کدام از روش‌های کاشت بر روی هزینه کاشت مو شما موثر است. با کاشت مو به روش SUT بهترین فولیکول‌های مو را می‌توان استخراج کرد. کاشت مو به روش SUT توسط یک دستگاه خودکار انجام می شود که هم برداشت و هم پیوند زدن فولیکول های مو با این دستگاه قابل انجام است. بنابراین در چنین شرایطی احتمال آسیب دیدگی گرافت‌های استخراج شده بسیار پایین می آید. برشی که توسط دستگاه بر روی پوست سر زده می شود باعث می‌شود تمام ساختار مو بیرون بیاید، بدون این که کوچکترین آسیبی به گرافت های مو وارد شود.  کوتاهترین دوره نقاهت با کاشت مو به روش SUT به خاطر ظرافت عملی که در کاشت مو به روش SUT وجود دارد، دوره نقاهت آن در مقایسه با دیگر روش ها بسیار کم است و  این که شما با عوارض ناگواری روبه‌رو شوید، احتمال بسیار کمی دارد. همچنین زخم هایی که بر اثر کاشت مو به روش SUT به وجود می آید، بسیار ناچیز است و نسبت به روش های دیگر جای اسکاری باقی نمی گذارد. هزینه کاشت مو به روش SUTچقدر است؟

با توجه به این که دکتر شما پیوند مو به روش SUT را چگونه انجام بدهد و شما به چه میزان تراکم مویی نیاز داشته باشید، هزینه کاشت مو با این روش متفاوت خواهد بود. در صورتی که به تراکم بیشتر مو نیاز داشته باشید، لازم است روش SUT دو بار انجام شود و در کنار انتخاب دکتر باتجربه عواملی مانند میزان‌ طاسی سر، میزان بانک مو و داشتن سلامتی کامل شما بر روی روند کاشت تاثیر می گذارد. رسیدن به خط طبیعی رویش مو توسط مجرب ترین متخصص در واقع مزایایی که کاشت مو به روش SUT به همراه دارد، باعث می‌شود شما به خط رویش کاملاً طبیعی برسید، در صورتی که در انتخاب دکتر خود دقت کافی به خرج دهید.  مزیت هایی که کاشت مو به روش SUT برای شما دارد، شامل موارد زیر می باشد: انجام پیوند مو بدون نیاز به جراحی، خونریزی و درد رسیدن به تراکمی بهتر نسبت به روش های قدیمی احتمال آسیب دیدگی فولیکول های برداشت شده در این روش به صفر می رسد. کلام آخر حال که می دانید هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد، بهتر است برای انجام این کار به سراغ یک متخصص حرفه ای بروید تا شرایط شما را به‌طور دقیق بررسی کند و روشی مناسب با هزینه معقول برای شما در نظر بگیرد.



دوشنبه, 05 خرداد 1399 ساعت 16:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن