تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797574514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی چه قدر خانواده دار است؟ | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: روحانی چه قدر خانواده دار است؟

روحانی چه قدر خانواده دار است؟


عده‌ای سال اول انقلاب می‌خواستند در دانشگاه بین زنان و مردان دیوار بکشند. زمان انتخابات همین را می‌گفتم، می‌گفتند برای انتخابات این‌ها را می‌گوید.  
به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی چه قدر برای بانوان و زنان ایرانی حرمت قائل است؟ به آنها به عنوان صاحب حقوق می نگرد یا ماشین و پیاده نظام رای؟ بخش هایی از سخنان امروز او را در جمع بانوان مرور کنید: عده‌ای سال اول انقلاب می‌خواستند در دانشگاه بین زنان و مردان دیوار بکشند. زمان انتخابات همین را می‌گفتم، می‌گفتند برای انتخابات این‌ها را می‌گوید. چه کسی دنبال دیوار بوده؟ شما بودید، امام جلوی شما را گرفت. در انتخاب وزیر زن دست رییس جمهوری را باز بگذارید. زنان اگر تصمیم بگیرند می‌توانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند. زنان اگر تصمیم بگیرند حتی اگر دیگران رسانه داشته باشند و خرج کنند، می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را پیروز کنند. آنها که می خواستند در دانشگاه دیوار بکشند و با مخالفت امام و آیت الله خامنه ای مواجه شدند، چه کسانی هستند؟ جز چپ های تندرو که امروز دم از اصلاح طلبی می زنند و با روحانی در شش سال گذشته ائتلاف کرده اند؟ اکبر پونز (گنجی) ها جز در اردوگاه اصلاحات بودند که پونز به پیشانی بدحجاب ها می زدند؟ چه کسی دست روحانی را برای انتخاب وزیر زن بسته، جز خود او؟ مگر احمدی نژاد وزیر زن نداشت؟ آیا کسی مانع حضور وزیر زن شد؟ روحانی چرا با مردم رو راست نیست؟ دولت برای بانوان ما (دختران و مادران و همسران) چه کرده است؟ آیا تدبیری برای رفع مشکلاتی نظیر ازدواج و اشتغال و مسکن، به عنوان نیازهای اولیه یک زندگی سالم و با نشاط، انجام داده تا آن گاه بتواند از نقش سازنده بانوان در جامعه سخن بگوید؟ یا بر عکس، سوء تدبیرهایش موجب مضیقه در سه حوزه مذکور شده است؟ آیا ولنگاری در سیاستگذاری فرهنگی، موجب تقویت نهاد محترم خانواده شده یا به شئون ارزشمند آن آسیب زده است؟ بردن تورم 52 درصدی و بیکاری و فشار اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی سر سفره مردم، هنر نیست؛ اجحاف است. دوره بازی با مردم مدتهاست سپری شده و همین، روحانی را در آستانه انتخاباتی مهم که می تواند سرنوشت او را تعیین کند و مقدمه تغییر ریل مدیریت باشد، نگران می کند. روحانی شدیدا مشغول عملیات و جنگ روانی با مردم است و بی محابا و پشت سر هم شلیک می کند. او سرگرم ترور شخصیت دیگران است، بی آن که کارنامه ای شایسته و قابل عرضه برای مردم داشته باشد. او خانواده داری نکرده و حالا از رای مردم واهمه دارد. رهبر انقلاب اردیبهشت ۹۵ خطاب به مسئولان فرمودند: «اهمیت کار را، بزرگی مسئولیت را، خطرات ناشی از آن را آدم توجه بکند، آن وقت می‌فهمد که چه قدر باید در این زمینه تلاش کرد و شب و روز نشناخت. چگونه یک مسئول می‌تواند این کار بلندمدت را شبانه‌روزی و با تمام وجود پی بگیرد؟ وقتی که حس کند خود او، جزئی از آن خانواده است و مشکل مردم، مشکل اوست. ما مردم را باید عائله خودمان بدانیم. ما مسئولین کشوریم دیگر... این ملت، این کشور، این مرزها، این فضای زندگی، عائله ما است... ما در واقع باید اهتمام‌مان به وضعیت مردم، مثل اهتمام‌مان به داخل خانواده خودمان باشد.». به این معنا، آقای روحانی چه قدر مردم را خانواده خود حساب کرده و به آنها حرمت نهاده است؟



شنبه, 26 بهمن 1398 ساعت 16:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن