تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797736007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ردیاب بیسیم خودرو ، تکنولوژی شگفت انگیز سال 2020 | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ردیاب بیسیم خودرو ، تکنولوژی شگفت انگیز سال 2020

امروزه از ردیاب در موارد مختلف استفاده می‌شود، ردیاب به عنوان بخش جدایی ناپذیری از زندگی تبدیل شده است که بدون آن نمی توان بسیاری از کارها را به سهولت انجام داد. به گزارش سایت ( www.iranrahyab.com ) ، دستگاه ردیاب به مانند ردیاب‌های موجود در تلفن‌های هوشمند بوده که قادر است به کمک GPS  موقعیت مکانی را تشخیص دهد. دستگاه ردیاب تفاوت مهمی با گوشی هوشمند داشته و آن هم کاهش هزینه و مدیریت بهتر موقعیت جغرافیایی است. قابلیت هایی مانند شنود ، تاریخ و مکان ، کنترل ماشین از راه دور ، لاگ مسیرهای پیموده شده و ... دستگاه gps را از برنامه های ردیابی موبایل متمایز کرده است.

  آشنایی با  GPS GPS  به عنوان یک سیستم موقعیت جهانی شناخته می‌شود که می تواند  در هر شرایط آب و هوایی خاصی اطلاعات موقعیت شخص را دریافت کند. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه جی پی اس داشته باشیم باید بیان کنیم که این سیستم برای نخستین بار برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه از GPS  در ردیابی‌های مختلف استفاده می‌شود. تکنولوژی استفاده شده در سیستم GPS توسط ماهواره‌های جهانی فعالیت می‌کند. ماهواره‌ها هر 12 ساعت یک بار به دور زمین می‌چرخند. ایستگاه‌های خاصی برای ارتباط با این ماهواره‌ها تأسیس شده است که باعث می‌شود تا بتوان از موقعیت یاب به خوبی استفاده کرد.   عملکرد  ردیاب بیسیم اهنربایی ردیاب‌ها با توجه به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند. ردیاب بیسیم به عنوان یکی از ردیاب‌های فوق پیشرفته محسوب شده که عملکرد آن با توجه به طراحی انجام شده بی نظیر است.و توسط نرم افزار مخصوص، توسط شرکت تولید کننده ارائه می‌شود که با نصب بر روی گوشی قابل استفاده است. همچنین ردیاب بیسیم که به آهنربایی هم معروف است ، دارای مگنت قوی است که در وسیله نقلیه مورد نظر نصب میشود. در ردیاب‌های بیسیم به دلیل تکنولوژی بدون سیم بودن آن از باتری‌های قدرتمند بهره گرفته شده است تا بتواند ساعت‌ها، فعالیت مداوم داشته باشد. قیمت‌های مختلفی از ردیاب بیسیم در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز شما و هزینه‌ای که می‌خواهید برای ردیاب انجام دهید می‌توانید یک مدل مناسب را خریداری کنید.  

  کاربردهای مختلف ردیاب بیسیم شارژی   همان‌طور که در ابتدا بیان شد ردیاب یک دستگاه کاربردی برای تعیین موقعیت اشیا، افراد و وسایل نقلیه است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. دستگاه ردیاب بیسیم به عنوان جدیدترین دستگاه موقعیت یاب شناخته می‌شود که می‌تواند موقعیت مکانی را تشخیص داده و در حافظه خود ذخیره نماید. امکانات مختلفی در دستگاه ردیاب بیسیم وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ارسال موقعیت از طریق پیامک و یا اینترنت اشاره کرد. از کاربردهای ردیاب بیسیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ·         مدیریت کامل در زمینه ردیابی ماشین به عنوان مثال اگر دارای یک شرکت هستید و می‌خواهید موقعیت مکانی ماشین شرکت را بررسی کنید می‌توانید با نصب یک ردیاب بیسیم به سادگی این کار را انجام دهید. ردیاب قادر است تا به راحتی به صورت آنلاین، موقعیت مکانی ماشین را تعیین کرده و برای شما ارسال کند. حتی می‌توانید در این میان سرعت حرکت ماشین را بسنجید و یا با قبلیت خاموش کن دستگاه ، ماشین را از راه دور خاموش کنید. برخی از ردیاب‌های بیسیم دارای امکانات بی نظیری بوده که به شما این امکان را می‌دهند تا از راه دور ماشین را خاموش کرده، سرعت آن را کنترل کنید و برای خودرو یک سرعت محدود در نظر بگیرید.  

·         کنترل  افراد زیر مجموعه در شهر اگر به عنوان مدیر یک شرکت فعالیت می‌کنید، می‌توانید توسط ردیاب به سهولت، افرادی که برای شما کار می‌کنند را کنترل کنید. ردیاب به شما این امکان را می‌دهد که مشاهده کنید فرد در هر لحظه در کدام قسمت شهر قرار داشته و چه مسیری را طی می‌کند. این امر به شما کمک می‌کند تا مدیریت بهتری بر روی افراد داشته باشید. ·         کاربرد ردیاب برای حیوانات برای کوچ حیوانات و در نظر گرفتن مسیری که طی می‌کنند می‌توانید از ردیاب بیسیم استفاده کنید. وصل کردن یک دستگاه ردیاب  قلاده ای به حیوانات باعث می‌شود تا شما لحظه به لحظه از نحوه طی کردن مسیر آن‌ها باخبر شوید. ·         کنترل بیماران آلزایمری یکی از موارد کاربردی برای ردیاب‌های بیسیم کنترل بیماران آلزایمری است. در واقع اگر شخصی در اطراف شما دچار این بیماری است می‌توانید با استفاده از ردیاب بیسیم وی را کنترل کنید و از موقعیت مکانی وی آگاه شوید. معرفی انواع ردیاب ردیاب‌های موجود در بازار به چند دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام دارای معایب و مزایای خاص خود است. ما در ادامه به معرفی انواع ردیاب‌ها می‌پردازیم: ردیاب نظامی: این نوع ردیاب‌ها به عنوان اولین ردیاب مورد استفاده افراد بوده که برای ماشین‌های نظامی کاربردی است و شارژ دهی بالایی دارد. ردیاب خودرویی: ردیاب‌های خودرویی مخصوص ماشین ساخته شده است و در دو نوع ردیاب با سیم و ردیاب بیسیم موجود است. در مدل با سیم باید سیم کشی‌های مختلفی بر روی برق خودرو انجام شود تا به صورت کامل به فعالیت خود ادامه دهد. در مورد ردیاب‌های بیسیم باید بیان کرد که بدون سیم کشی قادر به فعالیت است. و نصب آن در چند لحظه انجام میشود. ردیاب پرسنلی: این مدل از ردیاب‌ها برای ردیابی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ویژگی‌های آن می‌توان به کوچک بودن آن اشاره کرد. ردیاب‌های پرسنلی شخصی دارای باتری داخلی است. ردیاب تحقیقاتی: همان‌طور که از نام آن پیداست برای کارهای تحقیقاتی کاربرد داشته و شارژ دهی طولانی مدت دارد.

نکات کلیدی قبل از انتخاب ردیاب بیسیم یکی از اولین نکاتی که در هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید این است که باید اهداف خود را تعیین کنید. در واقع شما با شناخت دقیق نیاز خود می‌توانید مشخص کنید که دستگاه ردیاب را برای چه کاری می‌خواهید خریداری کنید. آیا هدف شما از خرید دستگاه ردیاب، کنترل کردن نوجوانان و جوانان است یا می‌خواهید کنترل ماشین خود را به دست بگیرید. اگر به عنوان مدیر شرکت هستید و می‌خواهید ماشین‌های شرکت را کنترل کنید قطعاً خرید یک ردیاب بیسیم مناسب پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید یک دستگاه ضد سرقت مناسب خریداری کنید باز هم باید به دنبال مدل مرتبط باشید. تمامی نکات گفته شده نشان می‌دهد که شناخت درست نیاز و اهداف شما می‌توانید تعیین کننده نوع دستگاه باشد. مزایای استفاده از ردیاب‌های بیسیم به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌ها می‌توان به ردیاب شنود دار بیسیم اشاره کرد که دارای مزایای زیادی در هنگام استفاده است. برای مشاغلی که مسئولیت نظارت بر عهده مدیر است، بهترین انتخاب استفاده از ردیاب‌های بیسیم است. همچنین برای کنترل پت و حیوانات اهلی میتوان از دستگاه gps اهنربایی بیسیم استفاده کرد. از ردیاب‌های مگنتی بیسیم می‌توان برای جلوگیری از سرقت خودرو استفاده کرد. در برخی مدل‌ها امکانات مختلفی ارائه می‌شود که از آن می‌توان برای روشن و خاموش کردن ماشین، کنترل سرعت، ایجاد محدودیت‌های geofence   بهره برد. کاربران می‌توانند با نصب نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت از سرقت خودرو مطلع شوند. در صورت فراموشی قفل ماشین می‌توان به کمک ردیاب‌های بیسیم ماشین را به سهولت قفل کرد. اگر شما می‌خواهید یک دستگاه ردیاب برای خود خریداری کنید بهتر است ابتدا با آگاهی کافی به بازار بروید. با توجه به تنوع مدل‌های موجود در بازار انتخاب کمی دشوار است. بهتر است ابتدا نیاز خود را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. امیدواریم با مطالعه مقاله بالا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.



سه شنبه, 15 بهمن 1398 ساعت 09:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن